Kirjoittaja Aihe: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?  (Luettu 19337 kertaa)

Poissa asla

  • hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 327
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #15 : 06.06.07 - klo:23:09 »
Viittaan tuohon Vompovompatin ja Tuomaksen keskusteluun.

Yhdistys ajatusta luodessa ei ollut tietoa kovinkaan monesta softaajasta Järvenpäässä. Ilokseni olen huomannut että meitä on hyvin monta. Ajatus oli että saadaan Järvenpäässä tämä toiminta pyörimään kunnolla, luvallisesti, turvallisemmaksi ja katsotaan sitten tilannetta uudestaan. Olisiko jollain ollut jotain fiksua ajatusta toimintaa käynniistettäessä tiedon levitykseen?

Vaikka tieto yhdistyksestä on levinnyt koko suomen softaus piireihin niin silti ei ole innokkaita puuhamiehiä ilmestynyt. Joita todellakin tarvittaisiin.

Lehti juttu toi tarvittavaa julkisuutta ja ideana oli nimen omaan saada tietoa mahdollisimman monelle. Ikävä jos ihmiset kokevat tämän toiminnan sisäpiiri jutuksi. Tuollaisen väitteen kumoamiseksi voin kertoa että esim tämän yhdistyksen perustajat eivät tällä hetkellä voi osallistua yhdistyksen arvontoihin tai saa toiminnasta mitään korvausta. Pikemminkin he ovat antaneet aikansa ry:lle ja rahoittaneet toiminnan käynnistymistä.

Poissa Carnage

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1789
  • Lumberjack commandos
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #16 : 06.12.09 - klo:09:28 »
Terve

Toimin tällä kaudella järvenpää airsoftin jäsenvastaavana.Nyt on paljon uudistuksia tulossa jäsenistölle mutta niistä ei sen enempää tässä.
Jos on jäsenyyteen,yhdistyksen toimintaan tai perus airsoftingista kysyttävää minut saa kiinni yhdistyksen irc kanavalta tai profiilsta löytyvästä messenger osoitteesta.

Miika Julku

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #17 : 12.08.11 - klo:21:22 »
Meikäläisen faija ottaa softauksen sen verran vakavasti että mä en sais softata muualla ku jäkessä. En saa edes lähellä kotona ellei ole valvojia. Joten tosi hyvä juttuhan tää yhdistys on :)
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #18 : 12.08.11 - klo:21:35 »
Meikäläisen faija ottaa softauksen sen verran vakavasti että mä en sais softata muualla ku jäkessä. En saa edes lähellä kotona ellei ole valvojia. Joten tosi hyvä juttuhan tää yhdistys on :)

Et saakkaan, pitää olla maanomistajan luvat alueen käyttöön eli mihinkään lähimetsiin ei voi mennä softaamaan.

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #19 : 30.08.11 - klo:19:35 »
Siis mun kavereitten pihassa sais softata mutta, faija tulee ja sanoo ei nii se on ei.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Jode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 65
  • Warmind Rangers
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #20 : 22.11.11 - klo:20:42 »
Mä ainaki luulen että armeija voi on jollai taval helpompi, kun on softannu.
Kipu on ystäväsi. Jos tunnet kipua olet vielä elossa.

Poissa Geggo

  • Kaikkien Sherlockien isä!
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 961
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #21 : 23.11.11 - klo:08:43 »
Siis mun kavereitten pihassa sais softata mutta, faija tulee ja sanoo ei nii se on ei.

Jos sivullisilla on näköyhteys pihalle/kuulaa lentää ulos, ette saa.

Poissa airsofthullu

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hiljaa Hyvä Tulee
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #22 : 23.11.11 - klo:13:33 »
Näytät tietävän asiasta paljon.
« Viimeksi muokattu: 23.11.11 - klo:13:50 kirjoittanut airsofthullu »

Poissa Myyrä

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 447
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #23 : 23.11.11 - klo:20:26 »
Niin kun kaikkien pitäisikin...

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #24 : 02.12.11 - klo:20:58 »
Mä ainaki luulen että armeija voi on jollai taval helpompi, kun on softannu.

Tämän allekirjoitan, mutta en välttämättä siinä määrin mitä itse oletat. Erähenkisyys ja maanpuolustustahto ovat pienesti palvelusta helpottavia airsoftin nostattamia ominaisuuksia, mutta suurempi merkitys on yksinkertaisilla taistelijan tai johtajan ratkaisuilla joita airsoftin kautta voi oppia. AUK:sin leirillä olisin varmasti ollut johtajana ''taistelu''tilanteissa sormi suussa ilman airsoftia. Erotuin edukseni käskyjen tullessa ryhmälle takaraivosta ja nyt olen RUK:illa

Pienimmille:
AUK = Aliupseerikurssi
RUK = Reserviupseerikurssi

Poissa Rokka-Antero

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 735
  • Lumberjack Commandos
Vs: Koetko yhdistyksen tarpeelliseksi?
« Vastaus #25 : 03.12.11 - klo:02:51 »
Tämän allekirjoitan, mutta en välttämättä siinä määrin mitä itse oletat. Erähenkisyys ja maanpuolustustahto ovat pienesti palvelusta helpottavia airsoftin nostattamia ominaisuuksia, mutta suurempi merkitys on yksinkertaisilla taistelijan tai johtajan ratkaisuilla joita airsoftin kautta voi oppia. AUK:sin leirillä olisin varmasti ollut johtajana ''taistelu''tilanteissa sormi suussa ilman airsoftia. Erotuin edukseni käskyjen tullessa ryhmälle takaraivosta ja nyt olen RUK:illa

Pienimmille:
AUK = Aliupseerikurssi
RUK = Reserviupseerikurssi

Nynny.. Ei uskalla olla etulinjassa, vaan haluu skapparina katella ku muut hoitaa hommat. Jnejne.. :)
"Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane.."