Elokuvat/Pelit > Pelit

PC vai pelikonsoli?

<< < (2/6) > >>

Pekoni:
PC:llä, Netissä pelaamisen takia melkeenpä.

tommi:
PC:llä ja pleikalla tulee joo pelattuu molemmilla ja aina räiskintää ;D. Mut tänään ku saan kaapelin pleikkaan että voi pelata verkossa niin taitaa jäädä PC vähemmälle.

Mambo:
Playstation kakkosella pelaan pääasiassa räiskintäpelejä verkossa.

ep:
PC:llä pelailen ja muuten Jörö CS Condition Zeroa saa Xboxille, muilla konsoleilla en sitä olen nähnytkään.

Miikka Vento:
Nykyään on melkein sama, ainakin nettipelin kannalta, että omistatko konsolin vai tietokoneen; kaikenmaailman Xbox Livet ja PS3:n verkkomahdollisuudet ja uuteen patchiin updateeminen saa asiat jotenkin tuntumaan siltä, ettei konsoleita kohta enää olekkaan; on vain erilaisia tietokoneita.

Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että strategia- ja räiskintäpelit pelataan tietokoneella, muutamaa poikkeusta (esimerkiksi Haloja) lukuunottamatta, mutta kaikenmaailman platut, rpg:t ja mätkintäpelit on kyllä ehdottomasti pelattava konsoleilla tai kaikista mieluiten arcadessa.

Valitettava totuus on kyllä se, että konsolit eivät nykyisessä muodossaan tule koskaan yltämään tietokoneiden graafisiin ja fysikaalisiin (onkohan tuo oikea sana?) ominaisuuksiin.
Olen itse harkinnut Wii:n hankkimista, mutta rahareikien takia, joista merkittävin on tämä aloitteilla oleva airsoft-harrastus, en ole sitä käsiini saanut. Edes kokeilemaan päässyt. Pirkule.

-Gotrekki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta