Kirjoittaja Aihe: Ase joonakselle!!!  (Luettu 11035 kertaa)

Poissa joonas

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 4
Ase joonakselle!!!
« : 11.06.07 - klo:15:53 »
Moi. oon harrastanut softausta jonkin aikaa ja lopetin sen noin puol vuotta sitten,,,, nyt kuitenkin kiinostus heräsi taas ja uutta asetta olisin hankkimassa.
  Minulla on ollut vain vemppu joten kummempia kokemuksia ei sähköaseista löydy. raha ei välttämättä ole ongelma mutta kuitenkin haluaisin että hinta pysyy siinä 300 e alemmalla puolella.
Joten pistäkäähän ehdotuksia mikä SÄHKÖASE olisi hyvä tälläiselle aloittelijalle ja kannattaako esim ostaa käytettyä asetta??

Poissa Jerkkku

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 250
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #1 : 11.06.07 - klo:17:00 »
No pyssyjä saa tuolla budjetilla kaikenlaisia (käsitin, että 300€ = ase, muutama lipas ja akku + laturi), kiva kun teitäisi minkälaista etsit? No linkitän joka tapauksessa muutaman hyvän ja halvan pyssyn linkin:

- Maruin MP5 Kurz, todettu hemmetin hyväksi ja kestäväksi aseeksi, suosittelen: http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=61 (Kyseisen aseen saat halvemmalla Pro-Airsoftista, www.proairsoft.fi)

- Maruin MP5 Kurz PDW, parempi ulkoisesti kuin yllämainittu ase. Yksi Maruin parhaista pyssyistä: http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_details.php?p=62 (Saat tämänkin halvemmalla Pro-Airsoftista: www.proairsoft.fi)

- Maruin sähköpistoolit, kelpo vehkeitä. Kokeneemmalle pelaajalle hyvä BackUp, aloittelijalle hyvä ykkös ase: http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/product_catalog.php?c=8 (Saatat saada näitäkin halvemmalla Pro-Airsoftista.)

Siinä nuo oikeastaan ovatkin - ne mitkä jaksoin etsiä. Käytettynä saa myös hyviä pyssyjä, mutta kannattaa aina varmistaa kun ostat käytetyn aseen, että se toimii. Siinä jotain pikkutietoa halvoista aseista, toivottavasti auttoi.
Btw, kannattaa mennä lukemaan nemesiksen foorumit, http://www.nemesis.fi/phpBB2/ ja myös www.leka-airsoft.fi > Aserekisteri.
Life is a bitch and then you marry one.

Poissa K1W1

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 144
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #2 : 11.06.07 - klo:17:05 »
300€:lla saa jo ihan kivan näköisiä settejä käytettynä. Aloittelijan ei kannata ostaa asetta, jota joutuisi rassaamaan, eli unohda kaikki muut valmistajat, paitsi Marui. Maruiltakaan ei kannata colttiin sortua, sillä se on hyvin muovinen ja menee siten hyvin herkästi rikki. AK47, G36C, MP5 ja SIG552 ovat ihan hyviä pyssyjä jo suoraan laatikosta ja sopii hyvin aloittelijoille. P90 ja AUG ovat kanssa ihan hyviä, mutta ne on hieman outoja pelata. Ja P90 on tuo mekan jumittuminen, jonka takia jotkut aloittelijat ovat myyneet aseensa erittäin halvalla pois ja joku onnekas on saanut siitä esim. 50€:lla toimivan pyssyn. Tiedän ihan oikean tapauksen :D
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa joonas

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #3 : 12.06.07 - klo:10:32 »
Kiitos ehdotuksista ja opastuksista :D.... Mitä sanoisitte tästä http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55486095 Eli siis mp5k pdw käytettynä ja paljon lippaita mukaan??

Poissa asla

  • hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 327
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #4 : 13.06.07 - klo:10:49 »
Tuo huuto.net paketti voi olla täydellinen, hyvällä tai huonolla tavalla. Ei herätä luottamusta myyjän "0-pisteet". Itse alottelijana ostin vain uutta tavara, takuut voimassa jolloin toiminta varmuus kasvaa. Ei tule pettymyksiä. Jos on käden taitoja sekä tosi hyvät hermot niin ostopaikalla ei väliä.

Itse ostin Maruin AEP Glock 18C ja olen sillä pelannut. Ei ole kiire ostaa uutta asetta.

Poissa Mambo

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
  • Stealth <3 "Kaukaa silmään, läheltä kireeseen."
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #5 : 13.06.07 - klo:11:10 »
Jep, suosittelen todellakin Glock 18c:tä. Loistava ase aloittelijalle ja kokeneellekin pelaajalle. Paras sähköase mitä mulla on koskaan ollut. :D Glockiin saa myös Proairsoftista loistavan pakettitarjouksen, johon kuuluu: ase, 2 akkua, laturi, 30bb lipas ja 100bb lipas. Hinta vain 200€. Linkkiä en nyt jostain syystä pysty laittamaan, mutta kai se näinkin menee: www.proairsoft.com -->Kauppa-->Marui-->Marui sähköpistoolit-->Marui Glock G18C pakettitarjous. Lopuilla rahoilla voit ostaa vaikka lisälippaita aseeseen tai kunnon silmäsuojaimet.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #6 : 13.06.07 - klo:13:27 »
Kaverini on myymässä sig 552 sähköpyssyä, jos sellainen kiinnostaa. Tosin ennen viikonloppua ei voi juuri kaverin kanssa mistään keskustella kun on intissä, mutta tiedän että pakettiin kuuluisi ase, 3 lipasta, akku, laturi, varmaan kuulia ja silmäsuojaimet. Laita vaikka yv:tä jos kiinostaa.
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa Monni

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
Vs: Ase joonakselle!!!
« Vastaus #7 : 01.09.07 - klo:10:33 »
Ostin itse tuossa puolisen vuotta sitten Maruin Famas SV:n. Hyvin on toiminut ja halpaki oli, Proairsoftissa vaan 264e akun ja laturin kera. Itse pidän kovin tästä aseesta.