Kirjoittaja Aihe: Veikkaus ja pelikoneet.  (Luettu 16901 kertaa)

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Veikkaus ja pelikoneet.
« : 22.02.08 - klo:23:29 »
Täälläkin moni on yli 15v joten moniko pelaa veikkaus pelejä ja raha pelikoneita, ja kuinka moni on mennyt jo tuhlaamaan omaisuuden uhkapeleihin? Itse pelailen Monivetoa ja Kenoa välillä Lottoa, pelikoneista vaan kiinnostaa lähinnä korttipelit, Jokeri-Pokeri, Ventti ja sen sellaiset. Ja rahaa menee tälläiseen touhuun viikossa 5-20e ei mikään halpa ajanviete mutta välillä saattaapi jopa lompakko välillä suurentua ja välillä pienentyä.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #1 : 22.02.08 - klo:23:36 »
Lottoa tulee pelattua joka lauantaiksi. Ei mitään muuta tule pelattua, en välitä noista uhkapeleistä.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #2 : 23.02.08 - klo:02:00 »
Lotossa yksi rivi vakiona porukoitten kanssa, pelikoneita tulee hakattua vähän kaikkia, mieluiten tuplapottia ja ässäkisaa. En muista että olisin ikinä hävinnyt yli viittä euroa (sisäänlaitetuissa rahoissa), mutta voittoja tullut parinkympin edestä useammankin kerran.

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #3 : 23.02.08 - klo:23:28 »
Pelikoneista olen voittanut huimia summia. Tämä tosin ei ole yhtä suuri summa, jonka olen niihin menettänyt. Tuli loman aikana hävittyä n.20e, pelikoneisiin suurimmaksi osaksi sen takia, että nykyisen rahatilanteeni suhteen en kaipaa mitään 8e voittoja vaan tuplaan sen, ja menetän sen. Pelikoneiden pelaaminen on taitolaji, joka vaatii, rahaa, taitoa, kärsivällisyyttä ja MUNAA.
   Minusta on naurettavaa, että 15-vuotiaat pojat pelaavat 20snt panoksella pelivarauksien ollessa n.1-2e ja saatuaan 40snt voiton tuplaavat sen vain 80snt tai ottavat sen 40snt talteen, kun ei ole munaa tuplata.
   IMO(In My Opinion niille jotka eivät tajua lyhenteen merkitystä) kun pelikoneita pelaa on oltava munaa käyttää korkeaa panosta ja tuplata kunnes ei enää voi, jotta saa kunnon summia rahaa, se on sitä uhkapeliä. Minulla ei ole intressejä ottaa 8e ulos kun voin tuplata sen ja saada 8e enempi, jonka takia olen menettänyt pelikoneisiin useita kymmeniä euroja.

Älkää nyt sitten alkako sanomaan että kannattaisi ottaa se 8e ulos, vaikka olisi perustelut se ei kannata, koska se ei muuta mitään.

Lottoan kun on niitä mainostetumpia 3 000 000e tai suurempia voittoja tarjolla.
« Viimeksi muokattu: 21.01.09 - klo:21:13 kirjoittanut Ranssi »

Poissa Miikka Vento

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 455
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #4 : 24.02.08 - klo:00:34 »
Itse otan aina ulos mikäli voitot ovat 200% enemmän kuin olen laittanut sisään. På finska, 2 e sisään, 4e ulos. Tämän takia olen pelikoneitten kanssa voitolla.

-Gotrekki


Tunnetaan paremmin nimellä Gotrekki.

Poissa märyi

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 154
  • m4 sopmod<33
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #5 : 21.01.09 - klo:20:07 »
Hmm no alle 15v olen mutta kyllä niitä tulee pelattua silloin tällöin, jokeri pokeria, teksasia, ässä pokeria, kakkospokeria yms. Aina kun mahis, tuplaan :)

Poissa Waildi

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 313
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #6 : 22.01.09 - klo:14:39 »
Aijai, ei saa rikkoa lakia! Noh, nythän tuokin ikäraja nousee maaliskuun vaihteessa 18 ikävuoteen..

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #7 : 29.01.09 - klo:18:26 »
Pohjantähti! o/

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #8 : 30.01.09 - klo:13:26 »
Mä oon voittanu pohjantähdest 3 kertaa 70e :D:D Enkä yhtää lesoile..
« Viimeksi muokattu: 30.01.09 - klo:14:36 kirjoittanut hjördis »
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa Perza

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 333
  • It is mah hamburger
Vs: Veikkaus ja pelikoneet.
« Vastaus #9 : 31.01.09 - klo:18:03 »
Jakotuplauksella voittaa melkein joka kerta. Spinni on kans iha jees, kerran laitoin 20 senttii ja voitin 15e.