Kirjoittaja Aihe: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain  (Luettu 89772 kertaa)

Poissa Razer

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 59
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #135 : 19.09.11 - klo:20:23 »
Mitä mieltä olet arabeista?
Heissuli vei.

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #136 : 19.09.11 - klo:20:51 »
Miksi jenkit luulee olevansa maailman valtiaita ja hyökkää arabimaihin tappaamaan siviileitä "suojellakseen maata terroristeilta".

Poissa Couhia

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 324
  • Juntti
    • SOTAGALTSU
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #137 : 20.09.11 - klo:11:56 »
Miksi olen lukiossa?

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #138 : 20.09.11 - klo:17:46 »
Miksi koulu hajottaa niin pahasti?

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #139 : 20.09.11 - klo:18:57 »
Mitä mieltä olet arabeista?

Miks sä haluat tietää mitä mieltä mä olen arabeista? Ois siistii olla kyl öljysheikki.

Lainaus käyttäjältä: Myyrä
Miksi jenkit luulee olevansa maailman valtiaita ja hyökkää arabimaihin tappaamaan siviileitä "suojellakseen maata terroristeilta".

Miks mä oon niin jumalattoman komea ja ylitsevuotavan charmikas? Molempiin kysymyksiin on sama vastaus.

Lainaus käyttäjältä: Couhia
Miksi olen lukiossa?

Ai oot? Hajoo sin.... Eiku noh, siel on iha siistii. Jatkokoulutusta varte aika tärkee juttu.

Lainaus käyttäjältä: Geggo
Miksi koulu hajottaa niin pahasti?

"Jos hajottaa, älä hajoa" totesi muuan hieno upseerismies.

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #140 : 20.09.11 - klo:19:08 »
Miksi ihmeessä erittäin monet valittavat lukiosta, sen vaikeudesta ja rankkuudesta vaikka tosiasiassa lukio on pääosin helppoa, päivät verrattain lyhyitä ja kevyitä?

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #141 : 20.09.11 - klo:19:59 »
Miksi ihmeessä erittäin monet valittavat lukiosta, sen vaikeudesta ja rankkuudesta vaikka tosiasiassa lukio on pääosin helppoa, päivät verrattain lyhyitä ja kevyitä?

En tiedä, koska chillailin siellä ja pääosin jätin ottamatta tosissaan.

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #142 : 21.09.11 - klo:16:56 »
Miks sä teit tälläsen aiheen?

Luepa aihe läpi uudestaan.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #143 : 21.09.11 - klo:18:00 »
Parahin Fl0yd. Minua vituttaa, mutta samalla ihmetyttää. Itseasiassa useampikin asia.

1) joku akka selittää foliohattuteoriaa maanalaisista ydinkokeista, jotka aiheuttaa järistyksiä jne. Hänen mielestään ihmisen ei olisi koskaan pitänyt halkaista URAANIA. Olisiko tää akka pitäny halkaista jo alkiona?

2) joku (todennäköisesti eräs puistattavan puolueen kannattaja) vauhkoaa tosissaan, että lakkauttamalla armeijan loppuisi sodat, kun ei olisi KOULUTETTUJA TAPPAJIA eikä AUTOMAATTIASEITA. Miten ihmiset osasivat jo kivikaudella sotia ilman koulutusta ja automaattiaseita?

3) kauanko kestää, että minun aivoni sulavat korvasta ulos? Jos nyt oletetaan että törmään tälläseen paskaan n. 3 kertaa päivässä?
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #144 : 21.09.11 - klo:18:25 »
Miksi Pahkajärvi on vaunulinjalle niin suklainen paikka?
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #145 : 21.09.11 - klo:18:37 »
Miksi Pahkajärvi on vaunulinjalle niin suklainen paikka?

Pahkis nevöfoget! Mietis miten chocoo meil oli ku meit oli ampumaleireillä lopussa enää 12. Pelattii mm. Pahkajärven pesäpallomestaruus ja ammuttii omatekosella jouskarilla tulinuolia.

Lainaus käyttäjältä: Kalaq
Parahin Fl0yd. Minua vituttaa, mutta samalla ihmetyttää. Itseasiassa useampikin asia.

1) joku akka selittää foliohattuteoriaa maanalaisista ydinkokeista, jotka aiheuttaa järistyksiä jne. Hänen mielestään ihmisen ei olisi koskaan pitänyt halkaista URAANIA. Olisiko tää akka pitäny halkaista jo alkiona?

2) joku (todennäköisesti eräs puistattavan puolueen kannattaja) vauhkoaa tosissaan, että lakkauttamalla armeijan loppuisi sodat, kun ei olisi KOULUTETTUJA TAPPAJIA eikä AUTOMAATTIASEITA. Miten ihmiset osasivat jo kivikaudella sotia ilman koulutusta ja automaattiaseita?

3) kauanko kestää, että minun aivoni sulavat korvasta ulos? Jos nyt oletetaan että törmään tälläseen paskaan n. 3 kertaa päivässä?

1) Halkaista. Uraania. Nyt vittu. Kuulostaa vaaralliselta, mutta Eput totesikin jo: "Uraani halkeaa, tuottaa lamppuun valkeaa". Kyseessä tuntuu olevan poikkeuksellisen aivokapasiteettirajoitteinen ihminen. Mutta tyhmä harvemmin keksii itse mitään vastaavaa, hän joko ymmärtää väärin tai oppii toiselta tyhmältä. Kysynkin: MISTÄ HELVETISTÄ SE ON TÄLLÄSTÄ PÄÄHÄNSÄ SAANUT?

2)Etin tiedoistojen seasta tän lausahduksen ihan vain sua varten: ".50 AE heat seeking black talon armor piercing teflon coated cop killer fully automatic bullets for your military baby killing black non sporting anti aircraft rifle with the shoulder thing that goes up sniper assault deagle with a high capacity clip"

Pakko rakastaa näin "yksinkertaisia" ihmisiä. Käytetään argumenttia "jos x loppuu niin x->y ei tapahdu." X:än ja Y:n kohdalle voi lisätä MITÄ tahansa. Kiellettäisiköhän lusikat, jos jonkun tätä mieltä olevan listisi sellaisella?

3) Noh... toivotaa et nyt ehitää viel kerran vaikka kaljalla käymään. Ennusteesi ei lupaa hyvää.

Poissa Kalaq

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1106
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #146 : 23.09.11 - klo:19:55 »
Miksei kukaan vastaa mul on paljon kysymyksiä? Eiku ei mitää, parahin Fl0yd auttaa aina.

Pelasin just civ5. Kuinka motherfucking badass pikemenien pitää olla, että voittavat taistelussa helicopter gunshipin? 1on1. Tää kopteri tottakai leijui korkealla ilmassa ja pikemenit olivat aukealla alueella.
Talking to you is like clapping with one hand

Poissa Oldih

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 219
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #147 : 23.09.11 - klo:21:00 »
Oi suuri ja mahtava, mystistäkin mystisempi, viisastakin viisaampi ja parrakas strategos Fl0yd.

Miksi kansan pohjoisen, kylmän, jäisen ja itänaapurhenkisen seassa tämä parhauden parhaus, kansan suuri eliittiryhmä, bättre folk "Poliitikot" aiheuttavat suurempaakin suurta, hermoromahdusmaista kurjuutta ja henkistä itsetuhoa jatkuvasti heidän päätöksillään?
"Niwa no niwa ni wa, niwa no niwatori wa niwaka ni wani wo tabeta."

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #148 : 23.09.11 - klo:21:09 »
Oldihin kysymys x 2

Sitten, eikö ole mitään mahdollisuutta että saisin autoni takaisin ennen kuin Lipponen ryhtyy residentiksi?
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Kysy fl0ydilta mitä vain, fl0yd vastaa mitä vain
« Vastaus #149 : 23.09.11 - klo:21:46 »
Pakeniko Hitler antarktikselle toisen maaimansodan loppu päivinä.