Kirjoittaja Aihe: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7  (Luettu 25559 kertaa)

Poissa miksu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 192
Vs: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7
« Vastaus #45 : 26.12.07 - klo:19:04 »
Oisko uutta mättöö tulossa :).

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7
« Vastaus #46 : 26.12.07 - klo:20:05 »
Pajunen on ainakin tietääkseni lopettanut koko touhun ja Maatila on tällä hetkellä jäissä, joten todella paha sanoa. Saattaa tietenkin olla, että Järvenpää-Airsoft järjestää seuraavan skenaarion, mikäli sitä tulee, Kaakkolassa?
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7
« Vastaus #47 : 26.12.07 - klo:22:13 »
Pakko sanoa muutama sananen, jo viime kesäksi mietimme jonkun pienimuotoisen skenaarion järjestämistä, mutta koko homma kaatui, mihin muuhunkaan kuin kaakkolan pelipaikkaan. Katsotaan mitä ensi kesänä saadaan aikaiseksi. Tulkaa siihen kevätkokoukseen vaikuttamaan(yli 15v.) ja alle 15v. vaikka vaan hengailemaan. Ajankohtaan tuolle joskus myöhemmin.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Pajune

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 40
Vs: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7
« Vastaus #48 : 02.01.08 - klo:16:25 »
Lopetin touhun siihen, kun rupesi maatilan meno tytmpimään. Olen kokenut itseni pelipaikalla vastuuntuntoisimmaksi organisaattoriksi, eikä toista tohtinut löytyä.
Pelipaikka tarvitsee yksinkertaisesti lisää _vastuuntuntoisempia_ organisaattoreita toimiakseen. Olen valmis aloittamaan touhun heti, kun organisaattoreita on riittävästi järjestämään tuolla peliä. Ja jotta koko homma toimisi, tulisi pelaajienkin olla täysijärkisempiä; Jos säännöissä sanotaan, että metsää ei saa roskata, taimenia ei tuhota, tupakkaa ei polta alaikäiset jne., niin niitä jumaleissön noudatetaan!
Ärrinmurrin. En usko, että kukaan täysijärkinen jaksaa yksin vetää 20 apinan laumaa... teen uuden aiheen maatilan herättämisen vuoksi....

lets vamos boyz!  .50 cal

Poissa paasse

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 121
  • Tämä EI ole lelu, Galil AR 7,62 mm
Vs: Sissimättö La 28.7 - Su 29.7
« Vastaus #49 : 05.01.08 - klo:19:34 »
Morjens Pajunen, mä voisin harkita joskus lähteväni valvomaan pelejä, en ehkä jokaikinen kerta mutta useimmiten varmaan onnistuisi... Jos apu kelpaa.

Luulen että, Tilan omistajakin asian hyväksyy kun kerran ollaan oltu tekemisissäkin.
Allekirjoituksia ei tueta.