Kirjoittaja Aihe: Mikä ase???  (Luettu 17199 kertaa)

Poissa snöre

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 303
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #15 : 25.07.11 - klo:22:30 »
Onko G&G PMP5A4 Combo High Speed hyvä ase aloittelijalle.
Tai tietääkö joku jotain parempaa asetta?

Voin sanoa että tässä on juurikin aika lailla täydellinen pyssy lajin aloittavalle. Hinta laatu suhde on pirun hyvä eikä G&G valmistamista pyssyistä pitäisi löytyä pahemmin niitä maanantai kappaleitakaan. Itsellä oli joskus tämä pyssy ja kantama ja tarkkuus ovat hyviä. Tuossa setissä on aikalailla kaikki mitä aloittamiseen tarvitset, laatikon sisältä löytyy laadukas laturi ja akku. Voin suositella.

Ps: Alkaa vähän kyrsimään ku pitää aina tulla ilmottamaan jokaseen kysymyksee, että kato googlesta. Tiedän että google on täynnä faktoja ja mielipiteitä pyssyistä, mutta jos nyt joku haluaa kuulla ihmisten omia mielipiteitä niin mitä sitten ?
...

Poissa Hanska

  • Fossiili
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 185
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #16 : 25.07.11 - klo:22:46 »
No googlestahan niitä ihmisten mielipiteitä löytää helpoiten.
Lumberjack Commandos
 
They can smell fear
Your pretty much fucked

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #17 : 25.07.11 - klo:23:37 »
Komppaan kyllä Hanskaa tässä asiassa.. Itse henkilökohtaisesti etsin ensin etsimäni aseen tiedot joko sitten WGC:stä, RedWolfista yms. ja sen jälkeen käännyn foorumien puolelle. Todella helppoa.. Sitä kautta haen ja karsin mahdollisuuksia, että poimin mahdolliset potentiaaliset aseet sekä tulevat projektit mieleeni ja loput jäljelle jääneistä karsii taas minun omat pienet ja ei-toimivat aivot.

Tällä nyt tarkoitin sitä että suurin osa näistä "Olisko tää ase hyvä" kysymyksistä on pääosin harkitsemattomasti ja turhankin innokkaasti esitetty kysymys.. Ei sillä etteikö niitä saisi esittää mutta otetaanpa esimerkiksi tuo hiljattain julkistettu aihe D-Pojan Kac Pdw.. Täältä ei hirveemmin kyseisiestä aseesta löytynyt infoa joten siitäkin saatiin hyvä keskustelu.

Mielestäni tälläinen aihe kuin "Mikä ase???" on täysin vaikeasti vastattavissa oleva osio. Ensinnäkin, en sinua tunne.. En tiedä että millainen on mieltymyksesi airsoftiin, haluatko pelata ihan vaan jollain hyvällä aseella ja saada "Frägejä", haluatko rakentaa pidemmälle vietyä tietyn armeijan kuosia vai haluatko olla Ranskan muukalaislegioonan tyylinen mosuri.. Paha siihen on mitään sanomaan kukaan tämän foorumin käyttäjä, että mikä ase juuri sinulle on hyvä. Itseasiassa kukaan meistä ei edes tiedä että oletko kiinnostunut tarkkuuskivääreistä, semareista, pistooleista, rynnäkkökivääreistä, konepistooleista, haulikoista, singoista, kranaatinheittimistä, miinoista, sähköistä tai joko kaasuista..

Haluat siis hyvää ja halpaa asetta.. Siis kaksi asetta? Ne kaksi osiota ei meinaan kulje käsikädessä. Kokemuksella voin sanoa, mutta tämäkin on jo pidempään harrastaneen mielipide. Ota siis rauhassa, mieti ja tutki että mitä etsit sekä mikä mahdollisesti kiinnostaa ja sitten kysele sitten uudestaan niin mielellämme autamme asiassa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.11 - klo:23:40 kirjoittanut Rokka-Antero »
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

kakka kasa

  • Vieras
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #18 : 26.07.11 - klo:08:37 »
Ok kiitti vastauksista, mutta nyt musta tuntuu etten ikinä tuu teidän peleihin.   ....ja nyt kaikki on iloisia
« Viimeksi muokattu: 26.07.11 - klo:08:40 kirjoittanut kakka kasa »

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #19 : 26.07.11 - klo:15:38 »
Ilkeät ihmiset foorumilla onkin hyvä syy lopettaa. Ei me peleissä olla pahoja, foorumeilla vaan on kiva päteä.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #20 : 26.07.11 - klo:16:20 »
Täs kysymykses "mikä on hyvä ase" on tiedätteks aika monta ongelmaa. Ekaksikin, kerro mulle, mikä on SINUN määritelmä hyvästä aseesta? Sellanen mil saa fräkei?

Yleisesti ottaen ota ase, mistä tykkäät a) ulkonäöllisesti b) sopii settiin c) sopii käteesi.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #21 : 26.07.11 - klo:17:10 »
No sanokaapas minkä valmistajan M249 on paras?

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #22 : 26.07.11 - klo:17:25 »
No sanokaapas minkä valmistajan M249 on paras?

GP ehdottomasti.. Mukavampi virittää ja korjata kun siinä on Ver.2 boxi. Plussana että laatu ja materiaalit on pirun hyvää molemmat.
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #23 : 26.07.11 - klo:18:03 »
Mun mielestä A&K saha on hurjasti kivempi pyssy virittää kuin mikä tahansa kakkosboksillinen ase. Osat pysyy paikallaan eikä ole kakkosboksin vikoja mukana. Mikrokytkin tosin on sinänsä kurja että vaatii joskus mosfetin ja A&K lippaan toiminta on vakiona aika paskaa. G&P laitetta en oo koskaan purkanut mut kakkosboksi on mulle tarpeeksi hyvä syy pysyä kaukana.
« Viimeksi muokattu: 26.07.11 - klo:18:06 kirjoittanut Antti »

Poissa Allupallu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 87
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #24 : 09.03.12 - klo:15:26 »
G&p tai AK jos kiina aseista pitäis valita niin dboys tai jing gong!
-Alex

Poissa Minakka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #25 : 10.03.12 - klo:12:59 »
G&p tai AK jos kiina aseista pitäis valita niin dboys tai jing gong!
A&K on myös kiina-ase. Eikä Dboys saati JG tee kumpikaan M249.
There is no victory without sacrifice.

Poissa Olli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • RAVEN-komppania, commando
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #26 : 19.04.12 - klo:12:27 »
Mulla on AK-47 speznatz beta cybergun, se ei jumitu ja on tosi halpa niin hyväksi aseeksi.
Turd

Poissa juhox

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #27 : 20.06.12 - klo:23:24 »
Mulla on AK-47 speznatz beta cybergun, se ei jumitu ja on tosi halpa niin hyväksi aseeksi.


Kyllä on olli kuule tosta aseesta löydetty kavereitten kanssa pitkä lista vikoja.
Käytä päätä, silmiä ja sormea!

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #28 : 21.06.12 - klo:01:56 »
Cybergunhan ei itse tee noita aseita vaan uudelleenpakkaa muiden valmistajien pyssyjä. Ihan alkuperäisestä valmistajasta kiinni mitä saa.

Poissa Olli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • RAVEN-komppania, commando
Vs: Mikä ase???
« Vastaus #29 : 17.12.12 - klo:14:10 »
Cybergunhan ei itse tee noita aseita vaan uudelleenpakkaa muiden valmistajien pyssyjä. Ihan alkuperäisestä valmistajasta kiinni mitä saa.

Niinhän ne voittoa tekeekin ja niin ne saa halvat hinnat niihin. Mutta silti hyviä aseita...
Turd