Airsoft > Pelit

Turhat viestit

<< < (3/3)

Kazzu:
Eipä niitä tuosta vaan pysty "lopettamaan". Porukka voisi vain sen verran aktivoitua, että jos on ilmoittautunut peleihin, ja sitten ei pääsekään, niin tokihan siitä voi foorumillekin ilmoittaa. Mutta en itse näe tätä kuolemanvakavana asiana yhdistyksen kannalta.

MAK-E-TIN:
Anteeksi en löytänyt tälle topikkia olen vähän uusi täällä niin minusta nuo pelit voitaisiin ilmoittaa vähän aikasemmin kuin 1-2 päivää aikasemmin ennen peli päivää itse en tiedä onko mahdollista tätä asiaa korjata

Kalaq:
Millä systeemillä aiot varmistaa, että saadaan satavarmasti valvojia tuolla tavalla? Me kun tehdään tätä vapaaehtoistyönä, osalle tulee menoa ja osalle ilmestyy vapaita viikonloppuja lyhyellä varoajalla. Me uhrataan kuitenkin meidän vapaa-aikaa teidän kaitsemiseen, et kannattas ny vähä kelaa mitä vaatii. Tottakai me pyritään ilmottamaan etukäteen, mut se on käytännössä mahdotonta luvata tuollaista. Ilmoitetaan kun saadaan valvojia.

MAK-E-TIN:

--- Lainaus käyttäjältä: Kalaq - 05.08.11 - klo:20:10 ---Millä systeemillä aiot varmistaa, että saadaan satavarmasti valvojia tuolla tavalla? Me kun tehdään tätä vapaaehtoistyönä, osalle tulee menoa ja osalle ilmestyy vapaita viikonloppuja lyhyellä varoajalla. Me uhrataan kuitenkin meidän vapaa-aikaa teidän kaitsemiseen, et kannattas ny vähä kelaa mitä vaatii. Tottakai me pyritään ilmottamaan etukäteen, mut se on käytännössä mahdotonta luvata tuollaista. Ilmoitetaan kun saadaan valvojia.

--- Lainaus päättyy ---
Joo niin vähän arvelinkin ja ettehän te vissiin saa tästä palkkaakaan/rahaa että kyllä teillä istoa täytyy olla ja ajjatelin kanssa mutta kysyin nyt vaan siitä että onko mahdolista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta