Elokuvat/Pelit > Pelit

Ikärajat

(1/6) > >>

JJurvanen:
Ovatko mielestäsi ikärajat turhia vai todella hyviä?
Mielestäni pienemmille lapsille ikärajat ovat hyvät, mutta joskus joku peli joka on K-18 "pitäisi" olla omasta mielestä K-15.
Enkä varmasti puhu omasta puolestani..
Omia mielipiteitä SAA kirjoittaa.

JanneJonne:
Mun mielestä K18 ikä raja on hyvä peleille missä esiintyy just esim. Seksiä, Huumeita ja verta. (GTA)
K15 taas olisi hyvä jos pelissä on verta/gorea.

Elikkä tämän hetkinen tilanne on ihan hyvä mun mielestä. Joitain randomi pelejä on joissa ei välttämättä tartte olla K18 mutta nyt ei heti tule mieleen.

teme:

--- Lainaus käyttäjältä: JanneJonne - 03.06.10 - klo:12:55 ---Mun mielestä K18 ikä raja on hyvä peleille missä esiintyy just esim. Seksiä, Huumeita ja verta. (GTA)
K15 taas olisi hyvä jos pelissä on verta/gorea.

Elikkä tämän hetkinen tilanne on ihan hyvä mun mielestä. Joitain randomi pelejä on joissa ei välttämättä tartte olla K18 mutta nyt ei heti tule mieleen.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä jos pelissä on Seksissä, goressa/veressä, huumeissa, ei ole mitään pahaa jos niitä on pelissä, lapset/nuoret oppivat niistä kumminkin koulussa, ja sitten niitä turhia k18 pelejä:
fallout 3, metal gear solid 4, mass effect 2, red dead redemption ja assassin's creed 1 ja 2.

Migog:
Ei se K18 ole koskaan turhaan, totuus on että osa nuoremmista pelaajista kyllä kestää nähdä sen kun lentää hillot naamalle ja se ei vaikuta haitallisesti ala-ikäisen psyykkeeseen. Osalle se taas vaikuttaa. Niiden takia, joihinka pelit voivat vaikuttaa haitallisesti, se ikäraja on olemassa.

Rölli:
Migog puhuu asiaa. onhan niitäkin ketkä sekoaa pelattuaan liikaa
esim: gta:ta pelannut pikku poika ampui haulikolla ihmisiä
(tapahtui jenkeissä ylläri ylläri)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta