Kirjoittaja Aihe: Maatila 12.10 PERUTTU  (Luettu 5084 kertaa)

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Maatila 12.10 PERUTTU
« : 11.10.08 - klo:13:54 »
Maatilan pelit perutaan liiallisen roskauksen takia.
Jokainen voi mennä itseensä, ja miettiä asiaa. Jos et ole itse roskannut, voit vähintäänkin pitää huolen siitä, että kaverikaan ei tiputtele roskia.

Jos roskaaminen jatkuu tulevaisuudessakin, pelit saattavat loppua kokonaan.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa Tuomas Siitonen

  • Valokuvaaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 701
    • cmra.fi
Vs: Maatila 12.10 PERUTTU
« Vastaus #1 : 11.10.08 - klo:16:39 »
Tähän voisi myös lisätä, että hihanauhojen palautusprosentti on todella, TODELLA pieni. Palauttakaa niitä lainanauhoja ja tehkää meidät onnelliseksi ja ylpeiksi hyvistä nauhanpalauttajista.

Poissa Migog

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1228
  • Callsign Gayfrog
Vs: Maatila 12.10 PERUTTU
« Vastaus #2 : 11.10.08 - klo:19:34 »
MURR11 Voe saakuri teidän kanssa! Jos jaksat kantaa jotain mukanasi, niin kai jaksat kantaa sen myös pois! Siellä on jopa roskis! Nyt muutaman pikku idiootin takia monelta jäi tänä viikonloppuna pelit väliin. Mä en tajua; mikä h*lvetti siinä roskien roskikseen laittamisessa on niin vaikeaa? Te roskaajat ootte vaan jotain laiskoja p*skoja. Oman itsekyytenne ja laiskuuttenne takia jäi pelit väliin. Menkää itteenne ja pelätkää mua, mä en tykkää teistä.. Muutenkin kun heitätte ne roskat siinne maahaan, se ei tee hyvää kenellekkään.. Ilmasto kiittää.. MURR11!

¨¨Kirjoitettu suuressa ketutksessa..
Turvallisuusuhka, brotherhood of war. Abandoned by everyone. They have nothing else but eachother. They are the infinite victory. Bros before hoes.

Poissa PsychomiT

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 6
  • Worldpeace resolve to war
Vs: Maatila 12.10 PERUTTU
« Vastaus #3 : 11.10.08 - klo:22:26 »
MURR11 Voe saakuri teidän kanssa! Jos jaksat kantaa jotain mukanasi, niin kai jaksat kantaa sen myös pois! Siellä on jopa roskis! Nyt muutaman pikku idiootin takia monelta jäi tänä viikonloppuna pelit väliin. Mä en tajua; mikä h*lvetti siinä roskien roskikseen laittamisessa on niin vaikeaa? Te roskaajat ootte vaan jotain laiskoja p*skoja. Oman itsekyytenne ja laiskuuttenne takia jäi pelit väliin. Menkää itteenne ja pelätkää mua, mä en tykkää teistä.. Muutenkin kun heitätte ne roskat siinne maahaan, se ei tee hyvää kenellekkään.. Ilmasto kiittää.. MURR11!

¨¨Kirjoitettu suuressa ketutksessa..

Aamen.

Saa ajatella omillakin aivoilla. Vähän sisältöä, kiitos! -decoil
« Viimeksi muokattu: 11.10.08 - klo:22:35 kirjoittanut decoil »