Muuta > Intti

intti

<< < (2/9) > >>

stirre:
Vapiti:Totta

Ja sekin on totta että kukaan meistä tällä kunnolla taistelusukeltajaksi pääse, mutta inttiä varten kannattaa kannattaa muutenkin treenata, niin uttia ja taistelusukeltajia varten kannattaa treenaa. Ja nytte menee ohi aiheesta, mutta asla kun mainitsi nuo Haaste:saa suorittaa-sarjan niin jos jotakuta kiinnostaa niin minulta tuo kyseisen sarjan koneelta löytyy ;D

stirre:

--- Lainaus käyttäjältä: perza - 10.10.06 - klo:22:00 ---mitäs jos vaikka menee vettä snorkkeliin ja kuole ennenkuin pääsee rintamalle ;)

--- Lainaus päättyy ---
Jos snorkkeliin menee vettä ei siihen kuole, voi nousta huoletta pinnalle kun snorkkelilla ei syvällä uida ja muutenkin kyllä viimeistään opetetaan kuinka snorkkelia käytetään ja miten uidaan turvallisesti.

 

Epevi:
Ite oon päässy hivelee ja ampuu laaserilla rk62:lla, joten vähäsissä on kokemukset. kuitenkin oon kans kuullu et vähän se potkii. Ite varmaa jääkäriks menossa et sil pääsee leikkii 95:lla ja saapi uuden puvun käyttöö :)

stirre:

--- Lainaus käyttäjältä: Epevi - 28.10.06 - klo:06:01 ---Ite oon päässy hivelee ja ampuu laaserilla rk62:lla, joten vähäsissä on kokemukset. kuitenkin oon kans kuullu et vähän se potkii. Ite varmaa jääkäriks menossa et sil pääsee leikkii 95:lla ja saapi uuden puvun käyttöö :)


--- Lainaus päättyy ---
Alkaa mennä paljonkin offtopicin puolelle, mutta jääkärit ei välttämättä käytä 95:sta *protestoi* ja kaikki saapi uudet puvut käyttöön, silloin kun ne virallisesti tulee, tietääkseni kaikilla jääkäreillä ei edes M/05-settiä ole käytössä. ja tämähän myös riippuu siitä millaiseksi jääkäriksi on hakemassa.

Epevi:
Kyl ne jääkärit aika pääsääntösesti sitä 95:sta käyttää, ainakin vekaralla olivat saaneet sellaset. Ja etenki lapissahan noi 05- puvut tuli käyttöön jo aikaa sitten (kokeilu muodossa yms.?) nimenomaan jääkäreille ja eiköhän ne kaikille ehi tulla ku inttii mennää ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta