Elokuvat/Pelit > Pelit

Call of Duty: Modern Warfare 2

<< < (2/9) > >>

Carnage:
Ne special opsit oliki sen pelin ainoat co-op hössötykset.Odotin ihan kaksinpelikampanjaa ja petyin.Yksinpeli oli lyhyt ja en oikeestaan saa juuri mitään irti tollasesta perusgruntteilusta.Iha kiva 10tunnin peli jokatapauksessa ja olihan siinä ainakin Mactavishin pensselit.
Medal of honour lähti samalle modernille linjalle ja niittenkin uusi peli vaikuttaa ihan siistiltä.

Edit.prkl eihä ne mactavishin viikset ollu vaa sen Pricen

snöre:
No mitähän näihin kommentteihin nyt lisäämään. Mielestäni yksinpelin juoni oli parempi, kuin ensimmäisessä modern warfaressa.Pari käännekohtaakin mahtui mukaan. Ja kyllä hyvin ymmärrän tuon ettei no russian tehtävää ole pakko tehdä, ei tuo siviilejen mättäminen erityisen hienolta tuntunut olisi kyllä silti vähän juonessa sekaantunut jos väliin olisi jättänyt.

Pc:llä pelailen
Lvl:70
Pisin killstreak 19

Waildi:
Itse pidin pelistä kovasti. Pari tehtävää jäi harmittamaan kun ei oikein iskenyt. Hirvein kenttä oli Takedown, Exodus oli paikoittain mielestäni kökkö. Second Sunin loppuosa oli hieman ristiriitainen, toisaalta tunnelma oli hieno tehtävässä, varsinkin erään varsin merkittävän tapahtuman jälkeen.. mutta pelattavuus oli kyseisen hetken jälkeen vähän.. ärsyttävä.

No Russianin vedin läpi ampumatta siviilejä, sitähän ei missään vaiheessa pakotettu tekemään.

Itse pidin kovasti tehtävistä Cliffhanger, The Only Easy Day... Was Yesterday, Contingency, Whiskey Hotel sekä The Enemy Of My Enemy.

Netissä en ole pelannut vielä, ajattelin kohtapuoliin aloittaa mokoman.

Pelaan siis PC:llä.

Intervention oli kyllä mukava ase (:

Hienoa oli aseiden monipuolisuus lisäosien suhteen! Snipereihin vihdoinkin silut.

Couhia:

--- Lainaus käyttäjältä: Late - 12.01.10 - klo:18:59 ---Eiköhän siinä ole tarpeeksi infoa, jos kouhiakin viitsisi oman nikkinsä vielä ilmoittaa..?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, olen tarpeeksi hidasälyinen etten aikaisemmin sitä älynnyt sanoa :D Siispädiispä ööhh.. no semmonen kun: Tunari_95 (Itse pelailen pleikalla)

G-We:
Ihan paras peli ikinä vaik olikin jotenkin helppo Veteraanilla ois voinut olla vaikeampi.
Ja Ps3 pelailen. Klaanin nimi on SuKo saa liittyä tällä hetkellä löytyy klaanista 4 memberiä


Nick: G-We
Rank: 36-37

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta