Kirjoittaja Aihe: Oikea pyssy.  (Luettu 49797 kertaa)

Jörö

  • Vieras
Oikea pyssy.
« : 09.10.06 - klo:14:56 »
Onko teistä kukaan ampunut oikealla aseella? (ei ilmakiväärillä tai ilmapistoolilla.)
Itse olen ampunut mm. Haulikolla, Glockilla, muutamalla muulla pistoolilla ja revolverilla.
Mummolassa nuilla on päästelty ja kivaa se on. Esimerkiksi Glockilla, mikä on puoliautomaattinen, on ihana ampua.
Mutta haulikko ei niinkään hauska ole, kun lentää lähes taakse päin, ja se sattuu olkapäähän.
Suurin osa noista on iskän työ-aseita.
« Viimeksi muokattu: 31.12.06 - klo:21:28 kirjoittanut Jörö »

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #1 : 09.10.06 - klo:16:18 »
Olen ampunut isäni Glock17:lla, Walther P22:lla, Sakon muutamalla pienois- ja hirvikiväärillä, parilla Beretan päällikkäispiippuisella haulikolla ja vielä hirvikivääreillä, joiden valmistajia en muista.

Minkään kokeilemani aseen rekyyli ei ole valtaisa. Eniten hirvikivääri potkaisee, muttei se satu laisinkaan, jos sitä osaa pidellä oikein (evottajat vine off). Kaikilla kokeilemillani aseilla osuin kohteeseen helposti oikean etäisyyden vallitessa, jolla tarkoitan ampumaradan optimaalista etäisyyttä kyseiselle aseelle. Suurin kasa tulee Walther P22:lla, mikä johtuu aseen pienestä koosta ja sopimattomuudesta kouralleni, jossa liipaisuni siirtää aseen piippua väkisin vasemmalle.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #2 : 09.10.06 - klo:17:03 »
Itse tullut räiskittyä Glokilla(17 ja 22), remmingtonin haulikko muutamilla eri tukeilla, rk62:sta ja M-35:sta(remmington on noista kyllä paras ja huonoin M-35, kun suunnittelu 30-luvulta ja tarkkuus prc:stä)
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa ep

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 83
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #3 : 09.10.06 - klo:17:31 »
Itse olen ampunut parilla hirvikiväärillä, 9mm ja pienoispistoolilla. Kaikilla oli siistiä ampua:D
Käyppä kattoo kauppapaikkaa..

Poissa Ihmevirveli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #4 : 13.10.06 - klo:19:46 »
Hirvikiväärillä, revolverilla, pienoiskiväärillä ja haulikolla on tullut ammuskeltua vaarin luona.


[ylläpidon huomautus]PILKUT!!! pistinpähän nyt nuo pilkut niin vähän luettavampaa tekstiä[ylläpidon huomautus]
« Viimeksi muokattu: 14.10.06 - klo:21:48 kirjoittanut ep »
When the pin is pulled, mr. grenade is not our friend anymore.
- US Army training notice

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #5 : 28.10.06 - klo:06:06 »
kilpa pistoolilla, haulikol ja piekal, et aika vähäsessä on kokemukset  :-\

perkele antakaa mulleki glock

Poissa Miska

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 67
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #6 : 30.10.06 - klo:16:59 »
Ei ole kokemuksia ollenkaan...  :-[ :-\ :-[ Saisipa joskus kokeilla  :'(

Poissa Pekoni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
  • :)
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #7 : 14.12.06 - klo:13:02 »
En ole ampunut millään oikealla aseella, mutta on meillä haulikko, mutta me ei olla koskaan käyty sillä ampumassa :-\

Edit: Tätä ei välttämättä lasketa, mutta olen ampunut Hemmetin tehokkaalla jouskarilla se uppoo puuhunki iha hyvin:)
« Viimeksi muokattu: 08.03.07 - klo:15:15 kirjoittanut kapina »
FOXHOLE
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #8 : 15.12.06 - klo:20:47 »
En ole koskaan oikealla aseella ampunut,voisi olla ihan kiva joskus päästä testaamaan sellaista.Intissä viimeistään ;D

Poissa HaZiz

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Ö-Ryhmä <3
    • Ö-Ryhmä
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #9 : 17.12.06 - klo:17:02 »
Kyllä haluttais testata jotain oikeata pyssyä. En ole ampunut yhdelläkään oikealla aseella jos ei ilma-kivääreitä ja pistooleita lasketa mukaan.

- aZiz
Tulivoima on ylivoimaa.

- Nemesis Airsoft

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #10 : 19.12.06 - klo:21:19 »
Nonniin,yhden laukauksen ammuin eilen kaverin sedän glockilla.(On poliisi)Oltii käymäs kaverin sedällä,niin se kysy "Pojat,haluuttekos testata asetta?" Kumpiki vastas melkee samaa aikaa "JOO!" KivaaKivaa!
« Viimeksi muokattu: 25.12.06 - klo:14:01 kirjoittanut Aka »

Poissa K1W1

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 144
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #11 : 21.02.07 - klo:11:54 »
Ikinä en oo oikeella aseellla ampunu vaikka faijalla niitä muutamia onki. Ei oo ottanu ikinä radalle mukaa ku se sinne on menny :/
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #12 : 23.02.07 - klo:19:18 »
Tulin lomalta ja päättelin kirjottaa tänne ''metsästys'' reissuista. Ammuttiin faijan kaa jänis ja pari lintua, joista minä ammuin yhden linnun. :) KivaaKivaa!

EDIT: Tekstiä muokattu.
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 - klo:12:39 kirjoittanut Jörö »
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #13 : 04.05.07 - klo:07:21 »
Ilmakiväärillä on tultu ammuttua, oikealla aseella ei. Olen kyllä pitänyt isoa kivääriä kädessäni \o/

Voisihan tuo olla ihan mukava päästä kokeilemaan, kuhan nyt ei mitään .357 Magnum reukkua tarttise ampua. Ranteethan siinä menisi. Ja minun tuurillani se ase potkaisisi niin kovaa että mäiskäyttäisin sen suoraan naamaan :/

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Oikea pyssy.
« Vastaus #14 : 05.05.07 - klo:17:12 »
Viime lauantaina sain ampua luotiliivejen kevlar suojusta sakon päälikkäispiippuisella haulikolla. Ensimmäinen laukaus sattui olkapäähän koska unohin ottaa kunnon ampuma-asennon, seuraavat 3 laukausta oli ihq kun ei sattunut yhtään olkapäähän.