Kirjoittaja Aihe: Äänenvaimennin ongelma!  (Luettu 4103 kertaa)

Poissa Allupallu

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 87
  • "Vain kuolleet ovat nähneet sodan lopun"
Äänenvaimennin ongelma!
« : 30.06.12 - klo:22:49 »
Elikkä mulla on pieni ongelma äänenvaimentimen kanssa kun mulla on classic armyn mk23 silencer clockwise inward screw ja kaikkihan tietää että se ei mene normaaliin -14mm kierteisiin niin myykö joku liike pelkkiä niitä -14mm silencer "adaptereja" jotka pistetään vaimentimen päähän joka sitten kieritetään aseen piipun päässä oleviin kierteisiin?
Jos joku viitsisi sanoa niin olisi tosi hyvä juttu!
-Alex

Poissa MiQuel

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 51
  • Housu pois!
Vs: Äänenvaimennin ongelma!
« Vastaus #1 : 01.07.12 - klo:13:10 »
Mulla melkein sama ongelma, mutta vaan sig 552 commandossa.. en saa liekinvaimenninta irti ja siihen vaihettua siluu :/
Watch your back!

Poissa Minakka

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 139
Vs: Äänenvaimennin ongelma!
« Vastaus #2 : 02.07.12 - klo:13:39 »
Mulla melkein sama ongelma, mutta vaan sig 552 commandossa.. en saa liekinvaimenninta irti ja siihen vaihettua siluu :/
Yleensä liekinvaimentimen kiinnityksen varmistaa erittäin pieni kuusiokoloruuvi, joka tulee avata ensin. Jotkut valmistajat laittavat lisäksi kierteisiin ruuvilukitetta, jolloin liekinvaimennin on todella tiukassa. Kokeile lämmittää ja sen jälkeen vääntää se auki käyttäen pidempää vääntövartta (esim ruuvimeisseli).
There is no victory without sacrifice.

Poissa MiQuel

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 51
  • Housu pois!
Vs: Äänenvaimennin ongelma!
« Vastaus #3 : 02.07.12 - klo:13:40 »
Yleensä liekinvaimentimen kiinnityksen varmistaa erittäin pieni kuusiokoloruuvi, joka tulee avata ensin. Jotkut valmistajat laittavat lisäksi kierteisiin ruuvilukitetta, jolloin liekinvaimennin on todella tiukassa. Kokeile lämmittää ja sen jälkeen vääntää se auki käyttäen pidempää vääntövartta (esim ruuvimeisseli).

Okka, Okka!
Watch your back!