Kirjoittaja Aihe: AIM/MatrixTacticalSystems M4A1  (Luettu 3282 kertaa)

Poissa Zikiziki

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 35
  • `.´ Mee roskiin!
AIM/MatrixTacticalSystems M4A1
« : 08.03.12 - klo:22:50 »
Tässä oon kattellu kyseistä asetta ja kehuja tuntuu saavan,mutta en nyt ole aivan varma onko tämä AIM:in juuri se matrixin M4A1. Logokin tuntuu näyttävän samalta,mutta jos tiedätte aseesta jotakin niin kertokaa.

tässä vielä linkki: www.proairsoft.com/acatalog/info_EG402BK.html
« Viimeksi muokattu: 08.03.12 - klo:22:52 kirjoittanut Zikiziki »
Kaakkola on paras paikka kaakkola on iloinen kaakkolassa viihdyt vaikka koko päivän kesäisen :D

Poissa Allupallu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 87
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
Vs: AIM/MatrixTacticalSystems M4A1
« Vastaus #1 : 09.03.12 - klo:15:21 »
Ei kannata ostaa oon nimittäin lukenut että, jousi meinaa kuolettua, johdot menee oikosulkuun ja sulaa ja moottori menee melkein saman tien rikki... Kannattaa ostaa mieluummin jing gongin muovinen m4a1 paljon luotettavampi ja suunnilleen samaan hintaan!
-Alex

Poissa Zikiziki

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 35
  • `.´ Mee roskiin!
Vs: AIM/MatrixTacticalSystems M4A1
« Vastaus #2 : 09.03.12 - klo:15:43 »
Selvä. Kiitos kun varoitit.
Kaakkola on paras paikka kaakkola on iloinen kaakkolassa viihdyt vaikka koko päivän kesäisen :D

Poissa Hanska

  • Fossiili
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 185
Vs: AIM/MatrixTacticalSystems M4A1
« Vastaus #3 : 09.03.12 - klo:19:22 »
Ei kannata ostaa oon nimittäin lukenut että, jousi meinaa kuolettua, johdot menee oikosulkuun ja sulaa ja moottori menee melkein saman tien rikki... Kannattaa ostaa mieluummin jing gongin muovinen m4a1 paljon luotettavampi ja suunnilleen samaan hintaan!

Se mitä on lukenut ei aina välttämättä pidä paikkaansa. Mulla on ollut kyseinen ase käytössä ja järkevällä akulla (9,6v) kestää hyvin.Mulla se on mennyt rikki oman mokan takia kun ilman muutoksia laitoin sinne 11,1v lipon mutta ei siitä mennyt moottori rikki eikä johdot sulanu vaan rattaat kärsivät.

Mun mielipide on että hinta laatu suhteeltaan ihan ok ase lähdöt hyvät ja tarkkuus riittävä.
Lumberjack Commandos
 
They can smell fear
Your pretty much fucked