Kirjoittaja Aihe: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?  (Luettu 11971 kertaa)

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #30 : 28.01.09 - klo:13:40 »
Sanokaa ihan suoraan että meitä ei kiinnosta v*ttujakaan mikään valvominen, niin kuin olette jo ymmärtääkseni puuhapeteille sanoneet.
Ja kukahan muka, kelle ja koska?

Editt: Osoitettu hallitukselle..
Kuulin justiinsa että se oli Ranssi kuka ne mikrot roudasi, puoli vuotta sen jälkeen kun ne oli hankittu. Eikös ainakin parilla hallituksen jäsenellä ole ajokortti? Ette sitten voineet ajaa autolla niitä mikroja sinne..
Mulla on ajokortti, mutta mitä se hyödyttää jos ei saa autoa lainaan? Viime sunnuntai oli siitä harvinaislaatuinen hetki, että olisi ollut a) auto käytössä ja b) erittäin hyvin aikaa tulla pelaamaan. Sitä on vain huono tulla 40C kuumeessa minnekään.

Kyllä - näin ensi alkuun sanottaneen, että se on ihan fakta, että pelejä ei ole järjestetty viime aikoina, se on fakta, että hallitus on ollut suhteellisen saamaton asian suhteen.

Mutta mua rupes jurpimaan pelkkä ajatus maatilalle tulosta tulevaisuudessa. Tuleeko siellä piikittelyä valvomisen vähyydestä, tuleeko siellä v-tuilua ja kränää? Haluanko tulla valvomaan laumaa kiroilevia ja riitaa haastavia nuoria, jotka eivät viitsikään sitten kuunnella?

En kiellä etten olisi ollut harvakseen valvomassa, mutta ette voi väittää, ettemmekö olisi tehneet yhdistyksen eteen mitään. Olemme, uskokaa tai älkää, käyttäneet satoja euroja yhdistykseen, teemme ilmaiseksi valvontatyötä... Kiinnostus airsoftiin on, myös iän myötä, huvennut sen pakkopullamaisuuden vuoksi. Tulemme peliin, okei, pelit järjestetään. Nothing more to it, fiksuimmat ja filmaattisimmat kiittävät meitä jopa joskus suoraan hyvistä peleistä. Mutta kun olemme kiireisiä emmekä pääse tulemaan - "TE OOTTE V*TTU P*SKOI!!!11111".

Kysymys teille, arvon peleissämme käyvät ihmiset: haluatteko useammin huonosti valvottuja pelejä, vai harvemmin paremmin valvottuja? Saanen muistuttaa edelleen miten Maatilan peliluvat lähtivät valvomattomissa peliolosuhteissa.

Kyllä, mäkin haluan yhdistyksen jaloilleen. Mutta jos te haukutte kaatunutta miestä, miksi se siitä nousisi muuten kuin vetääkseen haukkujaa nokkaan?

Ja lopuksi:

Jussi, tiedetään, että olet olemassa. Ei tarvitse muistuttaa jatkuvasti "mäki voin tulla valvoo".

Migog: näinkö käyttäytyisit jos joku ei tottelisikaan sinua puuhapetenä? Eikö vanhempien pelaajien pitäisi näyttää esimerkkiä, eikä haistatella internetissä? Topicin alkupää sai jo tarpeeksi suuren reaktion hallituksen toimissa aikaan. Loppupää henkilökohtaisina hyökkäyksinään ei sitä ainakaan nopeuta. Meillä ei ole mitään velvollisuutta järjestää teille pelejä, joten on turha tulla määräämään voimasanojen kera mitä meidän tulee tehdä. Kyllä, me haluamme järjestää pelejä. Kyllä, me haluamme lajin harrastuksen jatkuvan. Kyllä, me kaipaamme itsekin liikuntaa. Ei, emme aio järjestää pelejä yhtään suuremmalla tarmolla kiroilusi vuoksi.

Valther, aloitit hyvän keskustelun ja toimeenpanon aiheesta. Siitä propsit sulle. Kuten mainitsitkin, jonkunhan se piti sanoa.




Ps: Jos kiroilu ja asiaton käytös jatkuu, aihe menee lukkoon.
« Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:13:46 kirjoittanut Tuomas Siitonen »

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #31 : 28.01.09 - klo:13:54 »
Nonii tipulinnut asiat on näin että hommat on niin syvällä hamsterin peräpukamissa että edes kirurgikaan niitä saa pois pinseteilläkään. Jtn jotkut ihmiset eivät vain pääse joka viikonloppu valvomaan, mutta myöskään jotkut eivät pääse puolenvuoden aikana kertaakaan valvomaan no sitä en ymmärrä, Puuhapetejen lisäys on erittäin suuri helpotus niille valvojille jotka ei pääse sekä suurimmaksi osaksi pelaajile.Vuosikokouksessa näitä juttuja nyt toivottavasti hiotaan JOS se joskus pidetään. Noh asiat ei selviyidy riitelemällä ja angstaamalla vaan tarvitaan tuloksia.. Valvojat: ajatelkaa pelaajien silmin, Pelaajat: ajatelkaa valvojien silmin tarkoitan sitä että valvojatkaan ei jaksa joka viikonloppu lähteä valvomaan, ja myös tarkoitan sitä että jotkut haluavat pelata aina kun se on mahdollista. Jtn älkää nahistelko kuka on vienyt mikron tai ei, kunhan asiat hoidetaan. Ja mitä hyötyä on tällä hetkellä suuresta määrästä puuhapetejä kun pelaajiakin on nyky päivänä aika vähän, juuri ja juuri saadaan pelaaja määrä yli kymmenen, mutta kun hommat saadaan toimimaan niin kuin ennen vanhaan niin kyllä pelaajiakin rupee näkymään.
-Pieni karvainen apina kuittaa-
« Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:14:03 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #32 : 28.01.09 - klo:13:59 »
Kyllä musta on hienoa kun joku jaksaa tulla valvomaan.. Kyllä mä olen kuullu noilta puuhapeteiltä että te olette niin sanoneet, ettei teitä kiinnosta tulla. Tai ainakin joku rivien välistä lukenut. Siis meikäläisen perus ajatus kaiken joka ilmeisesti kukkui kaiken v*tuuksen oli että kun te olette vapaaehtoisesti ryhtyneet hoitamaan yhdistystä, eikö siihen hommaan myös kuulu valvominen? Jotenkin vaan on hassua että puolivuotta on aina ollut kiire.. Ja joo kyllähän mä peleissä kuuntelen ja käyttäydyn mutta netti on vaan niin oiva paikka tulla aukomaan päätään.

Edit. Niin pelaaja kato, itse olen huomannut että kun hallitus katosi pelipaikoilta, sitä mukaa alkoivat kadota myös pelaajat.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #33 : 28.01.09 - klo:16:21 »
Tässä pienimuotoinen ehdotus: Hallituksen jäsenet hankkivat/kutsuvat noin 5 (ja ehkä vähän ylikin) uutta puuhapeteä( tiedän, että puuhapetejä ei löydä helpolla mutta tämähän on vasta ehdotus). Ainakin minulle riittää, että pelit järjestetään ei haittaa onko valvomassa hallituksen jäsen tai puuhapete. Mutta mielestäni hallituksen tyypit voisivat pitää huolen julkisivusta ja pelipaikoista ja ehkä skennariosta. ( tietenkin puuhapetejen avustamana)  Pelaaja katoon uskon vaikuttavan talvi ja kun ei ole ollut pelejä niin he ovat siirtyneet muualle pelaamaan ja pysyneet siellä. Ja tähän riitaan en sano mitään ja sehän on jo ohikin mutta mitä nopeammin tämä selvitetään sitä iloisempia kaikki on.

Poissa Wanha

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #34 : 06.02.09 - klo:22:22 »
Tervehdys Turust!
Mitenkä teillä muistetaan,"palkitaan" puuhamiehiä tehdyistä pelien veto vuoroista? Entä paljonko
teillä on noita puuhiksia? Täällä Turussa meillä puuhiksilla on oma pikku-joulu. Tänä vuonna
erityisen extreem. Kaupungin nuoriso alueella hirsimökki ilman sähköjä(metsäkone urakoitsija kaatoi
puun sähkölinjan päälle, tieto ei oikein kulkenut eteen ja meille asti) sitkeinä sisseinä takalla ja saunan
kiukaalla lämmitimme tuon 80 neliöisen mökin. Lisäksi skenaarioiden jälkeen ollaan käyty pizzalla
yhteistyö kumppanin luona ja perattu jälki briiffissä peli sekä muut asiat. Pelinveto ringissä on tällä hetkellä
10 päätä, pari valtionleivissä. Keväällä lähtee taas pari kaveria, mutta tulee taasen pari takaisin.
Näin talvi kautena tuo nakki osuu 2kk:n välein kohdalle, paitsi jos tuuraa, vaihtaa jota kuta.
Mielestäni itselläni on jotain annettavaa lajille( kaikki muu paitsi su....... on kokeiltu) ja kyllä
pelien vetovuorot myös antaa aina takaisin. Mutta uusia pelinvetäjiä on tuettava ja opastettava
lajin saloihin. Pelaajien vamhempia on myös saatava mukaan toimintaan. Poikani  kavereiden isät ovat
käyneet kokeilemassa ja osa on ostanut välineet. Ovat todenneet lajin kunnon päälle käyväksi ja
hyväksi kuntoliu muodoksi. Ja miksei äidit myös, ne pitää saada uskaltamaan kokeilemaan.
Tuosta saunaillasta, yhdistys tarjosi ruoka-puolen, puuhikset vastasivat itse omista juomista.
Onnea uusien puuhisten metsästykseen, kysyvä ei tieltä eksy. Lisäksi meillä on kuusi tapahtuma puuhista.
T:Wanha Turust

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Yhdistys jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #35 : 06.02.09 - klo:23:15 »
Viime vuonna annettiin aktiivisimmille lahjakortteja Varustelekaan.