Muovikuula-aseet > Custom pyssyt

Aseen maalaus?

(1/5) > >>

Couhia:
Joo sellasta mietin että mitenkäs toi aseen maalaus että mitä maaleja ja maalityyppejä oilisi hyvä käyttää ja jos haluaa vaikka jotain kuviota siihen perään, niin mitenkäs se onnistuisi parhaiten?
Kertokaapa tänne omista kokemuksistanne! Itellä ois Maruin VRS-10 harkinnassa maalata jotenki..

Softa-poju 93:
Krylonin maalit ois parhaita mut niiden saanti Suomesta on aika heikkoa. Ite oon kuullu noista Begadin maaleista hyvää, Hi-Flow tais niitä myydä.
Maalaamisesta. Jos haluaa kuviota, mielikuvitus on rajana. Trk-kivääriin ite kasveja käyttäisin sapluunoina. Mut jos haluu ite tehdä, siitä vaan. Ei kannata teipata sapluunoita pyssyyn kiinni, tulee ikävän terävät reunat kuvioon pyssyn pintaan. Asettaa sapluunan vain siihen päälle niin on hyvä. Imo.

Couhia:
Mites nää kuivumis ajat ja muut sellaset tarkat säädöt.. ettei pilalle vaan mene, kun nääs mulla on  maalaamisesta aika huonoja kokemuksia!!!
Ja eikös ne oo ihan spray-maaleja...

Softa-poju 93:
Spraymaalei on. Ja kannattaa antaa aina kuivua kunnolla, jos esim. pohja ei ole vielä kuivunu ja siihen päälle maalailee niin ne maalit sekottuu ikävästi.

snöre:
Itse maalasin tossa oman vsr-10 ekaa kertaa ja käytin krylon maaleja väriltä oliivi ja tumman ruskea. Tein juuri tuon virheen että teippasin sapluunat kiinni ja tuli vähän liian terävät reunat kuvioille. Kannattaa maalata eka vaikka vihreällä noin 3-4 ohutta kerrosta ja antaa kuivua yön yli ennen kun maalaa kuvioita kannattaa antaa kuivua vielä kuvioiden jälkeen pari yötä ennen kun oottaa peliin sillä niin maali ehtii paremmin kovettua eikä ala kiiltämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta