Muuta > Intti

intti

(1/9) > >>

stirre:
Onkos kukaan päässyt aitoa SA rynkkyä käyttämään? itse pääsin tässä vähän aikaa sitten ja täytyy myöntää että potki yllättävän vähän ja oli suhteellisen tarkkakin. HYVÄ SUOMI ;D

perza:
Missä pääsit kokeilemaan? Mäkin haluun! ;D ;D

stirre:

--- Lainaus käyttäjältä: Vapiti - 08.10.06 - klo:22:20 ---Armeijassa niitä saa sitten kokeilla kyllästymiseen saakka. Mitä muilta olen kuullut, KuusKakkoseen ja sen "ominaisuuksiin" saattaa kyllästyä varsin nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---
siksipä kannattaakin hakeutua erikoisporukoihin, esim. SP, ljk, taistelusukeltaja, trk ja trk:n taistelupari ja muuta vastaavaa

Tuomas Siitonen:

--- Lainaus käyttäjältä: KöKKö - 09.10.06 - klo:13:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vapiti - 08.10.06 - klo:22:20 ---Armeijassa niitä saa sitten kokeilla kyllästymiseen saakka. Mitä muilta olen kuullut, KuusKakkoseen ja sen "ominaisuuksiin" saattaa kyllästyä varsin nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---
siksipä kannattaakin hakeutua erikoisporukoihin, esim. SP, ljk, taistelusukeltaja, trk ja trk:n taistelupari ja muuta vastaavaa

--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan taistelusukeltajien koulutukseen...

asla:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuomas Siitonen - 09.10.06 - klo:16:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KöKKö - 09.10.06 - klo:13:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vapiti - 08.10.06 - klo:22:20 ---Armeijassa niitä saa sitten kokeilla kyllästymiseen saakka. Mitä muilta olen kuullut, KuusKakkoseen ja sen "ominaisuuksiin" saattaa kyllästyä varsin nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---
siksipä kannattaakin hakeutua erikoisporukoihin, esim. SP, ljk, taistelusukeltaja, trk ja trk:n taistelupari ja muuta vastaavaa

--- Lainaus päättyy ---
Onnea vaan taistelusukeltajien koulutukseen...

--- Lainaus päättyy ---

HAASTE SAA SUORITTAA tuli tv2  ;D näytti kivalta mutta voi olla että jäisin pusikkoo ku loppuis kunto

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta