Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 391134 kertaa)

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Pulinaboksi
« : 11.11.08 - klo:00:48 »
Lisää eloa tällekin laudalle. Mitä jos pistettäisiin lähestulkoon vapaan keskustelun topic tänne? Tuskin ketään kuitenkaan oikeasti häiritsee uusien viestien selaaminen Offtopic-alueelta.

Kuitenkin pari pientä asiaa olisi varsin mukava pistää korvan taakse.

1) Ei turhaa spämmiä ("ok", "emt", "lol"). Ne kokonaiset lauseet on edelleen toivottuja.
2) Aihe vapaa hyvän maun ja suomen lain rajoissa.
3) Kuka tahansa (poislukien porttikiellon saaneet) saa kirjoitella tänne.
4) Tämä ei ole vakava topic.

Ja tavoitteena olisi ihan vain jutella ja tuoda esille omia fiiliksiä asioista ja jutuista. Ja tsydeemeistä. Tai vaikka kerskua kun tuli hyvä koenumero, sait töitä. Miettiä miten lampaiden karvoitusta käytetään kaulaliinassasi joka peittää suusi, mitä jos se viulunsoittaja olisi pudonnut katolta, miten naapurin kukkahattutäti tuijottaa pitkään maastopuku/aselaukku/punainen skootteri -yhdistelmää, kuinka sama naapuri liukastui pihalla, kuinka näit jotain muutakin hauskaa... Keksi itse.


--

Miro, Marius, näenkö mä ihan väärin vai pälyilettekö te taustalla uusimman softaajan (10/2008) sivulla 60? MITÄ TE SIELLÄ TEETTE?!

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #1 : 11.11.08 - klo:16:41 »
Kyllä siinä on miro ja marius, minäkin olisin voinut päästä kuvaan, itse olin(kai?) siinä jossain lähettyvillä. Sain filon kokeesta 10. Täytin maitopurkin vedellä ja heitin sen ilmaan ja katsoin miten se hajosi kun putosi maahan, se oli hauskaa. Naapurissa ei ole kukkahattutätiä eikä mulla ole skootteria. Susiakaan ei ole lähellä. Juttelin tänään yhen tyypin kanssa DPM:stä koulussa ja semmosta, sen lisäksi pelasin ruotsin tukikurssilla chinahandia ja RO-tunnilla ristiseiskaa, ei ehditty pelata sitä peliä sillä tunnilla loppuun joten jäätiin pelaamaan luokkaan, vaikka kaikki muut lähti ja myöhästyin sen terveystiedon tunnilta.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #2 : 11.11.08 - klo:22:09 »
 :P Nyt pääsee vihdoin olemaan teinitähti.
Juu muuten tosta jenkkiarmeijan selkäradiosta, mistä sellaisia saa?
Siis mitä esim. Namissa käytettiin. Muute sit mikä on härmistyminen?
« Viimeksi muokattu: 11.11.08 - klo:22:39 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #3 : 11.11.08 - klo:23:51 »
Härmistyminen on sublimoitumisen vastakohta. Tarkoittaa olomuodon muutosta suoraan kaasusta kiinteäksi ilman nestemäistä välimuotoa. Sublimoituminen on sitten sama toisinpäin.


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #4 : 12.11.08 - klo:11:25 »
Härmistyminen on sublimoitumisen vastakohta. Tarkoittaa olomuodon muutosta suoraan kaasusta kiinteäksi ilman nestemäistä välimuotoa. Sublimoituminen on sitten sama toisinpäin.

No tuo opetettiin jo seiskalla. Tymä.

Mutta meikäläinen lähtee töihin tältä istumalta. Näkemihin, työvuoro tänään 1200-2000. :| Aika pepusta. Terveyskeskus on jännä paikka työskennellä, mutta missäs muut jäkesoftilaiset käy töissä?

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #5 : 12.11.08 - klo:11:37 »
Mut heitettiin enkuntunnilta pihalle. :P Pääse koneelle. :P Lukioon kannattaa mennä..
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #6 : 12.11.08 - klo:12:35 »
Marius on badass.

Jooh, koulussa dataillen itekin, äikän tunti alkaa 40 minuutin päästä... Tunkevat koulussa tietty jakson parille vikalle viikolle kaikki projektit yms. Tykkäilen tästä stressistä :|
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #7 : 12.11.08 - klo:15:26 »
No tuo opetettiin jo seiskalla. Tymä.

Se opetetaan kasilla ainakin just maanantaina käytii toi läpi fysiikas.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #8 : 12.11.08 - klo:17:00 »
ÄÄ-Ä, kyllä se tais seiskalla olla. No what ever, kidutusasteella kuiteski.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #9 : 12.11.08 - klo:17:33 »
Jee tänään hyvällä tuurilla tunti ja vartti dataamiseen/telkkarin toljottamiseen. Pitää mennä puoli seittemäksi Keravan jäähallille tuomaroimaan 97-syntyneiden lätkämatsia ja rahaa saa 23,66e, pikkasen ottaa päästä.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #10 : 12.11.08 - klo:17:42 »
Mut ja viisi muuta heitettiin ulos ruotsin tunnilta kun pelattiin korttia. Meitti jakaa mainoksia ja autan ukin muutossa yms. yms. nakkihommia. Bökfiska on hieno korttipeli.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ihmevirveli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #11 : 13.11.08 - klo:07:59 »
ÄÄÄ! Matikka on vaikeeta! Mä en vaan osaa! Pitäisköhän vaihtaa lyhyeen?
When the pin is pulled, mr. grenade is not our friend anymore.
- US Army training notice

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #12 : 13.11.08 - klo:11:38 »
Kaikki stressaa! Kaikki kaatuu päälle! Koeviikko tulossa, fyssan esitelmä kesken ja äikän aineki pitäisi kirjoittaa ja lukea vielä kirjakin. Ja Mikko vaan *kettuilee* tossa ja syö mun karkit. Musan tunti alkaa kohta ja kaikki on peestä. Vois mennä viiltelemään koulun vessaan ja tulla ulos vasta 3. maailmansodan alettua.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #13 : 13.11.08 - klo:14:18 »
Hihii.. Panterin jumbo ROCK-karkkipusseja saa YHDELLÄ eurolla Kellokosken K-marketista, ostakee, ostakee..
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Ihmevirveli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #14 : 13.11.08 - klo:14:42 »
Samaan hintaan saa myös Jokelan K-marketista. Ostakkee mieluummin täälthä.
When the pin is pulled, mr. grenade is not our friend anymore.
- US Army training notice