Kirjoittaja Aihe: Kauden aloitus 2011 -palauteketju  (Luettu 26774 kertaa)

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kauden aloitus 2011 -palauteketju
« Vastaus #75 : 23.05.11 - klo:01:19 »
Ai kun kauniisti sanottu, kiitos ;)

Ei kestä Miqzu, kovia pelaajia ja se on nähty monissa peleissä. Onneks Antilla ei ole enää sahaa Heh..

Pelin järkkäämisestä muuten voisin antaa vielä pienen palautteen mikä tätä modeporukkaa olisi ehkä jeesannut enemmän niin selkeä työjako. Nythän porukkaa lähetettiin (tuntui siltä ainakin) yksittäin/random porukoina väkertämään jotain sitä mukaa kun vaan henkilöitä näkyi. Itse olisin ottanut kaikki paikalle ja käynyt toimintasuunnitelman läpi ennen hommiin ryhtymistä ja jakanut hommat tasaisesti. Itse aiheutin tietty vähän kitkaa kun olin vartin myöhässä..

Mutta silti edelleenkään ei jäänyt paha maku pelistä suuhun! Vähän siinä itsekin tuli lauottua ärripurria tippuessani loppuhyökkäyksen viimeisissä vaiheissa kun tajusin että mitä tapahtui viime kädessä kun USA sai turpiinsa lopussa. Monethan sitä todisti matkalla offarille kentältä samaan aikaan niin kuin minäkin. Mutta ei kai se nyt mitään muuta, saatiinhan me voitto kuitenkin. Ja puhumattakaan että ei se ihan ilmainen ollut. Töitä saatiin tehdä urakalla..!
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Jormakola

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Kauden aloitus 2011 -palauteketju
« Vastaus #76 : 23.05.11 - klo:14:38 »
Joo no ainaskin nämä jenkit tuntui huutelevan meijän tunnus numeroita, kun ite huusi "3" niin vastaus kuului "4" ja sitten kun itse nousi seisomaan nii tulta tuli niin että tietää

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Kauden aloitus 2011 -palauteketju
« Vastaus #77 : 23.05.11 - klo:14:43 »
Lainaus
Pelin järkkäämisestä muuten voisin antaa vielä pienen palautteen mikä tätä modeporukkaa olisi ehkä jeesannut enemmän niin selkeä työjako. Nythän porukkaa lähetettiin (tuntui siltä ainakin) yksittäin/random porukoina väkertämään jotain sitä mukaa kun vaan henkilöitä näkyi. Itse olisin ottanut kaikki paikalle ja käynyt toimintasuunnitelman läpi ennen hommiin ryhtymistä ja jakanut hommat tasaisesti. Itse aiheutin tietty vähän kitkaa kun olin vartin myöhässä..
 
Sie ja Ouveni olitte se kitka, lähes kaikki kamat oli teillä. Suunnitelma oli juurikin että jaetaan baseihin menevät kamat porukoille ja hoidetaan homma.
20min mikä meni odotellessa ja arpoessa olisi voitu käyttää vaikka kronotukseen tai ehkä jopa aloittaa peli ajoissa.