Kirjoittaja Aihe: Hoppi ongelmia  (Luettu 4447 kertaa)

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Hoppi ongelmia
« : 21.12.07 - klo:19:08 »
Eli olen huomannut, että aseeni (CA:n M15) hoppi säätyy itsestään ja vaikka säädän hoppi pienimmälle ja ammun ja täysille ja ammun kuula lentää samallalailla. Ampuessa hopin säätö mutterit liikkuvat. Asetta olen huoltanut silikonilla paristi vuodessa ja putsannut piipun parin pelin välein.
Mikä olisi helpoin ratkaisu? Viedä nemesikseen takuu korjaukseen? Koittaa itse korjata, jos joku osaa auttaa?

Mielipiteitä ja ohjeita!

Kiitos
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #1 : 21.12.07 - klo:19:15 »
No jos takuu voimassa niin ihan turha mennä rikkomaan sinettejä ja takuita, joten sinuna veisin huoltoon. Ja Nuo coltit ovat sen verta v-mäisiä avattavia, että suosittelen tekemään avauksen, jonkun kanssa, joka aseita availee enempi.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #2 : 21.12.07 - klo:19:17 »
Vielä pieni kysymys viekö kenttäpurku aseen takuun tietoa asiasta?
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #3 : 21.12.07 - klo:19:27 »
Siis mitä? Jos rikot aseessa olevat sinetit tai mitkä ovatkaan, (itse niitä en ainakaan fyysisesti näe) aseen takuu raukeaa.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #4 : 21.12.07 - klo:19:30 »
Tarkoitan sitä, että nemesiksessä sanottiin että jos avaa aseen takuu poistuu, mutta mikä lasketaan avaamiseksi. Pitääkö avata mecha vai vain kenttäpurkaa?
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #5 : 21.12.07 - klo:19:37 »
Tuota on vaikea sanoa, kun en ole asiaan perehtynyt.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #6 : 21.12.07 - klo:19:39 »
No enpä taida mainita mitään aseen avaamisesta, jos he eivät siitä kysy :D
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #7 : 21.12.07 - klo:21:44 »
Mechassa on yläruuvien kohdalla punaiset täplät, nämä ovat ne sinetit ja koltin hoppiongelmat ratkeaa 50% sillä että kiristää hopinsäätäjässä olevaa ruuvia.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Hyppyrotta

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 232
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #8 : 22.12.07 - klo:09:24 »
Ok, testaan jos se auttaa, kiitos!
# En näe Internetissä minkäänlaista kaupallista potentiaalia ainakaan kymmeneen vuoteen. (Bill Gates, 1994)

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Hoppi ongelmia
« Vastaus #9 : 22.12.07 - klo:19:02 »
Ei minulla ainakaan ole mennyt kenttäpurusta takuut, eli en usko että menee.
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.