Äänestys

Miten Maatilan pelien päättyminen vaikuttaa harrastukseesi?

Ei mitenkään
14 (31.8%)
Todennäköisesti lopetan harrastuksen
1 (2.3%)
Todennäköisesti peleissäkäyntini vähenee
12 (27.3%)
Todennäköisesti alan käymään enemmän muualla kuin Järvenpää-airsoftin peleissä
9 (20.5%)
Todennäköisesti alan käymään peleissä enemmän
3 (6.8%)
Muu vaihtoehto, mikä?
5 (11.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Kirjoittaja Aihe: Maatilan pelien päättyminen  (Luettu 4546 kertaa)

Poissa Miqzu

  • T-Uhka
  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 1133
  • Kielioppinatsi
    • Mun fotobuketti
Maatilan pelien päättyminen
« : 18.09.10 - klo:18:04 »
Kuten aiemmin tänään ilmoitettiin, Maatilan pelipaikka on nyt poistunut käytöstä.

Nyt kysymys kuuluukin, mitä SINUN airsoft-harrastuksellesi ja yhdistyksen peleille käy, kun Maatilalla ei enää pelata? Vastaa äänestykseen ja kerro mietteesi. Sana on vapaa.
Keski-Uudenmaan airsoft-skenen virallinen romaanikirjailija, toisinajattelija ja poliittinen aktivisti

Poissa fl0yd

  • Puuhapete
  • ****
  • Viestejä: 670
  • Lumberjack Commandos
Vs: Maatilan pelien päättyminen
« Vastaus #1 : 18.09.10 - klo:20:16 »
Vastaus kuuluu: ei mitenkään. Pelaan siellä missä yhdistys pelejä järjestää, varsinkin kun vielä ei intin takia muille pelikentille ehdi. Henkilökohtaisesti pelaan mieluummin metsässä. Maatilan pihapelit eivät olleet kovin ihmeellisiä muutenkaan.

Poissa Julle

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Maatilan pelien päättyminen
« Vastaus #2 : 18.09.10 - klo:20:48 »
Harmillinen tapaus sinänsä, mutta kaakkola on ihan hyvä paikka softata, ei valittamista siinä. Saattaapi olla että tän ansiosta alan ehkä käymään vähitellen muuallakin pelaamassa, mutta jäkesoftin pelit ovat toistaiseksi ne vakiopelit. Itse pidin kyllä maatilasta, etenkin zonesta... mikäs muuten näitten pelien lakkauttamisen syy oli?

Poissa Jondd

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 231
Vs: Maatilan pelien päättyminen
« Vastaus #3 : 18.09.10 - klo:20:57 »
Harmillinen tapaus sinänsä, mutta kaakkola on ihan hyvä paikka softata, ei valittamista siinä. Saattaapi olla että tän ansiosta alan ehkä käymään vähitellen muuallakin pelaamassa, mutta jäkesoftin pelit ovat toistaiseksi ne vakiopelit. Itse pidin kyllä maatilasta, etenkin zonesta... mikäs muuten näitten pelien lakkauttamisen syy oli?
Lainaus käyttäjältä: Kalaq
Lampulla ei ole mitään tekemistä tämän päätöksen kanssa.

Jokainen pelaaja voi mielessään miettiä mitä kaikkea on siellä saanut omalla toiminnallaan aikaan ja miten se on vaikuttanut Hallituksen työtaakkaan selvitellä kukkapuskien tallojaa, raparperien tuhoajaa, kävelysauvan rikkojaa, vesitonkan rikkojaa ja muuta mukavaa. Tämä on useiden tekijöiden summa.
Kopsattu sieltä alk. ilmoituksesta.

Wannabemoderoitaessa kannattaa tuntea faktat. Lainaus on Kalaq:lta, ei Stirlingiltä :) Korjattu. -Miqzu
« Viimeksi muokattu: 18.09.10 - klo:21:45 kirjoittanut Miqzu »

Poissa Ode

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Maatilan pelien päättyminen
« Vastaus #4 : 30.08.11 - klo:18:52 »
Otin muu vaihtoehto eli mikä. Syy on se etten ole koskaan päässyt maatilalle. Olen kuullut hirveesti kehuja joten oisha se kiva ollu käydä sielki.
Parempi olla elävä pelkuri kuin kuollut sankari.

-Ozzy Osbourne



Naiset keittiöön,morsot kellariin.

-Raumoogle

Poissa Cpt.Tepa

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 160
  • Live To Win
Vs: Maatilan pelien päättyminen
« Vastaus #5 : 30.08.11 - klo:21:30 »
Otin muu vaihtoehto eli mikä. Syy on se etten ole koskaan päässyt maatilalle. Olen kuullut hirveesti kehuja joten oisha se kiva ollu käydä sielki.
sama oden:kanssa
JR 6, Kaakkolan Kahlaajat