Airsoft > Yleistä

Hammassuojat?

(1/3) > >>

Daniel:
Olen huomannut että aika useat käyttävät tai harkitsevat hammassuojia, mutta onko se nyt niin kannattava ostos?
Kuitenkin hampaaseen osuminen on epätodennäköistä, tai ainakin hampaan lohkeamiseen asti hyvin epätodennäköistä.
Itse harrastanut kolme vuotta eikä yhtään osumaa hampaisiin.

Tänne voi kirjoitella kokemuksia hammassuojista, ja jos käyttää joka pelissä hammassuojia niin voi laittaa tänne vastauksia. Ois kiva nähä kuinka paljon oikein Järvenpää-airsoft ry:n pelaajista käyttää kyseisiä kapineita.

KURP1TSA:
Itse pidän hammassuojia koska minulla on jo ennen lohjennut hammas, tosin ei airsoftissa ja en haluaisi, että se paikkaus mikä siinä hampaassa on putoaa.

Kalaq:
Myöhäistä parkua kun maito on jo maassa. Kaikki vakuutukset eivät korjaa muovikuulan aiheuttamaa hampaan halkeamaa. Mitäs jos menee koko eturivi hampaistosta? Oikein mukavasti halennu hammas räsine hermoineen sattuu. Alkaa 12v neivi siiliki itkee äitiä. Koska suojat eivät ole pakolliset niin se on pelaajien oman harkinnan varassa, käyttääkö vai ei.

Hammassuojia on monenlaisia, huonoimpana pidän ns. lätkäsuojia. Niinkun Vellu heitti et "2 asiaa mitä en suuhuni laita, munaa ja hammassuojia, ja jääkiekkoilijoilla on noi molemmat vuorotellen suussa". Haittaavat puhumista. Eipä oikeestaan muuta.

Nämä mesh face-maskit on aika jees. Vaikka hajoaisivat nii vamma ei ole niin vakava, koska siinä vaiheessa kuulan teho on jo todennäköisesti tippunut reilusti. Ellei satu sitä paska-skenua et kaveri vetää 20J kivääril metristä.

Jos noi maskit ovat esteettisesti rumia niin ommelkaa commandohupun sisäpuolelle. Käytte swatist tai Delta försiis whatever ja suojaatte hampaita. Nää kun ei estä puhumista eivätkä haittaa hengittämistä. Juominen on hieman haastellista jos yrittää metalliritilän läpi. Tyhmimmille tiedoksi, että kannattaa tehä sellanen viritelmä et saa pois tieltä tarvittaessa.

Geggo:
Itse pidän hampaaseen osumista liian epätodennäköisenä.

Migog:
Tähän sopii sama asia kuin oikeeseen elämään, kun kakki alkaa lennellä ympäriinsä, pistä suu kiinni. Jos CQB:tä pelaisin niin silloin käyttäisin kyllä suojia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta