Kirjoittaja Aihe: Paras Coltti?  (Luettu 33575 kertaa)

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #15 : 03.04.07 - klo:15:42 »
Ja kesäl peleis <3

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #16 : 19.04.07 - klo:07:56 »
Itselläni on TM M733 Commando, ja pidän siitä eniten. Sopivan kompakti, mutta silti tarpeeksi tarkka minulle. Itselläni kuitenkin etutukki heilui kun akku on siellä, joten päätin laittaa siihen M16 tukin. Nyt on large-akku ja sarjakin mukavan pirteä.

Poissa VompoVompatti

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #17 : 10.05.07 - klo:13:56 »
1911...

Munakkaampaa colttia saa hakea.

Sähköruiskua taidettiin kuitenkin hakea, joten mainitsen että mitä on tullut m4-pyssyä nähtyä se aina rikki (saattaa johtua käyttäjästä).
"War is not about who is right, it's about who is left"

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Poissa Kokkeli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #18 : 29.07.07 - klo:13:20 »
Tietty m15a4 tactical

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #19 : 17.08.07 - klo:19:26 »
Ehdottomasti M15A4 R.I.S:n paranneltu versio: M15A4 R.I.S. Carbine, hipoo täydellisyyttä. PEQ yksikköön saa 10,8v akun kun sisälle laittaa m120-virit. Ja RIS-etupää vain hienontaa kantokahvan päälle täytyy vain laittaa G&P military PP niin tulee oikeen hieno. ja ilmankin on jo niin HOT! Todella autenttinen US AIRBORNE ase.

EDIT: Nyt vasta huomasin että olikin kyse TM colteista. NO kaikki TM coltit ovat surkeita muovirimpuloita. Mutta paras on kuitenkin m733, syitä voitte sitten lueskella muiden viesteistä.
« Viimeksi muokattu: 26.11.07 - klo:18:09 kirjoittanut Ranssi »

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #20 : 14.06.08 - klo:21:31 »
Vastaus on itsestään selvä. Se on m733 vaikei minulla sellaista ole niin olen sillä pelannut ja pidin.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #21 : 17.06.08 - klo:23:30 »
GR-25 Se on ihana koska se on coltti ja vähän erilaisempi kuin muut. Se on pidempi, paksumpi ja munakkaampi. Suurin syy on se että pidän tästä aseesta Socomissa. :D

http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR_025_STD_.html
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #22 : 08.07.08 - klo:10:51 »
Tietääkö kukaan tuosta JG:n m16a3?

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #23 : 09.07.08 - klo:21:41 »
Se on kutakuinkin Maruita vastaava, kovempi jousi sisällä vaan. Annettu kiitosta rataslaatikosta.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #24 : 09.07.08 - klo:21:53 »
G&P m4 special force. Itse pidän ris/rasseista ja kaikista härpäteistä mitä siihen voi laitaa. Ainoa negatiivinen asia on se tai mun kömpelyys. (todennäkösesti minun :D)

Poissa Daniel

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 474
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #25 : 04.09.10 - klo:16:48 »
M16A1 Vietnam. Ja onhan toi M16A2 ihan hieeno.
« Viimeksi muokattu: 07.09.11 - klo:10:16 kirjoittanut DeGe »

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #26 : 07.10.10 - klo:20:13 »
Must paras on M16A1 vietnam, Iha tehokas vakion mut en tykkää ku siin on älyttömästi muovii, Piippu heiluu ainaki omassani.
Mut se on helppo, Korjata metalli runko ois kiva juttu.
Ja toi M16A2 on hyvä ei oo piipun heilumis ongelmii.

Taitaa kyllä olla tuo piipunheilunta ihan valmistajasta kiinni, ja eihän lähöt ole samat ole kaikkien valmistajien solteissa..

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #27 : 07.10.10 - klo:21:12 »
Lainaus käyttäjältä: Miska.
Mikä on teidän mielestänne TM:n paras coltti?

Aiheessa kuuluisi periaatteessa puhua Maruin Colteista vaikkei nyt viime aikoina olekaan keskustelu niihin kohdistunut. Mutta kuitenkin, höhö.

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #28 : 07.10.10 - klo:22:09 »
Aiheessa kuuluisi periaatteessa puhua Maruin Colteista vaikkei nyt viime aikoina olekaan keskustelu niihin kohdistunut. Mutta kuitenkin, höhö.
Höh. :( Aiheen alkua en itse viittinyt lukea. Noh olisi varmaan pitänyt varmaan ennen postausta.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Paras Coltti?
« Vastaus #29 : 13.01.11 - klo:23:37 »
Jaa maruin coltoja,no noitahan on ollu parisenkymmentä murheenkryyniä.

-M16a1 ja M16vn-
A1 on muistaakseni kans noita maruin ekoja pyssyjä,metalliosia ei juurikaan ole,ulkopiippukin on kiinni rungossa aivan muualla systeemillä (kupariputki ja liimaa) kuin perinteisellä barrel nutilla.Vietnam versiolla edelliseen ei tainnut olla eroa kuin tukin kumipehmuste ja isompi liekinraiskaaja.Aikoinaan kun matrix oli lyöny rahoiks niin tuli myös m16a1 matrix version,joka ei eronnu muuten kuin että aseen laatikon kanteen oli painettu Neo sen pyssyn kanssa.

-M16a2-
No a1 parani barrel nutin ja eg1000 motin verran,tulinopeus huomattua parempi verrattuna eg560 moottoriin.Ulkopiippukin oli jo metallia mutta muovirunko ja kohtuu pitkä/painava etupäähän ei ollut hyvä yhdistelmä joten piippu heilukin sitten ihan urakalla.Hard outer barrel oli melko pakollinen ostos tämän kanssa.

-M4a1-
Muistan sillo ku m4 julkaistiin (liekö ois ollu joskus vuonna 2000),hurja kohu ja helvetin kehno pyssy.Samat viat kuin m16a2:ssakin ja hoppikin vielä säätyili itekseen.Ris malli oli kans kamalaa kuraa koska etupää paino vielä enemmän joten muovirungon korvakkeet pamahti aina rikki,sen lisäksi maruin laatu peq boksiin mahtu just ja just 8.4v mini akku.
M4:sen uus tuleminen SOPMOD on kuulemma ihan asiallinen maruin vehkeeksi mutta en oo moista päässy vielä räpläämään.

-Car15-
Hiukan parempi pyssy viimein,nykyään jo kait jo melkein keräilyharvinaisuus.Motti oli kehno ja akkutila tosi pieni mutta jotain mageeta tässä vehkeessä oli.

-XM177e2-
Ehkä joukon paskin.Kokonaan muovia ja painaa sen 1.5kg.Eka peli kun pelasin tälläsellä niin vastapuolen pelaaja ampu tähtäimestäni palan pois.Kerran yks kaveri pelas kans kahella tälläsellä...täysmetalli gbb:ki painaa enempi.

-M733-
Loistovehe jopa vakiotehoisena.Muitten pyssyjen ongelmat korjattu ja etupään kiristyskin vaihdettu fiksumpiin ruuveihin ettei ulkopiippukaan korkkaa niin pahasti.

Olikoha niitä muita vielä.