Kirjoittaja Aihe: Americas Army  (Luettu 5461 kertaa)

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Americas Army
« : 25.11.07 - klo:22:16 »
Kuinka moni pelaa kyseistä peliä? Ite pelasin ennen ja nyt aloitin uudestaan. Triviaa: America's Army on suosittu Internetistä ilmaiseksi ladattava, Yhdysvaltain armeijan kehittämä armeijasimulaattoripeli. Aluksi pelissä luodaan oma hahmo ja suoritetaan erilaisia harjoituksia, joiden jälkeen pelaaja pääsee pelaamaan verkossa muita vastaan. Palkintona riittävästä pelaamisesta saa esimerkiksi oikeuden muokata omaa asettaan. Peli on julkaistu toukokuussa 2002. America's Army on eräs suosituimmista nettiräiskintäpeleistä. Pelin idea: Pelaaja on aina USA:n puolella ja näkee viholliset vastustajina (Opfor). Vastaavasti toisella puolella pelaavat näkevät samalla tavalla oman joukkueensa USA:n asuissa ja viholliset eri asuissa. Myös pelin aseet näkyvät vastaavalla tavalla. Jokaisessa America's Armyn kentässä on suoritettava jokin tehtävä ryhmätyöskentelyn avulla. Joissakin kentissä näitä tehtäviä saattaa olla useitakin kappaleita.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Americas Army
« Vastaus #1 : 25.11.07 - klo:22:32 »
Juu minä pelaan, nickillä [FTS]Ranssi-FIN jos oikein muistan. Honoo on, jotain 43. Paljon itelläs. Toi FTS on minun ja kaverin perustama tiimi. En pelaa enää aktiivisesti. Lempi mappeja on: Bridge Crossing, Pipeline(myös sf), Snake Plain, Border ja Interdiction muitakin mappeja pelailen sattuman varaisesti. By the way se kirjotetaan America's Army

EDIT: Nykyään nickillä FinnishBastarde.
« Viimeksi muokattu: 11.01.08 - klo:19:50 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Americas Army
« Vastaus #2 : 25.11.07 - klo:22:40 »
Mä pelaan nickillä Penatin ja honoo löytyy 26 täl hetkel, bridge crossing on mun lempi mappi.

Poissa Kapu

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 20
Vs: Americas Army
« Vastaus #3 : 26.11.07 - klo:15:37 »
Pelaan nimellä skillzgotkilz ja sillee.

Iso alkukirjain ja piste. -Patu
« Viimeksi muokattu: 26.11.07 - klo:15:48 kirjoittanut Patu »

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Americas Army
« Vastaus #4 : 11.01.08 - klo:19:52 »
Tuo versio kysely on minun mielestäni turha ja väärin tehty. Vanhentuneilla versioilla ei ole tietääkseni enää servuja. Ja nuissa on enempikin osia, viimeisin on 2.8.2.

EDIT: Tätä nykyä uusin versio on 2.8.3.1.
« Viimeksi muokattu: 14.04.08 - klo:18:56 kirjoittanut Ranssi »