Kirjoittaja Aihe: Kimppatilaus - RSOV.com  (Luettu 11500 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Kimppatilaus - RSOV.com
« : 22.07.08 - klo:23:14 »
Nonni, olen vetämässä kimppatilausta Kaukoitään päin: www.rsov.com Tilaus lähtee koulujen alkamisen aikoihin, tarkempi pvm tulee myöhemmin.

Laittakaa tähän ketjuun suorat linkit haluamiinne tuotteisiin. Lopullinen hinta on tuotteen/tuotteiden hinta EUROINA x 1.3 + osuus postikuluista. Sen, kuinka paljon postikuluja jokaiselle tulee, päätän minä, tosin tietenkin jos ostat enemmän tavaraa kuin muut, maksat myös enemmän postikuluja.

HUOMIO. Laittakaa viesti vasta kun olette varmoja että haluatte kyseisen tuotteen. Kaikenlaiset "voisin tuollaisen ostaa" lasketaan mukaan tilaukseen.

EDIT: Huomioikaa myös, että en ota vastaan mitään palautuksia tai rikkinäisinä saatuja tuotteita. Se, mitä tilataan, otetaan myös vastaan ja maksetaan. Maksu hoidetaan samalla kun tavarat otetaan vastaan.
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:21:44 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #1 : 02.10.08 - klo:21:45 »
Eli joo, kuten huomaatte ehkä niin kaikki tilaukset on poistettu, syystä että koska en voinut suoraan ketään yksittäistä heittää ulos tilauksesta niin päätin heittää kaikki ulos ja näinpä saatte tilata kamanne uudestaan. Tilaus lähtee kun näyttää ettei tilaajia enää tule tai viimeistään kun kokonaispaino lähenee sitä maagista 90 kg rajaa. Siihen painoon sisältyy myös oma tilaukseni.
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:22:24 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Kazzu

  • T-Uhka
  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 296
  • I'm walking softly, and carrying a big gun.
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #2 : 02.10.08 - klo:21:45 »
Victory needs no explanations, defeat allows none.

T-Uhka. Band of bros.




Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Miro

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:22:31 kirjoittanut muumipappa »

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #8 : 02.10.08 - klo:22:04 »
Ahaa no toivottavasti nyt sitten saadaan tilaus lähtemään. Eli haluaisin radikan ja hetysetin kiitos.
« Viimeksi muokattu: 03.10.08 - klo:17:33 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Henu

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 216
  • I wish it'd suck more!
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:22:34 kirjoittanut Morabn »
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.



Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #12 : 02.10.08 - klo:22:21 »
Tällä hetkellä total shipping weight näyttää n. 70 kg. Sovitaan nyt sitten, että viimeistään huomenna kello 18 tilaus sulkeutuu.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa tuomaz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 50
« Viimeksi muokattu: 02.10.08 - klo:22:31 kirjoittanut Tuomas »

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.