Muuta > Intti

Puolustusvoimista yleisesti

(1/6) > >>

Miqzu:
Jepajee. Yleistä keskustelua Suomen Puolustusvoimista, varusteista, kalustosta, aseista, mistä vaan aiheeseen liittyvästä.

Jonttu:
Voisi elvytellä tätäkin ketjua pikkuhiljaa...
Eli minne aiot hakea intissä?/Missä olet intissä? Miksi?
Itse ajattelin hakea rannikkovartiostoon/merivoimiin, koska olen aina ihaillut sota-aluksia vaikka ei Suomella mitään kummoisia potskeja olekkaan.
Ja rannikkovartiosto on muuten sydäntälähellä.

Miqzu:
Njooh... Lokakuussa taitaa olla ne kutsunnat meikäläisellä edessä. Tarkoitus olisi, mikäli nyt kolmeen vuoteen saan tuon lukion puserrettua, mennä inttiin jo saapumiserässä II/2011, eli vähän päälle vuoden päästä. FRDF eli kansainväliset valmiusjoukot on pidemmän aikaa ollut jo haaveena ja pelkkää hyvää olen sieltäpäin oikeastaan kuullut, mitä nyt IRC-galleriasta olen kyseisiä herroja katsellut. Huhtikuussa sitten valintakokeisiin. Mikäli sinne ei pääse, pyrin todnäk jääkäriksi Porin Prikaatiin tai panssarijääkäriksi Vekaranjärvelle tai Parolaan.

Mielenkiintoista tuleekin olemaan ensi vuonna, kun suurin osa -92-syntyneistä valvojista (joita ovat siis minä, Panda, Henu, Late, Migog, Ranssi, Kassu) astuvat palvelukseen heinäkuussa. Nähtäväksi jää, miten tämä vaikuttaa Järvenpää-airsoftin peleihin.

Ranssi:
Aikalailla samanlailla nuo hakupaikat kuin Mikolla, tosin astun todennäköisesti palvelukseen vasta I/2012, paitsi jos valmiusjoukkoihin kutsu tulee.

Ykkösenä on valmiusjoukot. Eli jos tuolloin hyvin käy niin käsky voi käydä vaikka Mikon alaisuuteen. Kakkosena listalla tulee todennäköisesti olemaan Hämeen panssaripataljoona(kuhan ei pioneerikomppaniaan). Kolmonen on vielä hiukan auki, mutta mahdollisesti lusmuilijoiden seuraksi Santikseen.

Tarkotuksena olisi jonkinlainen johtajakoulutus suorittaa.

Lähteekös meiltäpäin paljonkin -92:sia valintakokeisiin huhtikuussa?

Migog:
Meikkis :D. Jos huolivat tietenkin. FRDF meikälläkin ykkösvaihtiehto ja kakkosta en ole oikeastaan edes kunnolla miettinyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta