Äänestys

Tulossa?

Kyl
10 (83.3%)
Kyl, kyytiä kaipaan
0 (0%)
Kyl, pari kaverii messis
2 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Kirjoittaja Aihe: Maatila su 15.06.2008 1200 ->  (Luettu 10366 kertaa)

Poissa Bon3

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 202
  • CLAN AAPELI SURVIVORS
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #15 : 14.06.08 - klo:23:47 »
Tulossa.

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #17 : 15.06.08 - klo:17:05 »
Huomio! Seuraavassa kuvassa olijat pitäisi saada tunnistettua nimeltä, teistä tulee kuuluisia!



Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #18 : 15.06.08 - klo:17:44 »
Reijo pyysi sanomaan että uusia kuulia tuli mutta excelin pulloja 3000kpl
0,25g ja 0,20g. Biokuulia ei valittavasti ollut. Hintojakaan en muista.
Ja itse peleistä, mukavat pelit, sade piristi kummasti väsyneitä pelaajia.
Tota tynnyri peliä voisi jotenkin muokata koska en nähnyt koko tynnyriä pelien aikana, voi laittaa sinne missä se oli alunperin.
-Kiitos kaikille.
« Viimeksi muokattu: 15.06.08 - klo:21:08 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #19 : 15.06.08 - klo:17:52 »
Tota tynnyri peliä voisi jotenkin muokata koska en nähnyt koko tynnyriä pelien aikana, voi laittaa sinne missä se oli alunperin.
Tynnyriä ei ollut, joten käytimme juissi tölkkiä, joka ei valitettavasti pitkään pystyssä pysy. Ja ei sitä, ei laiteta sinne missä se alunperin oli, syy sen takia että pihalta lähtevällä porukka on hyvin suuri etu. Tasapuolisuus FTW!

Ja joo, omastakin puolesta kiitos kaikille, oli mukavat pelit näin organisaattorin kantilta.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #20 : 15.06.08 - klo:18:17 »
Joo ihan hyvät pelit mielestäni. Mukava kun emme edes menneet zonelle mielestäni pihalla on mukavampi pelata. Olen tuossa kuvassa vasemmalta toinen, jos koko nimeä tarvitsee niin Kasper Nurmi.
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #21 : 15.06.08 - klo:18:33 »
Hyvät pelit olivat, vaikkakin jotkun henkilöt hieman ottivat asemia respan vierestä, joka hieman alkoi tuituttaa. Ja semmoisen lauseen kuulin, jonkun henkilön suusta kuin: "Njoo, mä oon vielä 11 plussalla." Ja he siis puhuivat eliminoinneista. Vaikka osuman antamaminen on hauskempaa kuin ottaminen, niin ei niillä annetuilla tarvitse egoilla offilla.

Kiitos kaikille kivoista peleistä ja Tuomakselle kuvista! ;P

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Maatila su 15.06.2008 1200 ->
« Vastaus #22 : 15.06.08 - klo:21:41 »
Tynnyriä ei ollut, joten käytimme juissi tölkkiä, joka ei valitettavasti pitkään pystyssä pysy. Ja ei sitä, ei laiteta sinne missä se alunperin oli, syy sen takia että pihalta lähtevällä porukka on hyvin suuri etu. Tasapuolisuus FTW!

Ja joo, omastakin puolesta kiitos kaikille, oli mukavat pelit näin organisaattorin kantilta.

Itse tynnyri oli kateissa viimeviikkoisten, pihatynnyritölkkitötsäpeli-ihmetysten(sanamonsteri tiedän) takia, joten improvisaatiota oli pakko tehdä. Siirsimme laatikkoa keskemmälle, jotta peli tasoittuisi ja alettaisiin uhraantumaan sen tölkin takia. Pelit olivat kyllä ihan mukavat, yleisestikkin.

Niistä spawnreipeistä voisin sen verran mainita, että tekeehän se hyvää frägeille ja silloin hyvää sen yhden reippaajan mielelle, mutta saa sitä muitakin ja heidän peli-iloaan siinä tilanteessa ajatella. Ei ole todellakaan mukavaa monenkaan mielestä, kun siihen respalle pääsee kuulee sen respa huudon sieltä ja sitten saakin raiskaussarjan päin näköä. No ymmärrän jos, joku juuri kiertämässä selkään ja sitten tuleekin respa huuto ja eliminoit respaajat ja jatkat kiertoasi, mutta pliis älkää jääkö siihen respan viereen kämppimään, ei ole kivaa respaajien mielestä.