Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi  (Luettu 20155 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Esittele itsesi
« : 07.11.09 - klo:21:11 »
Höhö, Carnagen ideoimana, WCASin laudalta suoraan pöllitty idea. Eli tarkoituksena kertoa hieman itsestään, että ihmiset oppisivat hieman tuntemaan toisensa muutenkin kuin tyyliin "se acu-jamppa cb-liiveillä".

Ylläripylläri, arvatkaa kuka aloittaa?

Nimi: Mikko
Lempinimet: Miqzu, Miksu, Mitsku, Mikkeli, Mustikka, natsi yms.
Syntymävuosi: 1992
Asuinpaikka: Tuusula
Ammatti: Opiskelija
Koulutus: Liikaaoppinut

Muuta: Aloitin harrastuksen alkusyksystä 2006, eli päälle 4 vuotta on touhun parissa vietetty. Tällä haavaa aseistukseeni kuuluu vain Real Swordin Type 56-2. Jäkesoftin peleissä olen käynyt toukokuusta 2007 lähtien, ja erilaisissa yhdistyksen vastuutehtävissä olen toiminut alkaen tammikuusta 2008. Softaamassa käyminen on vähentynyt nyt kiitos talven ja opiskelun, mutta silloin tällöin minuakin tapaa peleissä vieläkin.

Tarkoituksena olisi vielä Suomessa käydä parissa skenussa tässä kevään aikana ja Berget 9 katsastaa kesällä ennen inttiin lähtöä, joka tapahtuukin heinäkuussa. Sen jälkeisestä jatkosta airsoftin parissa ei varmuutta ole.

Airsoftin lisäksi harrastuksiini lukeutuvat chairsoft, sosialisoituminen, tietokone(pelit), lukeminen, lenkkeily, historia ja yleinen häröily.
« Viimeksi muokattu: 13.10.12 - klo:16:25 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #1 : 07.11.09 - klo:21:43 »
Kannetaanpa oma korsi kekoon.

Nimi: Juho Kokkonen
Lempinimet: Stirling, stirre, kokko yms.
Syntymävuosi: 1990
Asuinpaikka: Helsinki
Ammatti: Turvallisuusalan sekatyömies
Koulutus: Vartijan ammattitutkinto ja kiinteistöhuollon ammattitutkinto, aloittamassa turvallisuusvalvojan erikoisammattitutkintoa sekä turvallisuusalan perustutkintoa.

Muuta: En edes jaksa muistaa milloin aloitin airsoft, olisikohan ollut joskus vuosituhannen alun paikkeilla, 2002 tai 2003 ehkäpä. Yhtään toimivaa pyssyä ei tällä hetkellä löydy, mutta projekteina löytyypi kaksi koltin raatoa ja samaten kaksi glockin raatoakin. Missään tiimeissähän ei pahemmin olo ollut motivaatiota pyöriä suuremmalti.

Airsoftin ohella tulee harrasteltua myöskin lukemista, 24/7 töissä oloa, datausta, kuntosalilaitteiden kuluttamista, musiikin kuuntelua, tv-sarjojen katselemista maratoonin omaisesti sekä erityisesti omana suosikkinani perheen kanssa ajan viettämistä. Toki muutkin ystävät ovat mieltä lähellä, mutta avovaimoa, lasta ja paria lemmikkiä on kuitenkin hankala päihittää :)
« Viimeksi muokattu: 08.11.09 - klo:15:31 kirjoittanut stirling »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #2 : 07.11.09 - klo:22:20 »
Nimi:Miika Julku
Nick:Carnage
Syntymävuosi:1984
Paikkunta:Hyvinkää
Perhe:Avopuoliso ja 3 kissaa
Ammatti:Nykyään Muovityöntekijä
Koulutus:Hotelli ja Ravintola-alan perustutkinto

Muuta:
Olen harrastanut airsoftia jo vuodesta 1999 lähtien kaveriporukassa josta sitten myöhemmin syntyi Itärintama pelejä järkännyt Ast Omega tiimi (www.astomega.cjb.net) Siitä vaihdettiin sitten taktisempaan ja yhtenäisillä kamoilla pelaavaan S.P.E.T.C.U porukkaan jolla sitten kierrettiin Suomen airsoft skenen ihmeellisimmät skenupelit.Nykyään koitetaan vielä käydä ympäri Suomea ihan vkl peleissäkin jäsenien muutettua eri paikkakunnille.Pyssyt vaihtuu tiheään tahtiin mutta pysyvinä jääneet oma JG g36c custom ja M4 ris.Varustetta löytyykin sitten vaatikaapillinen.Vapaa-ajallani olen mieletön nörtti.
« Viimeksi muokattu: 15.02.11 - klo:18:05 kirjoittanut Carnage »

Softa-poju 93

  • Vieras
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #3 : 07.11.09 - klo:22:43 »
Höhö, nyt kaikki muistaa mut. :|

Nimi: Perttu Saarela
Lempinimet: Pege
Syntymävuosi: 1993
Asuinpaikka: Vantaa
Ammatti: Ruokakaupassa hajoaminen...
Koulutus: Lukiolainen, 1. vuosi menossa

Muuta: Joo, puuhapete yhdistyksessä, jos joku ei vielä sitä tiedä. Airsotaa nyt on tullut harrastettua pari vuotta ja rapiat. Liikaa rahaa kulunut lyhyessä ajassa. Pelailemassa käyn säännöllisen epäsäännöllisesti. Nykyisin kyllä vähän airsota hajottaa kelien puolesta. Ja myös se, että Gekko ei kovin hyvin toimi. :|
Vapaa-ajalla harrastan pitkään matematiikkaan hajoilua, dataamista, kavereiden kanssa ulkona yleistä häröilyä ja puntilla käyn vähintään kolme kertaa viikossa. Ainiin, v**un lukio.

http://irc-galleria.net/user/peguus
« Viimeksi muokattu: 17.06.11 - klo:14:41 kirjoittanut Pege »

Poissa snöre

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 303
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #4 : 07.11.09 - klo:23:22 »
Nimi: Samuli Snåre
Lempinimi:Snöre
Syntymävuosi: 1995
Asuinpaikka: Kerava
Ammatti: Koululainen
Koulutus: Peruskoulu 8.luokka

Muuta: Airsoftin parissa olen ollut jo reilu 3 vuotta, mutta säännöllisesti olen käynyt järvenpään-airsoftin peleissä kohta 2 vuotta.
          Pyssyjä omistan 3: Tm/Dboys m4a1, GG mp5a4 ja Tm vsr-10 G-spec.
          Vapaa-ajalla harrastan airsoftin lisäksi lumilautailua ja purjelautailua.
          
« Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo:23:46 kirjoittanut Pege »
...

Poissa Antti

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1017
    • Resistanssi Special Forces SWAT Team
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #5 : 08.11.09 - klo:00:15 »
Nimi: Antti Heikkilä
Syntymävuosi: 1994
Asuinpaikka: Tuusula/Kerava
Ammatti: -
Koulutus: Peruskoulun 9lk

Muuta: 3,5 vuotta kuulapyssyillä leikkinyt, viimeiset pari vuotta oikeastaan joka viikonloppu pelaamassa. Tiiminä tällä hetkellä Plan-C. Pyssyinä on M14 Socom, "toimiva" M4 RIS, AK47 ja G18C. Vapaa-ajalla lihon koneella, korjaan Colttia, lenkkeilen, kuuntelen musiikkia ja sillai.

http://irc-galleria.net/user/Antii hihi

Poissa bulta

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 192
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #6 : 08.11.09 - klo:15:19 »
Nimi: Valtteri Saarijärvi
Lempinimi: Bulta
Syntymävuosi: 1996
Asuinpaikka: Tuusula
Koulutus: yläaste 7lk


Muuta: airsoftia olen harrastanut noin 2-3 vuotta. Alussa pelailin kaveri porukoissa sitten siirryin pelaamaan
Järvenpään-airsoft ry peleihin. Aseina toimii: jg mp5 sd5, classic army m24 miltary, ak47. Muita harrastuksia
on motocross, laskettelu ja moottorikelkkailu.

Poissa Markus

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 108
  • Miun Mnelkku ja superhypermega USP on ihQ:ui.
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #7 : 04.05.10 - klo:19:20 »
Nimi: Markus Helminen
Lempinimi: Mara
Syntymävuosi: 28,5.1997
Ammatti: Koululainen
Koulutus: Alaaste 6lk
Muuta: Aika uusi Airsoftin kanssa vasta aloittamassa Järvenpään airsoft peleihin tulemista.
ps. Äiti tuli kotiin joten vain lyhyt teksti =P
Taktiikka on sitä, että ammutaan hi-capilla sarjaa ja strategia on sitä, että varustetaan koko joukkue hi-capeillä.
- Nemesis airsoft

Poissa Jonttu

  • Sihteeri
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 461
  • Lumberjack Commandos
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #8 : 05.05.10 - klo:23:18 »
Nimi: Joonas Romppanen
Lempinimet: romppane, Jonttu, Pomppeus jne....
Syntymävuosi: 1995
Asuinpaikka: Vantaa
Ammatti: Opiskelija
Koulutus: Peruskoululainen 8 luokka menossa

Muuta: Airsoftin kanssa olen melko uusi ja aloittelin Järvenpään-airsoftyhdistyksen kanssa. Muovikuulasodan lisäksi harrastan kilpauintia ja tulee viikossa 5-6 kertaa kelluttuu semmonen 3-4 km.
Tarkoitus olisi päästä jyvälle airsoftista jonkin ajan sisällä mut hauskanpito on tärkeintä!

-Joonas

Poissa Mindraakki

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 16
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #9 : 21.05.10 - klo:13:35 »
Mikäpä olisi parempi tapa kirjoittaa ensimmäinen postaus foorumille, kuin esitellä itsensä, olkaatten hyvät!



Nimi:Kimmo Viero
Nick:ei olé, ircistä löytää Mindraker tai Mindraakki @QuakeNet ja IRCNet, kaverit haukkuu hipiksi tai pitkätukaksi.
Syntymävuosi:1987
Paikkunta:Helsinki
Perhe:Avopuoliso ja reilu 1 vuotias miehenalku
Ammatti:Myyntineuvottelija
Koulutus:überstudent


Muuta:
Airsoftia pelasin ensimmäisen kerran muistaakseni vuonna 2000, josta aktiivisempaa harrastelua noin 3 vuotta etiäpäin. Seurasi pidempi tauko ja nyt vuoden 2010 keväällä "vanhoilla" päivillä löysin harrastuksen uudestaan sen halpenemisen ja vanhojen softauskavereiden PK-seudulle muuton seurauksena. Töitä tulee paiskittua ja vapaa-ajan täyttää tuo maailman kovin jätkä, eli oma mukula, aika tehokkaasti. Perhe-elämältä ylijäämä kulutetaan jalkapallon parissa (joko pelaten tai katsellen, kyllä, suhtaudun lajiin intohimoisesti) ja ilmeisesti tulevaisuudessa myös softaten. Vittuilen, nauran ja synkistelen, mutta olen oikeasti ihan mukava tyyppi. Ei kannata pelätä.
Aseistakieltäytyvä airsoftaaja!

Poissa JanneJonne

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 42
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #10 : 23.05.10 - klo:16:21 »
Nimi: Janne Saarela
Nick: JanneJonne
Syntymävuosi: 1992
Paikkakunta: Mäntsälä
Koulutus: 2.vuoden Kelloseppä opiskelija

Muuta:
P2 laitesukeltaja (Keskiuudenmaan sukeltajat), Rullaluistelu kesällä, talvella laskettelu.

Airsoft alkoi tietysti pienenä kun ostettiin eka hong kong muovi Glock. :D sitten muutaman vuoden tauko ja sitten aloinkin kohtuu aktiivisesti pelailemaan. "Ja siitä se sitten lähti"

Muita on kiva ampua, mutta ei ole kiva kun ne ampuu takas.

Poissa Couhia

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 324
  • Juntti
    • SOTAGALTSU
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #11 : 23.05.10 - klo:16:45 »
Nimi: Arttu Kouhia
Lempinimet: Couhia, Juntti
Syntymävuosi: 1995
Asuinpaikka: Järvenpää
Koulutus: Peruskoulu, 8.luokka

Muuta: Airsoftin parissa ollu n. 2,5 vuotta, peleissä aloin käydä vasta myöhemmin. Ekan pyssyni sain joskus plovenkorkuisena käteeni.. aseita on tullut ja mennyt. Pyssyjä olen hypistellyt jo kauan sitten, vaikka en heti alussa älynnytkään että hei tätä airsoftiahan voi oikeen harrastakin! Pääsin jyvälle asiasta ja aloitin Järvenpää-airsoftin peleissä käymisen. Viikonloppupelejä käyn aktiivisesti pelaamassa maatilalla ja kaakkolassa, aina kun ehdin.

Poissa Repa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 592
  • Nuoret Sotilaat
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #12 : 15.02.11 - klo:18:04 »
Noh, kai sit mäki voin

Nimi: Miro Repo
Lempinimet: Repa
Syntymävuosi: 1997
Asuinpaikka: Vantaa
Koulutus: peruskoulu 7lk.

Muuta: No airsoftia olen harrastanut noin 2 vuotta...
Hell is the impossibility of reason. That's what this place feels like. Hell.

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #13 : 16.03.11 - klo:00:35 »
Jahas, pitäisköhän sitä itsekkin runoilla jotakin tänne..

Nimi: Juho Torvikoski
Lempinimet: Juke
Syntymävuosi: 1983
Asuinpaikka: Loppi
Ammatti: Tuotantomies
Koulutus: Sivistystä kaipaava

Muuta meikäläisestä: Airsoftiin tutustuin joskus 1999-2000 aikana ensimmäisen kerran. Pienimuotoisissa peleissä kävin ensimmäisiä kertoja joskus 2000 puolivälissä muistaakseni. Niihin aikoihin sain käsiini Maruin vemppulokin joka oli kyllä pirun hyvä verrattuna saatavilla olevaan kalustoon siihen aikaan. Harrastus jäi armeijan jalkoihin johon astuin 2002 ja 2003 palveluksesta päästyäni oli keskityttävä muihin hommiin hetkeksi. Sitten vuonna 07 siivotessani autotallia löytyi pölyttyneitä pahvisia Maruin laatikoita joista löysin pari sähköasettani ja nyt sitten loppua ei näy. Pyöritän pienimuotoista porukkaa Lopen alueella jonne myös rekisteröimme yhdistyksen Kanta-Hämeen alueelle.

Järvenpään pelikentille eksyin vuoden 2010 keväällä muistaakseni. Ja sinnehän sitä on tullut jäätyä enimmäkseen pelailemaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Nykyään myös toimin puuhamiehenä viikonloppupeleissä ja aina kun (ehjät)aseet sallivat, olen myös itsekkin ottamassa kuulasta kentällä. Pelaan pääosin tarkka-ampujan roolissa vaihtelevalla menestyksellä. Pääaseenani toimii Maruin M14 Socom.

Harrastuksiin kuuluu pääosin airsoft, chairsoft, lukeminen, reservin touhut, WW2-sotahistoria, musiikki, matkustelu ja kulttuurit. Työ ei ole harrastus mutta viihdyn myös siellä paljon ikävä kyllä.
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Esittele itsesi
« Vastaus #14 : 02.05.11 - klo:18:22 »
Nimi: Onni Leppihalme
Lempinimet: Ode,
Syntymävuosi: 1999
Asuinpaikka: Hyvinkää
Ammatti: Kitaristi mun ja mun kaverin bändissä.
Koulutus: Olen peruskoulun kuudennella luokalla.
Varustus: Muovisotilaasta ostettu random woodland maastopuku,Alice tetsaripaketti,pistoolin reisitasku ja aseina toimivat uskollinen M4 RIS/RAS sekä ei niin uskollinen vemppu beretta + Wellin awikka.
Muuta: Oon softannu kesästä lähtien ja kitaraa tulee soiteltua ainakin kerran päivässä.
« Viimeksi muokattu: 28.12.11 - klo:20:49 kirjoittanut Ode »
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle