Muovikuula-aseet > Kaasutoimiset

hyvä kaasupistooli?

<< < (2/6) > >>

Miikka Vento:
TM M9 (Tactical Master).

Toimii varmasti, kunhan ei käytä ultra-aireja.

-Gotrekki

VompoVompatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Stalker - 13.09.07 - klo:14:49 ---Eli pitäs hommata hyvä kaasupisla , TM Socom Mk23 Fullset kannattaako hommata?

--- Lainaus päättyy ---

Kerrot itse syyn miksi maruin Socom setistä kannattaa pysyä kaukana.
FIA:n jätkät kerran toivat noita kaksi peleihin ja offarilla ammuttiin pari kuulaa. Tehot olivat surkeat, ääni säälittävä ja aseet olivat vielä sen leikki laseri/lamppu-härpäkkeen (lam unit?) kanssa rumia (mielipide). Siinä itkun sekaista naura pääteltiin, kunnes todettiin oikein porukalla että ei ja aseet sinne mistä olivat tulleetkin.

Hyviä blowback-aseita on kaupat täynnä. Itse suosisin metallista fiiliksen takia. Faktahan on että ei kaasupislalla oikeasti pärjää, joten fiilispohjalta on pelattava, jos sellaista käyttää (ja jopa itse käytänkin vaikka tehopelaajaksi on kutsuttu/haukuttu). Hauskahan noilla on välillä sotkea menemään.

Kalaq:
TM Colt 1191a1. Luotettava ja toimiva. Jos muovipeikko pelottaa aseeseen on monelta eri valmistajalta saatavilla metalliosia. Puiset kahvat voi tehdä vaikka teknisen tunnilla vaikkapa näyttötyönä. Miksei myös rungon mikäli löytyy sopivat tarvikkeet.

Offari: pärjääminenhän ei ole aseesta kiinni. Asenteella sitä pistetään menemään.

VompoVompatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kalaq - 08.02.08 - klo:15:25 ---Offari: pärjääminenhän ei ole aseesta kiinni. Asenteella sitä pistetään menemään.

--- Lainaus päättyy ---

Asenne ei ole aseesta kiinni, mutta pelimenestys on. Jos lyöt tarpeeksi kovan raudan käteen aloittelijalle hän voi pärjätä hyvinkin, mutta kun heität saman aloittelijan metsään vemppukädessä on homma aika toinen.


*To topic: Hintahaarukka on hyvä mainita kysyesse neuvoa aseen ostamisessa. Jos raha ei ole este ja haluat juuri kaasupistoolin suosittelen että ostat Western armsin aseen. Tuntuvat olevan laadukkaita laitteita (ainakin kaikki johon minä olen koskenut).
Marui on hyvä jos metallista ei tarvitse ja ei ole valmis maksamaan WA-rahaa. Marui on yleisesti todettu luotettavaksi valmistajaksi.
Jos taas rahaa ei ole paljoa käyttää ja haluaa vaikka full metal aseen suosittelen KJ:tä. Oma KJ on toiminut todella upeasti ja kepittää jopa nollakelissä vakiosähkön kantamissa. Lataaminenkin tuo jo suurta mielihyvää. Miinuksena voisin mainita että ainakaan suomesta ei KJ:n .45 colttiin löydy lippaita, joten lippaan kadotessa on marssittava ostamaan uusi ase. Ainakaan omassani ei lipas vuoda, eikä myöskään sylje kaasua ulos kun lipasta täyttää (kaasusäiliön täyttyessä).

Ranssi:

--- Lainaus käyttäjältä: VompoVompatti - 09.02.08 - klo:00:43 ---Asenne ei ole aseesta kiinni, mutta pelimenestys on. Jos lyöt tarpeeksi kovan raudan käteen aloittelijalle hän voi pärjätä hyvinkin, mutta kun heität saman aloittelijan metsään vemppukädessä on homma aika toinen.


--- Lainaus päättyy ---

OT: Nyt olet kyllä väärässä kuka tahansa voi onnistua ihan millä tahansa aseella voittaa aivan kenet tahansa riippumatta aseistuksesta, kunhan vain taitoa riittää, se helppous on sitten eriasia. Jos nyt alat väittämään, että ilman täysin kiskotettua m120-colttia ei voi saada frägejä. Voin kyllä uskoakkin, että sinua haukutaan tehopelaajaksi kun foorumeille tuollaisia kirjoittelet.

EDIT: On se aika fiksua tehopelaajan haukkua toista tehopelaajaksi, muokkaankin tuota lausetta hieman.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta