Kirjoittaja Aihe: Talvipelien pakkasraja?  (Luettu 26554 kertaa)

Poissa Stalker

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 163
Vs: Talvipelien pakkasraja?
« Vastaus #15 : 01.09.07 - klo:14:36 »
ite on softanut 30-c pakkases ei mitään p****lla uzilla kavereiten kanssa. santa_claus :D

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Talvipelien pakkasraja?
« Vastaus #16 : 02.09.07 - klo:13:55 »
No ainahan kannattaa vain kysyä ennen peliä, että onko tulossa tarpeeksi pelaajia. Eli ei. Aina kun on porukkaa softataan. PISTE.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Talvipelien pakkasraja?
« Vastaus #17 : 22.02.08 - klo:23:54 »
Kyllä kylmälläkin säällä voi pelata jos on vähän nopeampitempoista peliä että ei röhnötetä lumikinoksessa hypotermiassa. Ikävä kyllä  että kaikki aseetkaan ei toimi niin hyvin pakkassäässä, akut hyytyy ja sen sellaista..
Kyllä se -20C on sopiva ei ole minusta ainakaan liian kylmä.
Voisi yhtä hyvin tehdä samanlaisen aiheen Kesäpelien lämpörajasta, minusta se on pahempi että juoksee täysi pakkaus päällä 30 asteen helteessä kuin esim -20 asteen pakkasessa.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Talvipelien pakkasraja?
« Vastaus #18 : 23.02.08 - klo:00:26 »
Voisi yhtä hyvin tehdä samanlaisen aiheen Kesäpelien lämpörajasta, minusta se on pahempi että juoksee täysi pakkaus päällä 30 asteen helteessä kuin esim -20 asteen pakkasessa.
Totta, sekä hypotermia että nestehukka ovat tärkeitä asiota. Joten talvella pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Ja kesällä myös kiinnittää huomiota pukeutumiseen, nestehuoltoon ja välttämään jatkuvaa auringonpaisteessa oloa, koska vähän juomamäärä + auringonpaiste + liian lämmin vaatetus altistaa auringonpistokselle tai lämpöhalvaukselle. Kesällä lämmössä tai missä muuallakaan tulee äkillinne päänsärky, on syy useimmiten liian vähäisessä ravinteiden määrässä tai yleisimmin liian vähäisestä mineraalien tai nesteen määrästä johtuva. Tuskinpa nesteen tärkeyttä voi kesäpeleissä tarpeeksi painottaa. Ja sitten kun päätä särkee on jo ongelmissa. Keskimääräinen ihminen kun hikoilee +30c lämmössä n. 1l /tunti ja se nestemäärä pitää muistaa sitten paikata juomalla viileitä nesteitä.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Talvipelien pakkasraja?
« Vastaus #19 : 02.08.08 - klo:18:58 »
Ittelläni ei ole pakkasrajaa. Rajan määrää aseen kestävyys. Itse pidän kun on niin kylmä ettei saa vetoketjua edes auki. Esim. kun olin Lapissa Saariselällä softaamassa oli korkeimillaan 32 astetta pakkasta. Itse pidin peleistä vaikka tietenkin pipo ja hanskat jäi mökille ;)

Alkaa oikeasti kyllästyttämään tämä viestiesi jatkuva korjailu. Kohta lähdet pihalle jos ei parane. -Miqzu
« Viimeksi muokattu: 03.08.08 - klo:18:25 kirjoittanut Miqzu »