Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.  (Luettu 38041 kertaa)

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #45 : 19.09.11 - klo:21:52 »
Mulla on omassa aksussa 11.1v lipolla ja fetillä + jollai random ripulikiinamoottorilla Elementin high speed- rattaat. Todennäköisempää, että moottorista hajoaa pinion gear ennen varsinaisia rattaita. http://airsoftpulju.com/tuotteet.html?id=21/208 tossa viel linkki kyseiseen tuotteeseen. En kyl loppupeleis usko et toi 200% torque ois sen huonompi 11.1v lipolla, tietyn pisteen jälkeen se ylimääränen roffi on vaan turhake.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #46 : 19.09.11 - klo:22:17 »
Jos moottori on oikeasti asianmukainen niin tolla Elementin männällä ei kyl paljoa tee, oli aoe:t säädetty tai ei niin aika nopsaan se on paskana kun roffia pusketaan yli 30rps.  200% rattaat on kyl aika hölmö ostos jos niitä ei oikeasti tartte, helicalit on vaan vitusti vaikeemmat shimmittää kohilleen eikä sarjapyssyyn yleensäkään ole hyötyä laittaa vääntörattaita, virirajat tulee vastaan paljon nopeemmin kuin väännön puute jos käytössä on kunnollinen moottori. Mulla ei oo muuten menny pinionia paskaks varmaan vuoteen muuten kun moottoria säätäessä kulunu vähän.

Meinaaks makeboy muuten hyvällä sarjalla nyt siis mahdollisimman pelitehokasta sarjatulta vai ylipäätään niin nopeeta kuin mahdollista?

Poissa makeboy

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #47 : 20.09.11 - klo:15:58 »
En niin lähdöistä välita mutta tuommosen moottorin olen hankkimassa http://www.milgear.fi/kauppa/element-speed-moottori-lyhyt-p-2398.html niin mitkä rattaat kestää tuota moottoria ja lähdöistä nyt sen verran että siihen 100-110m/s  ja siis meinaan Antti juuri sitä että niin iso sarja kun mahdolista
« Viimeksi muokattu: 20.09.11 - klo:16:02 kirjoittanut makeboy »

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #48 : 20.09.11 - klo:16:24 »
Voi kyl tulla 1J tehoilla jousen löysyys vastaan, mäntä ei sarjalla välttämättä kerkiä eteen takasin ennen uutta laukausta. Tietty jos tehot haluaa välttämättä pitää 1J tasolla niin osta jäykempi jousi ja hio sectorista muutama hammas pois.

Mulla on ollu kaks tuota vastaavaa moottoria, roffi on niillä ollut jotain 35-38rps luokkaa 11.1v lipolla. Molemmat tosin ovat kestäneet kuukauden tai pari, jonka jälkeen moottorin ankkuri on mennyt käyttökelvottomaan kuntoon. SHS:n rattaat on ainakin ihan jees, tietty noita rattaita voi sillontällön hajoilla vaikka kuin laittasit shimmit kohilleen.

Kantsii nyt kuitenkin muistaa ettei noi highspeed-pyssyt ole loppupeleissä niin siistejä värkkejä kun uskois, ongelmia tulee aika todennäköisesti mm. syöttämisen, tehojen tasaisuuden yms. kanssa ja ongelmien fiksaaminen ei ole välttämättä niin yksinkertaista kuin normaalissa pyssyssä. Eikä se hs-pyssyllä pelaaminenkaan ole erityisen siistiä, kuulia saa kyllä kulumaan turhaan ja kuulostaa siistiltä mutta metsässä hyötyä ei juuri ole nostaa nopeutta yli 25rps.

Poissa Pexi69

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 311
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #49 : 20.09.11 - klo:21:26 »
moottorin ankkuri on mennyt käyttökelvottomaan kuntoon.

Mitä tarkoitat moottorin ankkurilla?
Ainut mitä olen elementin moteissa havainnut on hiilten huono laatu, mutta uusia saa kaupasta.
Omalla motilla pyöriteltiin sujuvasti jopa 2.7 jouleen reilun 1000 pallon minuutti tahtia ongelmitta.
Reilu vuoden ollut semi/sarja pyssyssä jolla on tehot vaihdelleet pelipaikan mukaan 2.2-3 joulea.
Lumberjack commandos. And you thought Ninja Pirates were tough

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #50 : 20.09.11 - klo:22:16 »
Itse ammuin siis varmaan noin 10k palloa per moottori, kunnes kävi näin kummankin kohdalla. Tietty noita on porukka käyttänyt vaikka kuinka pitkään, mutta noita jonkinaikaa kestäviä kappaleita on myös liikkeellä.

Poissa makeboy

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #51 : 21.09.11 - klo:19:24 »
Itse ammuin siis varmaan noin 10k palloa per moottori, kunnes kävi näin kummankin kohdalla. Tietty noita on porukka käyttänyt vaikka kuinka pitkään, mutta noita jonkinaikaa kestäviä kappaleita on myös liikkeellä.
Onko siis mahdolista että Antilla on on ollut valmistus vikaisia moottoreja

Poissa Elek

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 149
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #52 : 08.10.11 - klo:18:40 »
Tämä nyt ei varsinaisesti koske aseen virittämistä mutta tänään peleissä DBoysin M4:nen hajos. Kun vetää liipasimesta kuuluu vaa ''viuuuh'' ja randomilla voi lauetakkin.
Eli joku ratas paskana?
^^

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #53 : 08.10.11 - klo:18:56 »
Joku rattaista paskana. Ehkä moottorin pinion gear, ehkä sector gear, ehkä joku muu niistä. Todennäkösesti vetäny hampaat sileäksi eikä täten ota kontaktia kuin harvoissa tapauksissa.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Elek

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 149
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #54 : 08.10.11 - klo:18:59 »
Kiitos tiedosta mutta ongelma korjattu. Kädensijan alapuolella olevaa ruuvia kiristämällä ongelma korjaantui. Eli moottori ei ollut käsittääkseni tarpeaksi kireällä.
^^

Poissa Kazzu_

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 100
  • FEAG:in tiimin jäsen
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #55 : 18.10.11 - klo:22:54 »
Mitä osia mun pitäis vaihtaa mun Dboys M4A1 SIR:iin että saisin siihen niin nopean pelikelpoisen  sarjan kuin mahdollista?
« Viimeksi muokattu: 18.10.11 - klo:23:17 kirjoittanut KLRL »
-Kasperi

Poissa Minakka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #56 : 18.10.11 - klo:23:16 »
Mitä osia mun pitäis vaihtaa mun Dboys M4A1 SIR:iin että saisin siihen niin nopean sarjan kuin mahdollista?
About kaikki. Superkestävät rattaat (mahdollisesti Siegetekin), ASG/SHS/mitä näit nyt onkaan mäntä muutamalla teräshampaalla, tuplafetti, sähköt, shimmit, jytky-lipo (yli 11.1v), moottoriksi joku SHS/Hornbill/Element/tms high-speed. Paremmin tietävät korjailkoon.
There is no victory without sacrifice.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #57 : 19.10.11 - klo:15:04 »
Tuo 50rps aseen rakentanut mäki sanoi softaajan foorumeilla, että käyttää itse high torgueta.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #58 : 19.10.11 - klo:15:17 »
Siinä pyssyssä on myös DSG joten koneisto on aika erilainen verrattuna normaaliin.
« Viimeksi muokattu: 19.10.11 - klo:15:19 kirjoittanut Antti »

Poissa -juggis-

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 90
  • run to the hills nigga
Vs: Kysymyksiä aseiden virittämisestä.
« Vastaus #59 : 26.11.11 - klo:13:45 »
Tietäisikö joku minkä pituinen tarkkuuspiippu menee scar light aseeseen. Se on ainakin tietääkseni lyhyempi kuin esim. M4A1 aseessa. Pitäis tässä talven aikana hankkia ja nyt kun on kerta rahaa niin ajattelin ostaa saman tien. Kiitos vastauksista jo etukäteen!