Kirjoittaja Aihe: Aseen valinta  (Luettu 22197 kertaa)

Poissa Panda

  • T-Uhka
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 524
  • Jallu/Decoil
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #30 : 25.10.07 - klo:19:35 »
ICS sylinteriosiin pitäisi käydä Systeman Ver. 2 osat ja Proairsoftista saa ICS sisäkaluja, mikäli jotain sattuu hajoamaan. Kaksiosainen boksi säästää todella paljon hermoja, sekä helpottaa aseen huoltoa.

ICS on vielä siitäkin kiintoisa vehje, että se syöttää seuraavan kuulan piippuun, kun aseella laukaistaan.
Tällöin tarkkuus kasvaa ja ICS piekseekin G&P ja CA tekeleet tarkkuudessa.
Brave is not the one who does not fear, but the one who smothers the fear with pure will.
___________________
T-Uhka

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #31 : 25.10.07 - klo:22:16 »
No nyt mulla on kriittisiä ongelmia aseen valinnassa, olen käynyt kaikki airsoft sivut kymmeniä kertoja läpi   päivittäin ja en vieläkään tiedä minkä aseen hankin. Joten rakkaat ystävät toivottavasti voitte auttaa. Etsin jonkinlaista jenkki asettaRanger/jenkki fanaatikolle, siinä pitäis olla large-akku. Mielellään vain Nemesiksen ja Proairsoftin hyllyiltä. Hinta raja 370E.
-Kiitos
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa tuomaz

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 50
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #32 : 25.10.07 - klo:23:11 »
TM M14 socom cqb? :D

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #33 : 25.10.07 - klo:23:46 »
M14 rangerille, ehkä vietnamiin, mutta kyllä se G&P colt-runkoisen carbiiniin kallistuu, pcb:stä tai proairsoft:ista noita saa.Vaikkapa G&P M4A1 kiinteällä tukilla(320€ pro).
« Viimeksi muokattu: 25.10.07 - klo:23:55 kirjoittanut stirling »
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #34 : 26.10.07 - klo:11:22 »
Tuo m14 ei todellakaan sovi Ranger varustukseen. Ja hjördis jos Ranger varustusta on hommaamassa niin Pasgt päähän ja RBA:t rintaan. PCB:stä RBA:t on 70e ja 4varastossa. Aseeksi colt suositellisin m15a4 rifleä mikäli haluat large akun. Oman m14 laitan tänään postiin ja colt tulee ensiviikolla.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #35 : 26.10.07 - klo:11:43 »
Viilataanpa pilkkua, M15A4 ei ole colt, vaan armalite! G&P:n pyssy ehdottomasti ja hyvin harvalla armeijan jannulla näkyy nykypäivänä enää pitkää colt:ia, kaikilla rangereillakin nykyään karbiini. Tosin large akkua halutessa pyssy kuitenkin kärsii, joko G&P M16A3 tai G&P M4A1 täystukilla.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa Ranssi

  • Rahastonhoitaja
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1299
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #36 : 26.10.07 - klo:12:44 »
Sen esikuvana on colt, joten sitä ainakin henkilö kohtaisesti pidän colttina. Ja luulen, että tästä maailmasta varsinkaan rangereiltä löydy pahemmin täystukillisia m-nelosia. Itse suosittelisin liukutukillista, kestää hyvin sen yhden pelin tuollasella 1400mahisella miniakulla, jollasia saa esim. pcb:stä talveksi suosittelisin kuitenkin hommaamaan toisen mini-akun.
« Viimeksi muokattu: 26.10.07 - klo:12:49 kirjoittanut Ranssi »

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #37 : 26.10.07 - klo:12:55 »
Pöh. En tykkää liukutukeista enkä miniakuista. Eikä oo paljoonkaa rahaa. Ja faija ei anna mun tilata mitään pcb:stä.
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.

Poissa stirre

  • webmaster, vpj
  • Hallitus/Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 1680
  • Lumberjack Commandos
    • Järvenpää-airsoft
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #38 : 26.10.07 - klo:13:00 »
Sen esikuvana on colt, joten sitä ainakin henkilö kohtaisesti pidän colttina. Ja luulen, että tästä maailmasta varsinkaan rangereiltä löydy pahemmin täystukillisia m-nelosia. Itse suosittelisin liukutukillista, kestää hyvin sen yhden pelin tuollasella 1400mahisella miniakulla, jollasia saa esim. pcb:stä talveksi suosittelisin kuitenkin hommaamaan toisen mini-akun.
Jos tarkkoja ollaan niin en ole nähnyt yhdessäkään kuvassa täystukillista M4:sta, ainoastaan airsoft-maailmassa täystukista on hyötyä, kun siihen saa menemään large-akun. Joko M16A3 tai M4A1 täystukilla, kumpikaan ei näe tosielämässä käyttöä rangereiden keskuudessa. Pelin? eikö kyseessä ole enemmänkin pelipäivä?

Nykyajan rangereilla löytyy jo lähes poikkeuksetta M4A1:stä RIS kiskolla, sitä aikaisemmin M4A1 ilman kiskotusta.
Kuka tuo aseen veitsitappeluun? -Voittaja.

Poissa hjördis

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 459
  • BBB (Big Bacon Burger)
Vs: Aseen valinta
« Vastaus #39 : 05.12.07 - klo:17:15 »
Kiitos kaikille, täydentävistä vastauksista. Ostin G&P M4A1 kiinteällätukilla.
-Kiitos
Viisaat lauseet on tyhmille.
Joten minä olen tyhmä.
-Marius Heiskanen-

Rampu, yön soturi.