Kirjoittaja Aihe: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain  (Luettu 89772 kertaa)

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #165 : 08.10.11 - klo:10:46 »
Mistä tiesit että aseeni oli Coltti?

Koska vain rappiollisen lännen dekadenteissa aseissa on ongelmia.

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #166 : 10.10.11 - klo:20:51 »
Miks mun käyttäjän tiedoissa lukee et oon käyttäjä vaikka olen järvenpää-airsoftin jäsen? Eikös siinä pitäis sit lukee että jäsen?
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #167 : 10.10.11 - klo:21:06 »
Pitäisikö hankkia Kalassi vai kääntyä lännen aseitten puoleen?

Poissa Hanska

  • Fossiili
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 185
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #168 : 10.10.11 - klo:21:15 »
Miksi täällä on erittäin paljon lukutaidottomia tai niitä jotka ei ymmärrä lukemaansa ?
Lumberjack Commandos
 
They can smell fear
Your pretty much fucked

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #169 : 10.10.11 - klo:22:05 »
Miks mun käyttäjän tiedoissa lukee et oon käyttäjä vaikka olen järvenpää-airsoftin jäsen? Eikös siinä pitäis sit lukee että jäsen?

Laitapa Carnagelle yv:tä, hän voip tarkistaa listasta ja korjata tilanteen. Hoidimpa - C


Lainaus käyttäjältä: Myyrä
Pitäisikö hankkia Kalassi vai kääntyä lännen aseitten puoleen?

AK:t on parasta. '74 lippaat menee viel vähä kivemmin lipastaskuihin, koska ovat vähemmän käyriä.

Lainaus käyttäjältä: Ventura
Miksi täällä on erittäin paljon lukutaidottomia tai niitä jotka ei ymmärrä lukemaansa ?

Johtuu nykyisestä opetuskulttuurista. Tulevassa työssäni opettajana yritän iskostaa tuleville sukupolville luetun ymmärtämistä.

Poissa Jode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 65
  • Warmind Rangers
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #170 : 14.10.11 - klo:23:43 »
Mua jäi potuttaa vuosien takaa yksi ja ainoa kysymys: Kumpi tuli ensin muna vai kana?
Kipu on ystäväsi. Jos tunnet kipua olet vielä elossa.

Poissa Monni

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 82
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #171 : 18.10.11 - klo:16:49 »
Kutsunnat eessä ylihuomenissa. Mitäs mun pitää siellä niille möläyttää, että varmasti pääsisin palvelukseen nimenomaan ensi kesänä (II/12) ja nimenomaan Vekaranjärvelle?

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #172 : 18.10.11 - klo:17:22 »
Mua jäi potuttaa vuosien takaa yksi ja ainoa kysymys: Kumpi tuli ensin muna vai kana?

Dinosaurus

Lainaus käyttäjältä: Monni
Kutsunnat eessä ylihuomenissa. Mitäs mun pitää siellä niille möläyttää, että varmasti pääsisin palvelukseen nimenomaan ensi kesänä (II/12) ja nimenomaan Vekaranjärvelle?

Sanot, että haluat heti sinne, koska vaikkapa opiskelut alkaa sen jälkeen. Vekaralle pääsee muutenkin tästä suunnasta Suomea ilman mitään erikoistoiveita.

Eli TLDR: Sanot ääneen kutsuntasedälle, että haluat nyt ja Vekaralle.

Poissa Oldih

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 219
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #173 : 20.10.11 - klo:12:27 »
Oi suuri ja mahtava, mystistäkin mystisempi, viisastakin viisaampi ja parrakas strategos fl0yd.

Miksi nykyajan mailmassa - suuressa teknologisessa junassa - puuttuu krigelokuvista se suuri sotaisuuden ja mittakaavan tunne mitä ennen, kurjasti alkeellisilla kikoilla ja teknologian puutteella osattiin toteuttaa paljon mageammin?

(ks. http://www.youtube.com/watch?v=3eZMkleDjWI ja http://www.youtube.com/watch?v=yCBHtf4hYWQ)
"Niwa no niwa ni wa, niwa no niwatori wa niwaka ni wani wo tabeta."

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #174 : 20.10.11 - klo:19:04 »
Oi suuri ja mahtava, mystistäkin mystisempi, viisastakin viisaampi ja parrakas strategos fl0yd.

Miksi nykyajan mailmassa - suuressa teknologisessa junassa - puuttuu krigelokuvista se suuri sotaisuuden ja mittakaavan tunne mitä ennen, kurjasti alkeellisilla kikoilla ja teknologian puutteella osattiin toteuttaa paljon mageammin?

(ks. http://www.youtube.com/watch?v=3eZMkleDjWI ja http://www.youtube.com/watch?v=yCBHtf4hYWQ)

Hitto, että tuo "Yksi silta liikaa" on perhanan kova leffa.

Mä näkisin sen näin: bensaräjähdykset myy ja ennen sotilaat oli kova juttu leffassa. Saattoi olla kourallinenkin, mutta ne oli aina kovia tyyppejä. Nyt keskitytään erikoisjoukkoihin ja siihen miten operoi operaatiot operatiivisesti ja on operaattoreina Operiassa. Normaalit nurmiporat on lähes poikkeuksetta ihan paskoja.

Ainii ja ennen tuo kuolema oli iso juttu sotaleffoissa: Kato vaikka "Tuntematon sotilas", ei siinä herkutella sisälmyksillä, koska pelkästään se, että siinä jengiä kuolee oli tarpeeks vahva visuaalinen kuva. Kai me ollaan kasvettu turtuneeksi leffakuolemiseen.

Olipas vilosooffista.

Poissa Jode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 65
  • Warmind Rangers
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #175 : 22.10.11 - klo:23:55 »
Mistä sä keksit noita mainioita lausahduksia?
Kipu on ystäväsi. Jos tunnet kipua olet vielä elossa.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #176 : 23.10.11 - klo:04:03 »
Mistä sä keksit noita mainioita lausahduksia?

Katon kysymystä viisi sekuntia ja vastaan siihen. Ja se fakta, että oon ihan päällikkö jäbä.

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #177 : 23.10.11 - klo:14:44 »
Tiedät varmaan sen hihhulin joka ennustelee maailmanloppuja harva se päivä? Toi ei ollu se kysymys mun kysymys on että mahtaako sen uskojia ketuttaa kun ne polttaa tavaransa kun ne uskoo että maailmanloppu tulee mut sit se ei tuukkaan? Sori oli vähän sekava.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #178 : 25.10.11 - klo:16:07 »
Tiedät varmaan sen hihhulin joka ennustelee maailmanloppuja harva se päivä? Toi ei ollu se kysymys mun kysymys on että mahtaako sen uskojia ketuttaa kun ne polttaa tavaransa kun ne uskoo että maailmanloppu tulee mut sit se ei tuukkaan? Sori oli vähän sekava.

Se hihhuli? Ihan normaalia toimintaa ympäri maailmaa jo parin tuhannen vuoden takaa.

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #179 : 26.10.11 - klo:11:18 »
Kysymys olikin mahtaako sen uskojia ketuttaa kun ne eroo töistään ja polttaa kamansa ku uskoo et se loppu tulee? Nii sithä ne ois polttanu kamat turhaan.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle