Airsoft > Varusteet

Mil-tec

(1/3) > >>

-juggis-:
Joo laitan tästä tälläsen aiheen kun ei oo aikaisemmin kirjoitettu. Eli pidättekö mil-tec:in tuotteista? Omistatteko mil-tec:in tuotteita ja ovatko ne teidän mielestä hyviä? Mitä mieltä olette hinta-laatusuhteesta? Onko mil-tec:illä jotain sellaisia tuotteita joista haluatte varoittaa muita? Mun mielestä mil-tec valmistaa peruskestäviä ja suhteellisen halpaa kamaa. itse omistan useita mil-tec.in tuotteita ja ne kaikki on kestänyt tähän asti.

KURP1TSA:
Omistan mil-tecin maastotakin ja housut ja ne on kyllä kestäviä ja muelestäni aika halpoja.
Mil-tecin pieniä tuotteitta mulla on naamioväripuikkoja ja särmärinauhoja jotka on todella hyviä.

Pikku Pioneeri:
Issue on parempaa... Mutta, hinta-laatu suhde suht hyvä ja kaikki mil-tec cräp tavarat ovat kunnossa. (Ei ole kyllä hirveesti tullut käytetykskään, koska suosin issueta)

Daniel:
Facepalm.

Mutjoo, Mil-Tec on iha hyvää, taskuissa ja maastopuvuissa on värieroja joka häiritsee, ja saumat huolimattomammin kiinni kuin kalliimissa merkeissä.


Pikku Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Daniel - 01.07.12 - klo:22:03 ---Facepalm.

Mutjoo, Mil-Tec on iha hyvää, taskuissa ja maastopuvuissa on värieroja joka häiritsee, ja saumat huolimattomammin kiinni kuin kalliimissa merkeissä.

--- Lainaus päättyy ---

Samoilla linjoilla Danielin kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta