Kirjoittaja Aihe: TM mp5 R.A.S vai TM M14  (Luettu 10690 kertaa)

Poissa abiskuukkeli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 68
TM mp5 R.A.S vai TM M14
« : 06.09.07 - klo:16:16 »
Kumman valitsen? Hintaeroa näitten välillä on 50e Ras se kalliimpi. M14 parempi lähtönopeus ,mutta Rassissa paljon lisäosia. Kertokaa Plussat ja Miinukset aseiden välillä! Kiitos

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #1 : 06.09.07 - klo:18:50 »
http://www.6mm.fi/cat/product_details.php?p=88 MP5 Ras on 50€ halvempi, mutta myös 50 kertaa huonompi. Täällä J-An foorumeilla on jo kaksi aihetta M14:sta, sieltä saat tarpeelliset tiedot. Itse ottaisin M14, koska se on Maruin paras pyssykkä ja on kaikinpuolin täydellinen, eli toisinsanoen mun ja mambon märkäuni modattuna Autosnipaksi. :DD::D
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #2 : 06.09.07 - klo:18:52 »
En osaa sanoa mitään tiettyä liittyen TM MP5 RAS:iin, mutta:
-Muovinen ylärunko
-Voi nitistä
-vakio TM tehot
-Hop Up vähän outo ja vaarallisessa paikassa vahingossa säätelyyn.

Oma valintani olisi CA:n B&T sarjan MP5 tai TM M14. Usko poissa että RAS kiskoilla ei pahemmin tee mitään, näinkin kompaktissa aseessa kuin MP5. Perustelut:
Jotkut häiriintyneet pistävät siihen lamppua jne. Mutta mieluummin ostaisin silloin lamppukahvan. Etukahvalla MP5:sessa en näe tarvetta kun ase on kuitenkin kompakti kokonaisuus ja tähtääminen onnistuu kätevästi normi etutukilla. CA:n B&T sarjassa hop up on sijoitettu maruin pyssyjä paremmin ja lamppukahva on ihan hieno, jos sellaisesta sen pari kymmentä euroa lisää maksaa. M14:sta on taas perus, mutta jollakin tavalla kiehtova ja hyvä pyssyähän se on, pituutta vain löytyy...
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Mambo

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
  • Stealth <3 "Kaukaa silmään, läheltä kireeseen."
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #3 : 06.09.07 - klo:20:19 »
...on kaikinpuolin täydellinen, eli toisinsanoen mun ja mambon märkäuni modattuna Autosnipaksi. :DD::D

Autosnipat. Mmmm..... :D M14 olis munkin valinta.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #4 : 09.09.07 - klo:00:12 »
Aika sama kumman ottaa. Kantamissa ei juuri eroa ole ja lähdötkin ovat täysin yksilö kohtaisia. Osa ämpäreistä ampuu kovempaa kuin m14 toiset taas eivät ammu. Suurin ero taitaa olla lippaan tilavuus ja akkutila, jota rassissa on vähän.

Suurin miinus rassissa on se että markkinoilla on parempiakin ämpäreitä. M14 on minulle vielä vähän outolintu, jota en ole kokeillut ja tuskin kokeilenkaan, koska ase ei vain miellytä minua.

Nyrkkisääntönä voisi olla se että ottaa sen aseen josta pitää enemmän.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #5 : 09.09.07 - klo:18:20 »
Se RAS on aivan turha mp5-sarjalaisissa, ei sillä tee niissä mitään yhdyn stirlingiin. Kannattaa lukasta viestini tuolta ---> http://forum.jarvenpaa-airsoft.fi/index.php?topic=288.0

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #6 : 10.09.07 - klo:19:41 »
Ottaisin m14 :P.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: TM mp5 R.A.S vai TM M14
« Vastaus #7 : 25.07.08 - klo:11:09 »
M14 on pirun tarkka, joten itse ottaisin sen. ;)

// Jos nyt ei näitä miltei vuoden vanhoja topicceja, jotka ovat jo hyvin oletettavasti vanhentuneet, herätettäisi turhaan henkiin.
 - Tuomas Siitonen
« Viimeksi muokattu: 25.07.08 - klo:21:44 kirjoittanut Tuomas Siitonen »