Kirjoittaja Aihe: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?  (Luettu 6558 kertaa)

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« : 23.07.08 - klo:22:47 »
Hyvä peli paikka homehtuu käyttämättömänä metsässä. Itse olen pelannut jo kaksi vuotta kyseisellä pelipaikalla ja mielestäni se on hyvä.
Miten me saamme porukan jälleen kiinnostumaan tulemaan lauantaisin kaakkolaan?
Pelit alkaa klo 12.00 ja loppuu ennen 20.00 Eli ihan tavallinen peliaika, joten se ei ole esteenä.
Porukkaa käy vaan niin pirun vähän, siihen on oltava jokin syy, mutta mikä?
Joten rakkaat ystävät kertokaa mielipiteenne ja miten saamme Kaakkolan pelipaikasta jälleen suositun.
Kaksi pelialuetta on parempi kuin yksi.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #1 : 24.07.08 - klo:09:58 »
Muakin kiinostaisi päästä Kaakkolaan pelaamaan. Pidän Kaakkolan maastosta paljon enemmän kuin Maatilan metsästä, jonka takia ärsyttää kun ei Kaakkolaan pääse kovin usein pelaamaan.

Poissa Jonttunen

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 54
  • Take This Life
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #2 : 24.07.08 - klo:10:55 »
Alotin softauksen ''uudestaan'' vähä aikaa sit ja olis tosi kiva päästä välillä sinne kaakkolaanki. Se että sinne ei tule porukkaa johtuu varmaan siitä että kaikki haluavat pelata siellä maatilan pihapeleissä. Mutta minun puolestan on ihan hyvä idea.
Tulta munille!

Poissa valther

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 410
  • <3
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #3 : 24.07.08 - klo:11:43 »
 Yksi idea pelaajien lisäämiseksi olisi se pieni muotoinen skenaario niin vois alkaa tulla pelaajia sieltä pidempääkin kun ovat nähneet pelipaikan. Tänä lauantaina voisitte pistää peli ilmoitus foorumille ja katsoa monta pelaajaa tulee. Itsekkin haluan kaakkolaan pelejä koska pidän pitkistä peleista ja kaakkolassa se on parempi toteuttaa.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #4 : 24.07.08 - klo:12:08 »
Pienimuotoinen skenaario olisi hyvä idea, mutta jälleen iskee ongelma, organisaattoreiden puute. Eli en usko että skenaario suunnitelmat pääse läpi. Tai no jos korkeampi valta on muuttanut mielensä skenujen suhteen.
Se että sinne ei tule porukkaa johtuu varmaan siitä että kaikki haluavat pelata siellä maatilan pihapeleissä.
Miten Maatila liittyy Kaakkolaan? Pelit järjestetään eri päivinä.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #5 : 24.07.08 - klo:12:10 »
Kaksi peliä peräjälkeen kuluttaa 1) kuulia 2) aseen voimalähde (sähkö/kaasu jne) 3) vaatetuksen likaiseksi 4) pelaajaa itseään.

Kaakkolassa pelataan silloin kun pelaajat paikalle saapuvat. Viime aikoina pelaajia ei vain kerta kaikkiaan ole ilmoittautunut.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #6 : 24.07.08 - klo:12:14 »
Niinpä kuulia, Maatilalla ei ole Biokuula pakkoa mutta Kaakkolassa on. En Ajattellut olenkaan sitä. Se jo karsii pelaajia.
Kyllähän ennen kaikki jaksoivat käydä La ja Su softaamassa, mutta eivät enään. Miksi? Sitä kukaan ei tiedä.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #7 : 24.07.08 - klo:16:06 »
Täytyy myöntää, että olen itsekin metsäpelimiehiä. Olen aina oman aikani riittäessä yrittäny kasata pelejä Kaakkolaan, pari viime kertaa jäi valitettavasti osallistujien puutteen takia pelaamatta.

Nytkun lauantaille on luvassa loistava sää, luulen, että saamme pelit aikaiseksi.

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #8 : 26.07.08 - klo:20:01 »
Varmaan pää syy siihen että Kaakkolassa ei pelaajia näy on se että siellä voi ihan oikeasti joutua kävelemään/liikkumaan hiukan eikä voi vain kurkkia kulmien takaa... Maastoutumisesta puhumattakaan. Ite olen tulossa kaakkolaan heti kun pääsen.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #9 : 01.08.08 - klo:19:37 »
Kesällä osa karsiutuu varmaan pois koska on niin kuuma että ei jaksa juosta metsässä.

Poissa MikkoM

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 184
  • ihQ d44 <3 <3
    • Jokelan Airsoft Team
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #10 : 02.08.08 - klo:00:25 »
Mielestäni Kaakkolan peleihin pelaajien pitäisi tulla, koska alueella on monia hyviä puolia, joita ei maatilalla ole.

Jos useiden pelaajien pois jääminen riippuu bio-kuulista, minä ja varmaan muutkin ovat valmiita antamaan/myymään hieman kuulia niille, joilla niitä ei ole. Myös kaiken maailman hyttyset ja muut öttiäiset saattavat olla "estona", mutta siihenkin löytyy ratkaisu. (Mielestäni maatilalla on vähemmän ötököitä kuin Kaakkolassa!)

Jos maatilan ja kaakkolan pelit järjestettäisiin vuoro viikonloppuina, eli järjestys olisi maatila > kaakkola > maatila jne. Saattaisi se tuoda lisää pelaajia lauantaina, koska silloin ne olisivat viikonlopun ainoat pelit. Eli kuulia, itseään, kaasuja ja akkuna ei kuluisi liikaa.

Kiitos!

Poissa porscheboy

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 26
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #11 : 10.05.09 - klo:20:37 »
JOO!!!!! Kertokaa ,että voisin tulla täältä rajamäeltä sinne softaa. Oon käyny monta kertaa yhdistyksen sivuilla ,enkä vielkään tiedä missä osotteessa pelit on.Esim Kaakkola,maatila aika selventävä osote!!!!!VASTATKAA!!!!Nostaisin hattua sille kuka kertoisi.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #12 : 10.05.09 - klo:20:44 »
JOO!!!!! Kertokaa ,että voisin tulla täältä rajamäeltä sinne softaa. Oon käyny monta kertaa yhdistyksen sivuilla ,enkä vielkään tiedä missä osotteessa pelit on.Esim Kaakkola,maatila aika selventävä osote!!!!!VASTATKAA!!!!Nostaisin hattua sille kuka kertoisi.
A: väärä aihe. B: http://www.jarvenpaa-airsoft.fi/index2.php?sivu=pelipaikat C: Klikkaa pelipaikan nimeä.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #13 : 10.05.09 - klo:20:47 »
Klick.
Maatila
Osoite on Paijalantie 500, Tuusula.

Ja ainahan sitä voi kysyä ennen kuin alkaa vetää hernettä nenään.

Poissa porscheboy

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 26
Vs: Kaakkola jälleen henkiin - oisko mitään?
« Vastaus #14 : 12.05.09 - klo:20:03 »
Huomasin jo.