Kirjoittaja Aihe: Minkälaisia pelityyppejä haluaisit pelata järvenpää-airsoftin peleissä?  (Luettu 87158 kertaa)

Poissa Ouveni

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 100
Lisäksi, kun te täällä ahkerasti annatte peli-ideoita niin kuinka moni on oikeasti ajatellut asian läpi? Tehnyt edes pienen pientä taustatyötä siitä, miten asia tulisi toteuttaa, jotta se toimisi?
Tuota miekin oon yrittänyt sanoa. Jätkät teil on hirveesti ideoita ja ajatuksia ja se on hyvä. Mut teidän pitää esittää ne ajatukset käytännön esimerkkeinä. Itse oon valmis kokeilemaan jos jonkinmoista sniperhunttia tai hostagesettiä. Miun puolesta kaikkea voi kokeilla jos sillä on edes mahdollisuus toimia käytännössä.

Nyt vaan idoijat kehittelemään sääntöjä ja käytännön toteutusta noihin peleihin. Voin auttaa miettimisessä mutta teiltä pitää tulla jotain alkua että on jotain mistä lähtee liikkeelle.

Poissa Jojo Störling

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 2
No mä oon kyllä kummankin kannalla lipunryöstö tai normi peli. :) kumpikin kelpaa mulle

Poissa M4-RKO

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 70
Lipunryöstö ois kivaa tai sit joku pommijuttu jos ois mahollinen tai jotn objekivee mut perusmättöki menee.
-OSUKO?
-EI
-NO KIRPASKO EES?

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Semmonen pelimuoto kun skenaario.
Kansa vaatii lisää skenaarioita.
« Viimeksi muokattu: 27.07.11 - klo:00:01 kirjoittanut Geggo »

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Joo ehdottomasti skenaarioita, "Conflict: Europe Batlefields II".
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Noh katellaan. Noi vaatii aika paljon suunnittelua sun muuta että niistä saa edes jollain tapaa mielenkiintoisia. No promises

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
(Thump up).

Poissa Olli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • RAVEN-komppania, commando
Onkos SND:tä kokeiltu?
Turd

Poissa Olli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • RAVEN-komppania, commando
Se on semmonen pommi juttu, siis SND eli Search and Destroy. Niin siinä joku pommi (kännykkä tai joku muu vempain johon saa ajastimen) on jossain repussa sovitussa paikassa ja pommi pitäisi purkaa ennenkuin aika menee umpeen, oiskos se hyvä?
Turd

Poissa Olli

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 94
  • RAVEN-komppania, commando
Ja toiset olisi terroristeja ja toiset kotimaan turvallisuus joukot.
Turd

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ***
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Onkos SND:tä kokeiltu?

Ehditkin kertomaan ennenkuin kysyin.

Meillä on oma pommikello ja me voidaan pelata erinäisiä pommipelejä.

HUOMIO: Käytä viestien "Muokkaus"-nappia, älä lähetä kolmea viestiä peräkkäin.

Poissa MAK-E-TIN

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 12
Itse haluaisin lähipuskaa,normimättöö ja tynnyrii minun mielestä nä peli muodot ei vaadi hirveitä suuniteluja kuin taas lipunryöstö että olisiko mahdolista saada mitään noista
SARJA LOPPUU SITTENKUN KÄPÄLÄ NOUSEE

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Joulupukin metsästys. Yhdellä on joulupukki asu eli punainen nuttu yms. Muut metsästää sitä :D
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa snöre

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 303
Vähemmistöaseiden pelipäivä osa2 olis iha kiva tässä vielä ennenku talvi tulee ja ilmat kylmenee.
...

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Taitaa mennä kyllä ihan ens vuodelle. Joku kauden lopettajaispeli tuleepi varmaan.