Kirjoittaja Aihe: JG G36C  (Luettu 5288 kertaa)

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
JG G36C
« : 24.03.11 - klo:21:32 »
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä aseesta? Tehot vakiona, kestävyys, sisäosat, miten 8.4v akku pyörittää yms. Pitikö osia vaihtaa vai kestikö vakiona?

Ja kyllä, olen lukenut softaajan ja lekan foorumeilta aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 09.10.11 - klo:17:46 kirjoittanut Geggo »

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #1 : 24.03.11 - klo:21:43 »
Mulla on pari ollu ja toine on vieläkin. Vakiotehot on jotain reilun joulen luokkaa olleet, eli 100-110m/s 0,2 kuulilla. Ulkosesti omat olleet ihan kestäviä, sisäosat kestäneet loistavasti vakiojousella. 8,4v akku pyöritti muistaakseni tota ihan jees sillonku sellasia akkuja omistin.

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #2 : 24.03.11 - klo:21:56 »
Hyvinhän tuo vehje pelaa hintaisekseen, vaikka tarkkuusessa on hieman parantamisen varaa. Itse vaihdoin piipun ja hoppikumin ja nyt ase on varsin tarkka peli. Käyttäisin gekossa 9,6V akkua, muuten tahtoo tulinopeus jäädä aika laimeaksi, varsinkin talvella.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Daniel

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 474
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #3 : 24.03.11 - klo:22:10 »
Onkos JG:n G36K samaa kauraa?

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #5 : 24.03.11 - klo:22:32 »
Kiitos nopeista vastauksista.

Olen tosiaan lukenut, että gekolla saattaa olla ongelmia hopin/piipun kanssa.

Mahtuuko 9.6V akku aseeseen ilman akkutilan modausta? Lekassa oli vähän ristiriitaista tietoa.

« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:22:35 kirjoittanut Geggo »

Poissa Couhia

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 324
  • Juntti
    • SOTAGALTSU
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #6 : 24.03.11 - klo:22:42 »
Itellä meni juuri ja juuri Intellectin 9.6V 1600mAh miniakku sisään. Siellä akkutilan sisällä, on semmonen akunpidike tappi (mikälie), sitä vähän viilaamalla saa ainakin mahtumaan jos tiukkaa tekee. Pyörittää muuten asetta loistavasti. Tuossa kyseinen akku: http://www.milgear.fi/kauppa/akku-mini-intellect-1600-miniliitin-p-671.html

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: JG G36c kokemuksia?
« Vastaus #7 : 23.07.11 - klo:04:10 »
Laitan tähän pienen arvostelun jos joku on harkinnut ostavansa tämän, mutta ei ole varma.

Ase on loistava. Ase tuntuu todella hyvältä ja nousee ampuma-asentoon todella luonnollisesti, omasta mielestä paremmin kuin AK. Ase on suunniteltu toimimaan yhtä hyvin vasen-ja oikeakätisillä käyttäjillä.

Ase on todella myös kestävä, vaikka siinä on muovirunko. Oikeassa aseessa runko on tietääkseni jotain komposiittimuovia. Runko ei natise, eikä heilu, vaikka on siis muovia. Omasta aseesta on hajonnut vain akkutilan suoja(halkesi osittain) kun pudotin aseen ja tulenvalitsin, jotka molemmat korjaantuivat pienellä liimaamisella.

Aseessa tuntuu olevan kova ääni, joka syntyy kun ilma purkautuu piipusta. Luulen, että aseen saa hiljaisemmaksi äänenvaimentimella. Itse tosin pidän tästä äänestä. Yhtenä aseen parhaista puolista pidän sen helppoa purkua. Yhden tapin ja ruuvin avaamalla saa mechan ja sisäpiippu-hoppikokonaisuuden irti.

Miinuksena voisin sanoa lippaiden muodon ja kalliin hinnan. Eivät tunnu kovin moneen paikkaan sopivan. Itse hoidin ongelman ostamalla adapterin, jonka avulla voit käyttää coltin lippaita. Oman adapterin merkki on Battleaxe. Magin lippailla ja pienellä säätämisellä söyttöongelmia tai heilumista ei ole ollenkaan. Oma aseeni ampui myös hieman vinoon. Vinoon ampuminen johtui hopinpainajasta. Korjasin asian yksinkertaisesti viilaamalla hopinpainajaa. Korjauksessa kesti noin kymmenen minuuttia, jos aseen purkaminen ja kokoaminen lasketaan.
Aseessa on tuotantoerästä riippuen muovilaakerit, jotka kannattaa vaihtaa.
 
Suosittelen
« Viimeksi muokattu: 06.11.11 - klo:15:41 kirjoittanut Geggo »

Poissa HeNgGa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: JG G36C
« Vastaus #8 : 12.07.12 - klo:23:03 »
Mitä tarkkuuspiippua suosittelette aseeseen.