Kirjoittaja Aihe: AK-sarja  (Luettu 39904 kertaa)

Poissa Miska

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 67
AK-sarja
« : 29.10.06 - klo:21:33 »
Kertoisitteko hieman kokemuksianne AK-sarjan pyssyistä? Itsellä kokemusta ei ole kuin parista pelistä ja hyvältä ja tarkalta tuntui.  ;D

perza

  • Vieras
Vs: AK-sarja
« Vastaus #1 : 30.10.06 - klo:22:00 »
Olen kerran pelannut akin aakoolla ja kyllä se ihan tarkkakin oli ja kuulatkin lensi sopivan matkaa.

Poissa K1W1

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 144
Vs: AK-sarja
« Vastaus #2 : 31.10.06 - klo:19:09 »
2 vuotta olen oman AK47S:än omistanut ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Ylivoimaisesti paras ase mitä olen kokeillut ja omistanut. Ase on vakiona jo suhteellisen tarkka, tehokas ja sarja on mukavan pirteä vakio ak-akullakin. AK-sarjaan saa myös paljon viritys- ja varaosia jos sellaisia tarvitsee. Myös erilaisia tuning-palikoita pyssyyn on roimasti saatavilla. AK on myös todella hienon näköinen joka vaikutti suuresti ostopäätökseen. Mielestäni AK47S on tavallista ja beta versiota parempi. Se on hienompi ja erottuu paremmin massasta ja se on helpompi käyttää jos tukki on taitettuna tai kokonaan poissa. Ja sitten ässästä saa rakennettua samanlaisen tykin kuin minulla nytten ja se on todella hieno :D Normista ei pystykkää tekee samanlaista. Ässän miinuksia on pieni akku ja vakiotukin heikkous.
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: AK-sarja
« Vastaus #3 : 31.10.06 - klo:23:21 »
Ite oon rakastunu aakoohon :D ase on vakiona jo todella hyvä,kestävä,tarkka ja mukava tulinopeus :) Mun mielestä kaikki ak:t o aivan loistavia, vaikka ässässä on ne miinukset mitä kimi sanoki. Betasta on vähiten kokemusta, mutta oisinko kerran pelaillu sillä ja onhan se kivan kompakti.

En asettani muuhun vaihtais :D

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: AK-sarja
« Vastaus #4 : 31.10.06 - klo:23:43 »
Itselläni joskus beta oli, mutta coltti peittoaa sen selvästi ja muutenkaan weaver kiskot eivät neukkupyssyihin sovi,normi ak:ta vähäsen tullut käytettyä, mutta itselleni se ei tunnu omalta.AK:hon saa varmaankin eniten muokkauspalikoita armalite malliston jälkeen
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: AK-sarja
« Vastaus #5 : 02.11.06 - klo:13:33 »
Kökkö: Ei sitä betaa normiks jätetäkkää ;)

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: AK-sarja
« Vastaus #6 : 02.11.06 - klo:21:15 »
Kökkö: Ei sitä betaa normiks jätetäkkää ;)

ja asia tässä viestissä on? Kerroin oman mielipiteeni pyssystä, itse en sen ulkonäöstä ja käytännöllisyydestä pidä,,kompakti se on, mutta mieluummin vaikka MP5,AK-47s tai AKS-74U.
« Viimeksi muokattu: 02.11.06 - klo:21:18 kirjoittanut KöKKö »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: AK-sarja
« Vastaus #7 : 04.11.06 - klo:21:10 »
Ite oon rakastunu aakoohon :D ase on vakiona jo todella hyvä,kestävä,tarkka ja mukava tulinopeus :) Mun mielestä kaikki ak:t o aivan loistavia, vaikka ässässä on ne miinukset mitä kimi sanoki. Betasta on vähiten kokemusta, mutta oisinko kerran pelaillu sillä ja onhan se kivan kompakti.

En asettani muuhun vaihtais :D

kuha ny sanoin :D:D mutta että tavis beta on hyihyi

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: AK-sarja
« Vastaus #8 : 16.11.06 - klo:15:56 »
Itselläni oli ak,mutta menin tyhmänä vaihtamaan sen m4:een :-[Ase on tarkka ja tehokas.Vois joskus vielä sellaisen  :P

Poissa HaZiz

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Ö-Ryhmä <3
    • Ö-Ryhmä
Vs: AK-sarja
« Vastaus #9 : 28.11.06 - klo:15:18 »
Oma Aakooni on pelittänyt loistavasti. <3 Se on ollut omistuksessani melkein vuoden.

+ Tarkka
+ Tulinopeus
+ Akku
+ Tyylikäs  ;)
- Jos ruuveja ei kiristä ne saattavat lähteä ja ase nitkuu epämukavasti

- aZiz
Tulivoima on ylivoimaa.

- Nemesis Airsoft

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: AK-sarja
« Vastaus #10 : 28.11.06 - klo:15:27 »
- Jos ruuveja ei kiristä ne saattavat lähteä ja ase nitkuu epämukavasti

Ruuveihin saa helpon korjauksen, ruuvilukitteet, saa kätevästi rautakaupoista, eikä maksa paljoa, ruuvit pysyvät hyvin kiinni ilman mitään ongelmia, tosin n. 6kk jälkeen lukitteet kannattaa uusia, niin välttyy ikäviltä ruuvien katoamisilta.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: AK-sarja
« Vastaus #11 : 28.11.06 - klo:17:49 »
miinuksena mainittakoon että perä heiluu. ite olen ratkaissut ongelman kahdella läpipultilla, joka todellakin lopettaa sen heilumisen. ainoa mikä ilmenee on muovirungon aiheuttama heiluminen, mutta se paikkaantuu kunhan metallit tulee.

Jörö

  • Vieras
Vs: AK-sarja
« Vastaus #12 : 12.12.06 - klo:10:50 »
Tässä pari miinusta, sekä plussaa:

-Liian isot lippaat
-Liian iso pienemmälle kaverille

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: AK-sarja
« Vastaus #13 : 12.12.06 - klo:20:12 »
Vielä olisi yksi plussa joka on lipaskapasiteetti,70bb on suhteellisen iso kapasiteetti,verrattuna esim Mp5 -sarjalaisiin.
« Viimeksi muokattu: 19.02.07 - klo:22:59 kirjoittanut Aka »

Poissa Pekoni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
  • :)
Vs: AK-sarja
« Vastaus #14 : 12.12.06 - klo:21:46 »
Se on yksi maruin parhoista aseista, koska se on aika jämäkkä, vähän kyllä nitkuu ja natkuu mut ei paljoa. Ja iso lipas kapasiteetti, nam.
FOXHOLE
-Only The Strongest Will Survive-