Kirjoittaja Aihe: Madcamp 2  (Luettu 5294 kertaa)

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Madcamp 2
« : 21.08.08 - klo:20:19 »
Täältä ketään tulossa? Ite olisin lähdössä, en ole vielä ilmoittautunut.. Millekäs osapuolelle olette menossa jos olette tulossa?
http://www.bbtairsoft.com/madcamp%20vol2.html
« Viimeksi muokattu: 22.08.08 - klo:13:53 kirjoittanut Migog »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ihmevirveli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #1 : 21.08.08 - klo:21:22 »
Minä olen tulossa (toivottavasti) USA:n puolelle, olen jo ilmoittautunut, mutta en ole vielä saanut vahvistusta.
When the pin is pulled, mr. grenade is not our friend anymore.
- US Army training notice

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #2 : 21.08.08 - klo:21:42 »
Linkit, perustiedot yms. voisi olla jees. Laiska kun olen niin en jaksa etsiäkkään noita.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #3 : 21.08.08 - klo:22:08 »
Ite olen tulossa näillä näkymin jenkeille mutta valitettavasti se on täynnä niin uskon että meidät siiretään venäjälle.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #4 : 22.08.08 - klo:13:50 »
Stirre, aattelin ne ketkä on tulossa niin tietää mistä on kyse.. Mun mielestä siellä USA:lla oli pari tyhjää ryhmää..
« Viimeksi muokattu: 22.08.08 - klo:13:54 kirjoittanut Migog »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Ruusunen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #5 : 22.08.08 - klo:15:36 »
Joo USAlle parin kaverin kanssa.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #6 : 31.08.08 - klo:12:27 »
Nonii, tulihan tuolla käytyä, Miron, Antin ja panun kanssa olimme myös yötä perjantaista lauantaihin. Pre-game oli hauskaa, mutta olisi pitänyt mennä aikaisemmin nukkumaan. :D No saatiin tietää ryhmämme ja joukkueemme( joukkue 3, ryhmä 1) Ja valmistauduttiin peliin lataamalla lippaat ja syömällä suklaata. No mentiin aloituspaikoille ja odotettiin tietoja minne meidän pitää mennä ja milloin. No rakas JOJOmme (Miro)
Oli vähän hukassa jo ennen pelin alkua. Saimme tehtäväksemme tuhota jenkkien asevaraston. Liikuimme nopeasti kohti asevarastoa. Pääsimme asevaraston läheisyyteen, ja jouduimme pysähtymään. Sanoin että meidän on liikkuttava nopeasti koska takaa tulee vihuja. Joku rupesi inisemään Ryhmänjohtajaa vastaan ja käski olla paikoillaan, no me kaikki otettiin sen jälkeen osumaa ja oltiin vihaisia. Suuret Lada/Uraa hyökkäykset olivat väsyttäviä ja voimaa vieviä koska kukaan ei kuunnellut käskyjä. Viimeinen tehtävä: MadCampin puolustus. Savukranaatteja, Suomalaisia, Venäläisiä, Amerikkalaisia, Lämäreitä, ja tietenkin pieniä BW jannuja. Pelit olivat samaa luokkaa Raja08 kanssa, eli ihan hirveitä. Pelit on hyvin suunniteltu ja niihin oli käytetty aikaa mutta pelit oli hirveitä. No pelien jälkeen meidän piti jäädä vielä yhdeksi yöksi pitämään Migogin joukolle seuraa. Mutta Mirolle tuli flunssa ja kauhea kipu, hän valitti että on pakko lähteä pois, välillä tuntui että piti soittaa ambulanssi. Kun kyyti saapui pelipaikalle Miro koki ihmeparantumisen, ei yhtään valitusta mistään.
(Btw. Otin myös kuvia, laitan ne nettiin seuraavalla viikolla.)

Venäjä, Joukkue 3, ryhmä 1,
Ryhmänjohtaja Marius Heiskanen
« Viimeksi muokattu: 31.08.08 - klo:12:51 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #7 : 31.08.08 - klo:18:21 »
Aika lailla noinhan se meni, pelit tosiaan oli aika hanurista, ainut valopilkku oli se yksi rynnäkkö. Vikana yönä tulin kipeeksi ja makuupussi hajosi, muttei voi mitään. Ryssät muuten voitti.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #8 : 01.09.08 - klo:00:37 »
Ihan mukava skenuhan tuo oli. Vaikka alussa tuli vähän erimielisyyksiä mutta silti yhteistyö sujui hyvin. Itsekkin tulin tuossa lauantaina kipeäksi ja nyt karsea kurkkukipu ja yskä.

Poissa Wanha

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Madcamp 2
« Vastaus #9 : 01.09.08 - klo:22:14 »
Moro Turust!
"Niin lapset, opettajan Ladassa on viisi ovea" Kiitokset vielä kerran sinulle Miro, kun otit
itsellesi vaativan Jo-Jo:n paikan. Itsellekkin tämä oli eka posti kyseissessä virassa.Niitä näitä
lyhyesti: Tunnus sana, ajattelimme turun porukan kesken jotain Venäjän tyylistä. Aluksi perinteinen
Stolishnoja-vodka, tuntui nuoremmista vaikealta, joka vaihdettiin Finlandia-vodka yhdistelmään.
Tämä ammusvarikon sektori ei varmaan ollut niitä helpompia alueita  operoida ja puolustaa.
itsekkin taisin nakittaa teikäläisiä respalta tulijoita kun nuo kapitalistit koittivat rynnätä meidän
respan ylitse.---> Päätin heittää reservit puolustamaan kyseistä lohkoa. MC menettiin kerran
mutta saatiin nopealla ja raivokkaalla vastaiskulla takaisin vallattua. Olihan meitä siellä, niin oli myös
niitä toisiakin. Oiken Apinanraivolla kävivät päälle idän suunnalta.Linjat rupesivat murtuilemaan tappioiden
ja kroonisen ammuspulan johdosta. Ja kuin taivaanlahjana saapui odotettu viesti PELI OHI!
Jonka kajautin välittömästi ilmoille. Ainoa mitä emme saaneet kunnolla toimimaa oli huoltoyhteys.
Toimi joten kuten respalta palaajien kanssa. Tästä on tulevaisuudessa mahdollisuus ehkä jatkaa,
ainaskin toivossa on hyvä elää.
Tervetuloa Turkuun meidän TUPAAN-TULI-ASEET:hin
 T: Ykkösen ykkönen Wanha