Kirjoittaja Aihe: Pulinaboksi  (Luettu 391110 kertaa)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #30 : 15.11.08 - klo:20:16 »
Ei kannata kyllä teistä ottaa kuvii. Mä oon ainoo BBB:n jäsen, josta voi ottaa kuvia ilman, että kamera hajoo.

ANGST, SM-liiga kierros meni aivan päin *****a. HPK, Kalpa, JYP, Blues ja Lukko kaikki meni häviämään ANGST.

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #31 : 15.11.08 - klo:20:30 »
Oon melkee 180cm eli jää sun haaveeks. Ja eiks mallien pitäis olla pitkii?

Tarkotti sitä että ei uskalla tapella kuin ekaluokkalaisten kanssa. Ehkä hän itse on nippanappa sen 150 ;). Tappelussa pituudesta on aian etua. Ei kai PIDÄ olla pitkä, mutta kai se on ainakin plussaa.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #32 : 15.11.08 - klo:21:26 »
Marius, itse olen ostanut pistimen, mutta tosin nettikaupasta eikä siinä mitään ikää kyselty. Meitsi on kyllä ainoa josta voi ottaa hyviä kuvia.. Ja sen lisäksi kokemusta näyttelemisestä, eli pitäisi naaman vääntelyn onnistua ;).
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #33 : 15.11.08 - klo:21:40 »
Tarkotti sitä että ei uskalla tapella kuin ekaluokkalaisten kanssa. Ehkä hän itse on nippanappa sen 150 ;). Tappelussa pituudesta on aian etua. Ei kai PIDÄ olla pitkä, mutta kai se on ainakin plussaa.

Jos sä mua tarkoitat, niin olet väärässä. Kyllä mä uskallan 3-luokkalaisiakin vastaan tapella. Pituus on tappelussa aina tärkeintä.

valther: Etkö tiennyt, että lyhyet ja pulleat on tämän talven håteinta muotia?

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #34 : 15.11.08 - klo:23:37 »
Ja kuvattaville erittäin toivottavia olisivat oranssit ja siniset hihanauhat (juuri ne tarrakiinnitteiset joita yhdistys myy). Jaaaa kaikki pyssyt mitä omistaa. Tästä voisi ihan oman aiheensakin tehdä, mutta nyt on vasta suunnitelmia ja mietintää, joten suollan pohdiskelujani tänne.

Tällä hetkellä ei myöskään ole paljoakaan väliä koolla, iällä tai sukupuolella.

Poissa joona-96

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 8
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #35 : 16.11.08 - klo:08:51 »
Siis mennäänkö tänään maatilalle softaamaan?
headshot

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #36 : 16.11.08 - klo:09:36 »
No ei mennä ellei siitä ilmoiteta, ja nyt ei olla ilmoitettu mitään.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #37 : 16.11.08 - klo:12:31 »
Hehe, voisihan sitä malliksi tulla, 185-senttinen komistus käytettävissä :). Ranssi olet varmaan epäkuvauksellisin tuntemani henkilö, ei millään hyvällä. Ootko muuten Valther 180 senttimetriä? En muista että olisit niin pitkä :D. Deconin reissua odotellessa...where eagles dare.
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #38 : 16.11.08 - klo:13:27 »
On se valther niin pitkä, vaan sentin tai kaksi mua lyhkäsempi. Meitsi on jotain 180 tai vähän päälle. Luin joskus jostain (naisten)lehdestä että 180cm on optimaalisin mitta mallille. Lehti tais olla joku Demi tai vastaava.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #39 : 16.11.08 - klo:15:15 »
Just mittasin noin pari millii yli 179cm.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #40 : 16.11.08 - klo:16:00 »
Minä ja valther ollaan siis ehdottomasti parhaat mallit.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #41 : 16.11.08 - klo:16:16 »
Eiköhän tälle mallijutulle kannata tehdä ihan oma topiccinsa, sillä näyttää vievän kaiken huomion muilta (aivan perseestä olevilta) puheenaiheilta?

E: Joka kylläkin on vain tyylille uskollista.
« Viimeksi muokattu: 16.11.08 - klo:18:00 kirjoittanut Driimeri »

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #42 : 16.11.08 - klo:20:31 »
Unohdit meikäläisen, Migog.:D
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #43 : 16.11.08 - klo:21:39 »
Eiköhän tälle mallijutulle kannata tehdä ihan oma topiccinsa, sillä näyttää vievän kaiken huomion muilta (aivan perseestä olevilta) puheenaiheilta?


Jos satuit huomaamaan, niin eihän tässä aiheessa ole juuri mitään muita puheenaiheita ollutkaan kuin nämä malliasiat.

Muuten, onko joku oikeasti sitä mieltä että jos otetaan "sotilaallisia" valokuvia, mallien pitää olla kauniita?

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Pulinaboksi
« Vastaus #44 : 17.11.08 - klo:08:33 »
Aah, ihania nämä kympin aamut..
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.