Kirjoittaja Aihe: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.  (Luettu 12184 kertaa)

Poissa Henterfin

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 74
  • ET SAA KIINNI!!!
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #15 : 23.03.11 - klo:00:04 »
Varmaa paras hetki tähä mennessä on ku oltii kavereiden kans softaamas ja mä lähin kiertää vastapuolelle ja tiputin kolme vastustajaa kolmella kuulalla. =D Aseena G&G GR16.
I`ll hunt you down!

Poissa jakenog

  • Yhteistyökumppanit
  • ***
  • Viestejä: 252
  • Lumberjack Commandos
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #16 : 24.03.11 - klo:15:20 »
Ensimmäinen peli snipulla.
Kaveri kurkisti puun takaa ja minä katsoin kiikarin läpi, kun kuula osui suoraan kaveria otsaan...

Ja oli hauskaa aiheuttaa meikäläiselle kuhmu? Pisteet jäbälle, heh..  -Rokka
« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:17:12 kirjoittanut Rokka-Antero »
-Airsoftpulju
-HMAS

Poissa Rölli

  • Rahastonhoitaja
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 263
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #17 : 24.03.11 - klo:16:07 »
Paras airsoft hetki tapahtui Kaakkolassa, tynnyri pelissä. Tossa onkin sitten tekstiä (oli vähän tylsää).

Lähdin kiertämään vastapuolen linjojen taakse (olin snipalla ja ghilliellä liikenteessä). Olin jo pitkän matkaa kiertänyt ja tulin noin 150m päähän vastapuolen linjoista, suoraan takaapäin. päätin edetä vielä noin 75m varovasti eteen päin, mutta huomasin vastustajien myös tarkkailevan selustaa ahkerasti. Näin ollen päätin lähteä ryömimään varovasti eteenpäin. Tuntui kuin ryömiminen olisi viennyt ikuisuuden ja peliaika vain kului. Saavuttuani huomaamattomasti aseen kantaman päähän, neljä vastustajaa lähti vartiointi kierrokselle. Päätin eliminoida heidät siten etteivät he huomaa minua. Päästin heidät noin 20m päähän kunnes ammuin ensimmäisen laukauksen........... OSUMA. Muut heittäytyivät maahan ja osuman saannut ihmetteli ja manaili. Olin paikoillani ja ääneti hetken kunnes loput uskalsivat kurkkia, latasin aseen ja aloin tähdätä heitä. hetkeä myöhemmin ammuin.......... HUTI ammuin uuden heti perään ja....... OSUIN! Kun loput alkoivat ampua sokkona epäilyttäviin kumpareisiin, pysyin paikoillani ja laitoin aseen piiloon alleni. Tovin jos toisenkin päästä vastustajat rauhoittuivat ja päätin eliminoida heidät kahdella nopealla laukauksella. Latasin, tähtäsin ja ammuin, ja tein saman nopeasti putkeen.......... OSUMA....OSUMA. Lähdin ryömimään kohti tynnyriä, muita vastustajia ei näkynyt ja sain rauhassa kulkea tynnyrille päättämään pelin.

Hyvä tarina, näitä on aina miellyttävä lukea..! Korjasin muutamat kirjoitusvirheet ja lisäsin parit isot alkukirjaimet tässä samalla.

-Rokka
« Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:17:11 kirjoittanut Rokka-Antero »
Everyone likes to be scared a little bit.
-Alice Cooper

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #18 : 01.11.11 - klo:12:20 »
Paras fiilis tuli varmaan siitä kun kykin puun takana piilossa. Joku yritti ampua mua viritetyllä AK:lla. Ei osunu sitte millää. MUTTA sit mä kurkkasin ja sain kunnon raiskaussarjan reitee. Se on ollu ny 2 päivää kipee.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Jode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 65
  • Warmind Rangers
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #19 : 08.12.11 - klo:21:50 »
Paras fiilis tuli sillo ku mull oli vemppu glokki lähipuskas, ja kaikki muut saa osumaa paitti mä, sen seurauksena lähen juoksee niit karkuu varmaa 15 henkilöö perässä, ja antti ampuu perseeseen:D
Kipu on ystäväsi. Jos tunnet kipua olet vielä elossa.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #20 : 09.12.11 - klo:15:33 »
Paras hetkeni oli kun ammuin anttia perseelle lyhyellä sarjalla.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #21 : 09.12.11 - klo:16:21 »
Miks kaikkien parhaat hetket liittyy anttiin?? Nokitan junnut vastaamalla Berget 9.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #22 : 09.12.11 - klo:16:39 »
Antti o junnujen Wayne Gretzky. B9 oli hyvä, B7 oli parempi.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #23 : 09.12.11 - klo:16:47 »
B7 aikaa olin ite junnu jota piti nokitella. Ens kesälle on kyllä Eventsillä melkonen duuni, 2000 pelaajaa :D
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Parhaimmat hetkesi airsoftissa.
« Vastaus #24 : 09.12.11 - klo:16:52 »
http://mjulku.kuvat.fi/kuvat/Skenaariopelit+/Blackops+2/Blackops+2+S13+kuvat/MOV04652.MPG
Tää on parasta so far.  Pakettiauto wannabe helikopteri jossa acu sisustus ja 10 krapulaista äijää.