Kirjoittaja Aihe: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain  (Luettu 85306 kertaa)

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Polttaako mieltäsi kysymys johon et tiedä vastausta? Etkö saa yöllä nukuttua kun hermojasi raastaa ja itku tulee silmään pakostakin?

Ei hätää!

Vastauksena tarjoan ketjun, jossa voit kysyä aivan mitä tahansa ja minä vastaan siihen.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #1 : 19.06.11 - klo:21:49 »
Ovatko Järvenpää-airsoftin organisaattorit huonoja esikuvia peleissäkäyville nuorille?
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #2 : 19.06.11 - klo:22:03 »
Mistä pilleri tietää missä pipi on?
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #3 : 19.06.11 - klo:22:22 »
Ovatko Järvenpää-airsoftin organisaattorit huonoja esikuvia peleissäkäyville nuorille?

Vain pelaajien taloudellista tilannetta ajatellen, sillä kaikkihan haluavat samanlaisen varustekaapin kuin vanhemmilla organisaattoreilla

Lainaus käyttäjältä: Migog
Mistä pilleri tietää missä pipi on?

Jos ajatellaan, että syöt Para-tabseja esimerkiksi päänsärkyyn, kipu hellittää. Pilleri itseasiassa ei tiedä missä pipi on! Se on ohjelmoitu vaikuttamaan koko elimistöön yhdellä rykäyksellä täten poistaen em. päänsäryn.

Et tunne muualla ruumiissasi mitään, koska elimistösi ei osaa käsitellä negatiivista kipua

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #4 : 19.06.11 - klo:22:34 »
Miksi isin tietokoneella on tyttöjä joilla ei ole vaatteita?
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #5 : 19.06.11 - klo:23:08 »
Miksi isin tietokoneella on tyttöjä joilla ei ole vaatteita?

Isäsi on asentanut perheenne tietokoneelle Duke Nukem Foreverin ja pelaa sitä. Äidillesi ei tarvitse vaivautua kertomaan aiheesta, sillä hän ei välitä videopeleistä.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #6 : 19.06.11 - klo:23:25 »
Pitäisikö mulla olla paremaa tekemistä kun lukea turhia artikkeleita arniesairsoftista?

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #7 : 19.06.11 - klo:23:31 »
Olisko mulla nainen jos en harrastaisi airsoftia?
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #8 : 19.06.11 - klo:23:37 »
Olisko mulla nainen jos en harrastaisi airsoftia?

Muakin kiinnostais tää, omalla kohdalla siis...
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #9 : 20.06.11 - klo:00:02 »
Pitäisikö mulla olla paremaa tekemistä kun lukea turhia artikkeleita arniesairsoftista?

Jos artikkelien lukemisen hyöty epäilyttää noin paljon, niin suosittelen, että opettelet jonkin uuden taidon jolla osoittaa kykysi. Ansioluettelokin näyttää paremmalta jos olet trumpetin soittamisen SM-mestari.

Lainaus käyttäjältä: Panda
Olisko mulla nainen jos en harrastaisi airsoftia?

Airsoftista ei tarvitse luopua, mutta se auttaisi ko. tehtävän suorittamista hyvin paljon. Muussa tapauksessa: mene suihkuun ja ole oma itsesi. Muista myös deodorantti ja hampaiden pesu.

Lainaus käyttäjältä: Miqzu
Muakin kiinnostais tää, omalla kohdalla siis...

Älä paljasta naiselle, että pelaat airsoftia. Piilotat sotavermeet ja sanot, että olet lauantaisin 12.00-17.00 pelaamassa pokeria "men only allowed"-tapahtumassa kaverillasi.

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #10 : 20.06.11 - klo:00:05 »
Ja jahka akka on nalkissa niin menen ja paljastan nämä salassapidetyt perversioni? No, on se aikasemmin toiminut :)

EDIT: Onko normaalia, että viisi nuortamiestä "stormaa" asuinalueen leikkipaikan keskellä lauantai-sunnuntaiyötä? Ja mikä on tällaisen aktiviteetin vaikutus em. naisen saamiseen?
« Viimeksi muokattu: 20.06.11 - klo:00:08 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #11 : 20.06.11 - klo:01:01 »
Toi on mun mielestä äärimmäisen normaalia. Tyylipuhdas suoritus.
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #12 : 20.06.11 - klo:05:44 »
Kaikkihan tietää että purettu ase kettiönpöydällä, olkkarin lattialla tai kirjahyllyssä on pirun hieno sisustuselementti.. Mutta millä saisin kotona istuvan hallituksenkin olemaan samaa mieltä kanssani?
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Hanska

  • Fossiili
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 185
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #13 : 20.06.11 - klo:09:08 »
Muutaman vuoden koulutuksella :-)
Lumberjack Commandos
 
They can smell fear
Your pretty much fucked

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #14 : 20.06.11 - klo:11:26 »
Ja jahka akka on nalkissa niin menen ja paljastan nämä salassapidetyt perversioni? No, on se aikasemmin toiminut :)

EDIT: Onko normaalia, että viisi nuortamiestä "stormaa" asuinalueen leikkipaikan keskellä lauantai-sunnuntaiyötä? Ja mikä on tällaisen aktiviteetin vaikutus em. naisen saamiseen?

Vain jos kyseinen rynnäkkö tapahtui oikeaoppisesti ja leikkipaikalla oli jokin hyvin tärkeä objektiivi kohteena (hiekkalaatikko tai keinut), on se täysin normaalin kuuloista. Tekoon antaa lisänormaaliutta jos käytitte natoaakkosia ja koodikieltä tehtävän suorituksen ohessa.

Lainaus käyttäjältä: Rokka-Antero
Kaikkihan tietää että purettu ase kettiönpöydällä, olkkarin lattialla tai kirjahyllyssä on pirun hieno sisustuselementti.. Mutta millä saisin kotona istuvan hallituksenkin olemaan samaa mieltä kanssani?

Uskon, että hallituksen suostuttelu voi olla ERITTÄIN hankala urakka (nimim. niin täällä meilläkin). Tästä syystä suosittelen, että hämäät hallitusta rankasti. Purat talostasi esim. video/dvd-laitteet ym. härvelit osiin ja säilytät aseen osia sen vieressä. Itse ammattilaisena erotat mitkä osat kuuluvat mihinkin, mutta hallitus ei uskalla niihin koskea.