Kirjoittaja Aihe: Kimppatilaus - RSOV.com  (Luettu 11508 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #15 : 03.10.08 - klo:08:13 »
Total Shipping Weight rikkoi jo 80 kg, joten enää yksi "kunnon" tilaus otetaan mukaan. Tuo painohan ei siis saa ylittää 90 kg.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #16 : 03.10.08 - klo:15:00 »
TILAUS SULJETTU!

Näköjään raja oli sittenkin 80 kg, ja näin ollen Ihmevirvelin, Driimerin ja Jussin tilaukset eivät mahtuneet mukaan. Pahoittelen.

Pistän tilauksen menemään myöhemmin tänään.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #17 : 06.10.08 - klo:22:08 »
Tilaus lähti vihdoin ja viimein liikkeelle, pitäisi tulla joskus ensi viikolla. Posteista sen verran, että päätin nyt hinnaksi 5 euroa kilolta. Pistän myöhemmin YV:llä asianomaisille lisäinfoa tavaroiden noutamisesta ja hinnoista yms.

EDIT: Kiinalaiset saivat sen vihdoin pakattua ja ensi viikolla tulee.
« Viimeksi muokattu: 17.10.08 - klo:15:08 kirjoittanut Miqzu »
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Vs: Kimppatilaus - RSOV.com
« Vastaus #18 : 20.10.08 - klo:17:32 »
UPS päättikin toimia tajuttoman nopeasti, ja paketti tulee näillä näkymin jo huomenna! Pieniä epäselvyyksiä on ja saattaa olla että osa tavaroista tulee myöhemmin (tällainen viesti tuli: (2 x amo_0057, 3 x gun_0045, 1 x gun_0079 and 2 x mag_0040 are out of our stock now but we will send back to you ASAP.) (2008-10-20)). Pistän tänne infoa jahka se paketti tulee.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti