Muovikuula-aseet > Jousitoimiset

mb01 ongelma, aapuuva

(1/2) > >>

Kapu:
Joo, pienen häikän vuoksi laitoin aseen osiin mutta nyt olisi uusi ongelma edessä. Elikkä kohdan 2 tappi ei mene kohdan 1 reikään. Laskelmieni mukaan tuonne sen tapin pitäisi mennä. 4 tuntia ihmettelin ja säätelin mutta ei onnistu niin ei onnistu. Voisiko joku valaista minua nyt kun olen avuton... =| Liipasin koneisto on joku josta en tiedä.

http://aijaa.com/AybYaG

Rölli:
Mikäs ihmeen liipasinkoneisto toi on? en ole koskaan vastaavaa nähnyt, mutta ootko varma etta tappi edes voi mennä sisään? kokeile laittaa se tappi siihen koloon ilman liipaisinkoneistoa, varmista että menee suorassa kun laitat ja mites on noin löysällä sulla toi  latauskahvan ihme palikka?

Hanska:
Mulla oli vastaavanlainen liipasin koneisto ja tuota tappia joutui muokkaamaan ylä päästään että sen sai menemään paikalleen liipasin koneiston kiinni ollessa.

Kapu:

--- Lainaus käyttäjältä: Hanska - 27.09.12 - klo:20:57 ---Mulla oli vastaavanlainen liipasin koneisto ja tuota tappia joutui muokkaamaan ylä päästään että sen sai menemään paikalleen liipasin koneiston kiinni ollessa.

--- Lainaus päättyy ---

Miten sait irti? Raa'alla voimalla?

Hanska:
ei se irrotus kovin paljon voimaa vaatinut ainakaan mun mielestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta