Kirjoittaja Aihe: Kokemuksesi jousitoimisista aseista  (Luettu 24159 kertaa)

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« : 09.10.06 - klo:13:52 »
Mitä kokemuksia omaat jousitoimisista aseista?
Tarjoustalo-laadun jousitoimiset pistoolit eivät paljoa peli-iloa ole tarjonneet, kuten ei myöskään virittämätön VSR-10. Kaikken mieluisin jousitoiminen ase, millä olen pelannut, on oma M3 Shortyni. Ase on jo kaksi vuotta vanha, mutta toimii luotettavasti ja varmasti, laukaisten piipustaan kolme kuulaa varsin kivuliaasti.

Onko sinulla tiettyä suosikkia?
M3 Shortyni R.I.S.-kiskoilla ja vertikaalisella kahvalla.

Miksi käytät/et käytä jousitoimisia aseita?
Käytän jousitoimisia aseita, koska niillä pelaaminen vaatii erilaista suhtautumista peliin. Jokainen laukaus tulee olla harkittu, sillä asetta ei ladata uudelleen vain liipaisinta painamalla. Myöskään tähtäämättömät laukaukset eivät osu kovinkaan suurella todennäköisyydellä, sillä kuula (Shortyssä kolme) lentää suoraan eikä sen perässä tule viittäkymmentä toveria, joista jokainen tulee laskeutumaan eri sijaintiin.

Jakakaa omat kokemuksenne.

Poissa JAnne

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #1 : 09.10.06 - klo:14:44 »
No vastaan nyt tuohon viimeiseen kysymykseesi.Olen suoraan sanoen kyllästyny  sähköjen pikku vikoihin jotka tulevat joko vähän ennen peliä tai sitten pelin aikana. Joten nyt päätin ryhtyä pelaamaan jousitoimisella aseella.
This is FBI!!!!11

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #2 : 09.10.06 - klo:23:52 »
1.Itselläni ei paljoa kokemusta jousitoimisista löydä ,paitsi nyt muutamasta Glokista, jotka oli ok. ja M3 shortystä ja se M3 shorty on kyllä niin upee vehje.

2.Eipä löydy

3.Jousitoiminen on varmatoiminen ja toimii joka paikassa, tosin tällä hetkellä ei löydy yhtään jousitoimista, mutta jossakin vaiheessa sellainenkin varmaan tulee
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa asla

  • hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 327
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #3 : 10.10.06 - klo:09:11 »
Höm,
jousitoimiset tuo tiettyä jännitystä peliin  :) Nyky päivän suuntaus on vaan täysautomattiseen päin kovasti kallellaan. Liipasin pohjaan ja menoksi. Itsellänikin on se mahdollisuus mutta tykkään semittää vaikka sorrunkin valitettavan useasti juoksentelemaan liipasin pohjassa. Kannatan Tuomaksen maiitsemaa harkittua laukausta ja sen tuomaa jännitystä peliin.

Varsinaisia pelikokemuksia jousitoimisista ei ole. Tenavana juoksennellut hiekkalaatikolla ja silloin ollut jos jonkin näköstä pyssykkää. Olen mietiskelly jonkin näköstä VSR-10 tapasta laitosta metsäpeleihin mutta en sitä ole harkintaa pidemmälle vienyt koska CQP toiminta on minut vienyt ja siihen panostan.


Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #4 : 10.10.06 - klo:09:55 »
Jousitoimisissa on jotain realistista, samoin kuin kaasu BB-aseissa,niillä tulee vähemmän ampumista ja enemmän tähtäämistä,tosin esim. Omalla Glokillani paljoa tähdätä,tarkkuus on sen verran vaihtelevaa
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Epevi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Validus
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #5 : 28.10.06 - klo:05:18 »
TUPE! Nyt kyllä loukkaantu.   >:(

VAI EI vsr-10 anna peli-iloa virittämättömänä?? Montako kertaa olet sillä edes pelannut?  ;D Itse olen pelaillut jo monen kerran vesurilla ja on ollu HAUSKAA JA ON TULLUT FRÄGEII1!!!!"!"1

Noh, kuten sanontakin kuuluu: " Haulikko on niille jotka eivät kiväärillä osu "  ;)

Mitä muihin jousitoimisiin tulee niin pistooleista on vain yksi hyvä kokemus ja se on TM Glock 17, päihitti kimin augin kantomatkassa talvella ja toimi AINA.

Poissa K1W1

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 144
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #6 : 28.10.06 - klo:16:59 »
Nii se voitti Augin sen takii ku siinä oli hoppi jäässä  ;) Ja Tupe, kyllä vesurilla pelaa ihan hyvin vakionaki. Paremmi jopa ku haulikolla. Se on tarkempi ja lentää pitemmälle.
-Only The Strongest Will Survive-

Poissa Miska

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 67
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #7 : 29.10.06 - klo:21:38 »
Kokemusta on vain TM MP5 A3, Academyn XM177E2 :D ja joistakin maruin vemppupisloista. Paras jousitoiminen millä olen pelannut on tietenkin TM KP85 (ei hoppia). :D

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #8 : 16.11.06 - klo:16:11 »
Minulla on hyvää kokemusta mp5 a3:sta ja oli myös aika hyvä vempuksi :o

Poissa Mambo

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 158
  • Stealth <3 "Kaukaa silmään, läheltä kireeseen."
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #9 : 05.12.06 - klo:13:45 »
Ainakin omaan vesuriini oon ollu todella tyytyväinen, ja kyllä silläkin niitä "frägejä" saa jos osaa. ;D Pitää vaan pelata vähän eri tavalla kun sähköllä.

Poissa Edu

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #10 : 11.12.06 - klo:21:08 »
Mulla on ollu MP5 A3 jo jonkin aikaa ja olen pärjännyt sillä hyvin sähköjäkin vastaan...se on tarkka ja kestävä ase...mielestäni paras vemppu pisla on Socom..:)
« Viimeksi muokattu: 11.12.06 - klo:21:10 kirjoittanut Edu »

Jörö

  • Vieras
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #11 : 12.12.06 - klo:10:57 »
Itekkin tykkään Socomista.

Poissa Aka

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 242
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #12 : 12.12.06 - klo:20:19 »
Pisla minun makuuni on Desert Eagle ja on yllättävän tehokas sinäänsä.

Jörö

  • Vieras
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #13 : 12.12.06 - klo:21:06 »
Hyviä kokemuksia löytyy, etenkin Glock:eista. <3

Poissa HaZiz

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 156
  • Ö-Ryhmä <3
    • Ö-Ryhmä
Vs: Kokemuksesi jousitoimisista aseista
« Vastaus #14 : 13.12.06 - klo:19:07 »
Hyviä kokemuksia on. Esim. Tm Glokki. Hyvin toimii joka paikassa ja säässä.

- aZiz
Tulivoima on ylivoimaa.

- Nemesis Airsoft